Je hebt gelijk hoor. Hij is zo ongenadig hard voor haar terwijl ze dit in mijn optiek ook helemaal niet verdiend.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij moest een weten wat hij zelf allemaal uitstraalt als hij haar weer eens hoer noemt of dreigt haar er meteen uit te zullen stemmen.
Vannacht nog: als je met Brian zoent, laat ik je los en ga je het fokking slecht krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Hij is zo ongenadig hard voor haar terwijl ze dit in mijn optiek ook helemaal niet verdiend.
Wel vind ik hem de laatste tijd veranderd in zijn omgang met haar. Enkele dagen geleden zei hij tegen Jaap dat hij haar nu voor de volle 100% vertrouwde en dat hij echt gek op haar is. De laatste heeft hij ook niet gedreigd of wat dan ook. Zou het niet zo kunnen zijn dat hij haar echt niet vertrouwde en dat nu wel doet?
Huub's gedrag komt naar mijn mening vaak door onzekerheid.Ik denk dat Lieke dat ook wel ziet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:22 schreef Desii het volgende:
Toch vind ik Huub en Lieke een leuk stel..... ze kunnen ook zo gewoon zijn
Die andere twee, vind ik zo totally nix
Dat is jaloers gedrag. Dat is niet, ik ga je eruit stemmen vuile kuthoer omdat ze het niet met hem eens is. Ik zie dat niet als het bewijs dat je niet gek op diegene bent. Misschien juist wel. Als je er niks om geeft dan maakt het je ook geen flikker uit wie ze zoent.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:28 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Vannacht nog: als je met Brian zoent, laat ik je los en ga je het fokking slecht krijgen.
Dussss.....
Wat ik belangrijk vind en daar draait het hier allemaal om lijkt mij. Huub wil niet gekwetst worden maar hij houdt vaak in combinatie met vrouwen en alcohol weinig rekening met Lieke. Ik vind als je zelf niet gekwetst wil worden moet je ook niet steeds over de grens van een ander z'n gevolen heen gaan. Als je dan het argument gebruikt van eenrichtingsverkeer vind ik dat verdomde zielig.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is jaloers gedrag. Dat is niet, ik ga je eruit stemmen vuile kuthoer omdat ze het niet met hem eens is. Ik zie dat niet als het bewijs dat je niet gek op diegene bent. Misschien juist wel. Als je er niks om geeft dan maakt het je ook geen flikker uit wie ze zoent.
Het gaat mij erom dat ik denk dat hij wel gek op haar is.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik belangrijk vind en daar draait het hier allemaal om lijkt mij. Huub wil niet gekwetst worden maar hij houdt vaak in combinatie weinig rekening met Lieke. Ik vind als je zelf niet gekwetst wil worden moet je ook niet steeds over de grens van een ander z'n gevolen heen gaan. Als je dan het argument gebruikt van eenrichtingsverkeer vind ik dat verdomde zielig.
En dan die hoofden ook nog onder de dekbedden, ik zou het er spaans benauwd van krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:35 schreef rooie3 het volgende:
Nou gezellig daar weer.
Alles word daar zo voorspelbaar.
Elke avond en morgen dat wippen.
Dan effe tussendoor wat ruzie maken.
Verlang soms echt terug naar de tijd van Nena,Bart,Sylvia en Ilona.
Ja, lekker stinken onder de dekens.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:38 schreef Dark het volgende:
[..]
En dan die hoofden ook nog onder de dekbedden, ik zou het er spaans benauwd van krijgen.
huub is heel omzeker, en dat moffelt hij gewoon weg met zijn huidige gedrag, denk zelfs dat hij nu nog rondloopt met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:36 schreef kybe het volgende:
[quote]Op zondag 10 juni 2007 14:28 schreef akveor het volgende:
]
[ -]
Ik heb het al een keer eerder gepost,ik denk dat Huub last heeft van het little man syndroom(bedoel ik niet lullig).
Hij is als kind gepest,misschien met zijn lengte?Alle aandacht die hij nu krijgt van dgk of vrouwen of wat dan ook vind hij dus heel prettig.Maar diep van binnen is hij nog steeds een onzeker jongetje.
Het wachten is op dat de redaktie ons opscheept met een relatiebemiddelingsbureau.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is heel omzeker, en dat moffelt hij gewoon weg met zijn huidige gedrag, denk zelfs dat hij nu nog rondloopt met een minderwaardigheidscomplex.
hij moet gewoon in therapie gaan want hij is zeker niet helemaal in orde daarboven
Hij is nog maar 25 dus heeft nog wel wat levenslessen te gaan ,komt vast wel goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is heel omzeker, en dat moffelt hij gewoon weg met zijn huidige gedrag, denk zelfs dat hij nu nog rondloopt met een minderwaardigheidscomplex.
hij moet gewoon in therapie gaan want hij is zeker niet helemaal in orde daarboven
Vanavond zit hij weer aan de kroketten, dus dat zal wel loslopen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef SiRojK het volgende:
Dit wordt nog leuk.. Of juist niet.> Jaap gaat nu lager in zijn calorien als het goed is en zit met een constant te kort.. Daardoor worden heel veel mensen best cranky.. Maar ik denk dat Jaap daarbij achter de pc gaat zitten en in zichzelf keert
Tja wat ze lekker vindtquote:Op zondag 10 juni 2007 14:42 schreef akveor het volgende:
Al met al heeft Lieke lekker met Amanda gezoent en Lieke hoefde niet eens te spoelen met lysterine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |