lekker web2.0!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:33 schreef Clank het volgende:
De site van Huub ziet er weer anders uit.. mooie banner aan de bovenkant![]()
Ze heeft extensionsquote:Op zondag 10 juni 2007 13:00 schreef tipsch het volgende:
Vieze Lieke is inmiddels ook wakker en staat in de keuken. Ze heeft een pruik op.
die is verzet naar een zaterdag (dacht ik) i.v.m honkbalwedstrijd van Jorisquote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef fredfik het volgende:
wanneer komt de visite van huub eigenlijk?
ivm halfjaar in de klote kooi?
Ze is wel weer ''on speaking terms ''met Natasja. Ik snap er geen yota meer van.quote:
Ga jij je eens aankleden, delquote:Op zondag 10 juni 2007 13:08 schreef mootie het volgende:
Het gaat niet goed met Jaap: hij heeft geen sokken meer.
Je bedoelt die capture in dat rode t-shirt? Ik zie dat ik die geplaatst heb in deel 3 van Huub's topics.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Desii het volgende:
Scan die foto heb jij ooit eens gemaakt (zie topic bewoners Huub)
Gisteren vroeg iemand om een goeie foto van huub voor zijn website.... toen heb ik die doorgegeven.
hoop niet dat je het erg vind..
Nee, die had verre banden met Huub, dus dat ging mooi niet door.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
Maar die Joep komt dus niet meer, is Nando nu zijn vaste trainer?
Yep. Is dat nou een body-analyzer?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef Kinga het volgende:
Maar die Joep komt dus niet meer, is Nando nu zijn vaste trainer?
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke praten het even uit van afgelopen nacht.
Daar heeft tie, in dit geval, helemaal gelijk in.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:18 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke - Je eist van mij heel veel duidelijkheid en zelf geef je dat niet.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub verdraait de boel zoals altijd weer. Nu bedoelde hij een aantal opmerkingen van afgelopen nacht opeens weer heel anders. Dat flikt Huub dus altijd.
Huub zegt alleen dat hij alles wat hij van plan is of gaat doen moet aangeven, en Lieke deed dat vannacht niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Huub verdraait de boel zoals altijd weer. Nu bedoelde hij een aantal opmerkingen van afgelopen nacht opeens weer heel anders. Dat flikt Huub dus altijd.
Zo begreep ik het ook..quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zegt alleen dat hij alles wat hij van plan is of gaat doen moet aangeven, en Lieke deed dat vannacht niet.
Op VOL barst het ervan.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Mr_Scofield het volgende:
heeft er iemand filmpje van amanda en lieke gisteravond:p
Exact datquote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub zegt alleen dat hij alles wat hij van plan is of gaat doen moet aangeven, en Lieke deed dat vannacht niet.
Ja Lieke komt zelf haar 'afgedwongen' afspraak niet na.quote:
En daar was Huub kwaad om vannacht? Niet omdat Lieke niet wilde neuken denk je?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nee SCan.... in dit geval nietquote:Op zondag 10 juni 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Daar was Huub zeker door gekrenkt en dat was niet mooi van Huub, maar nu gaat het over de afspraken.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En daar was Huub kwaad om vannacht? Niet omdat Lieke niet wilde neuken denk je?
Huub heeft ook pogingen gedaan om met die zangeressen te zoenen, maar dar is toevallig niet gelukt omdat die meiden niet wilden.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee SCan.... in dit geval niet
Lieke wilde dat Huub duidelijk aan haar aan zou geven, als Huub wat met een ander wilde
Zij gaat zonder overleg zoenen met Amanda en Brian om z'n nek hangen.....
een beetje van ; honger krijgen....maar wel thuis eten.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Daar was Huub zeker door gekrenkt en dat was niet mooi van Huub, maar nu gaat het over de afspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |