Vliegt dit op water dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
Op discovery was een vent die kerosine had ingeademd die bij het pentagon was toen dat gebeurde.
Verteld door een ziekhuis en die vent zelf...
Maar die zullen ook wel in het complot zitten![]()
De overheid liegt nooit!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef calvobbes het volgende:
Het verspreiden van desinfo gaat alsmaar verder.
Als complotgelovers nou eens hun eigen verhalen net goed uitzoeken als de verhalen van de overheid, dan zou het misschien nog wat zinnigs opleveren
Maar nu blijven ze elkaar sprookjes verhalen maar napraten....
het zal wel met een calvinistische achtergrond te maken hebben ofzo...quote:
Dit vind ik ondanks de bergen info die ik al tot mij heb genomen opvallend :quote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef dat_dan_weer_wel het volgende:
Ik heb weer wat interessant nieuw conspiracy voer gevonden.
Voorlopig staan er 4 delen online en er zullen er meer volgen later.
http://www.livevideo.com/socialservice
Wat vinden jullie ervan?
Leg eens uit, wat is er allemaal nieuw aan dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:10 schreef Resonancer het volgende:
Dit vind ik ondanks de bergen info die ik al tot mij heb genomen opvallend :
Fade 2 black..
Nose In nose out..daar is geen speld tussen te krijgen lijkt me.
Is het zo vreemd dat als er een enorme explosie is en de stroom op vele plaatsen als gevolg daarvan uitvalt dat de uitzending van enkele televisiestations even hapert?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Fade 2 black..
Mag ik hier eigenlijk uit concluderen dat je dus niet gelooft dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen maar dat het gefaket werd met hologrammen?quote:Nose In nose out..daar is geen speld tussen te krijgen lijkt me.
Ik vind het opvallend omdat ik het niet eerder had gezien. Of het vreemd is dat het beeld ff op zwart gaat ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:17 schreef gorgg het volgende:
Is het zo vreemd dat als er een enorme explosie is en de stroom op vele plaatsen als gevolg daarvan uitvalt dat de uitzending van enkele televisiestations even hapert?
Zowel CNN als WNYW waren beiden bijvoorbeeld zelfs huurders in WTC1 (die met antenne):
http://home.att.net/~sl.s(...)tc1_tenents_a_k.html
Nee dan denk ik eerder dat dit komt door 'n EM puls.quote:Denk je werkelijk dat iemand op de knop heeft gedrukt om het te censureren?
Later i.d.d. Er kan in de tussentijd wel iets mee gebeurd zijn, dan had het wel degelijk nut.quote:En bovendien hebben ze die beelden later integraal ontelbare keren herhaald. Dus is het wel behoorlijk nutteloos gebleken...
Ik hou dat (al n hele tijd) zeker niet voor onmogelijk nee, ik weet niet of dat geloven is.quote:Mag ik hier eigenlijk uit concluderen dat je dus niet gelooft dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen maar dat het gefaket werd met hologrammen?
quote:a) Flight AA 11, according to NIST, hit WTC 1 flying at an estimated 443 mph yet its tail section disappeared (767 length = 159 feet) within 0.25 seconds, implying a minimum average airspeed of 434 mph traversing the initial 159 feet within the building, an insignificant drop of two percent despite massive resistance from a steel/concrete building. A real jetliner would have encountered massive steel walls and steel floor pans-trusses-reinforced concrete floors immediately, as well as the dense steel core within 60 feet, drastically slowing the jetliner.
b) Flight UA 175 hit WTC 1, according to NIST, was flying through thin air at an estimated 542 mph yet its tail section disappeared in 0.20 seconds, implying a minimum average airspeed of 542 mph traversing the initial 159 feet inside the south tower, that is, airspeed did not decrease despite resistance by a steel/concrete building. A real jetliner would have encountered steel walls and concrete floors immediately, as well as the dense steel core within 37 feet and slowed drastically
http://ocio.os.doc.gov/IT(...)uality/PROD01_002621
Jij ziet het dus als een reeele optie dat er geen vliegtuigen in de torens zijn gevlogen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend omdat ik het niet eerder had gezien. Of het vreemd is dat het beeld ff op zwart gaat ?
Ik kan weinig info vinden over wat er precies met de electiciteit gebeurde tijdens de 2de crash, over de 1e ook niet.
Over storingen net voor de instortingen wel, maar dit terzijde.
[..]
Nee dan denk ik eerder dat dit komt door 'n EM puls.
[..]
Later i.d.d. Er kan in de tussentijd wel iets mee gebeurd zijn, dan had het wel degelijk nut.
[..]
Ik hou dat (al n hele tijd) zeker niet voor onmogelijk nee, ik weet niet of dat geloven is.
De techniek bestaat wel degeljk:
http://angelsfortruth.com/Military%20Orbs.html
Het knipperen van de vleugels vanuit op div opnames vind ik ook 'n belangrijke aanwijzing.
Wat voor verklaring heb jij voor de min of meer ongeschonden neus dan ? Ik kan er zelf maar n paar verzinnen. Wat ik wel vreemd vind dat men met zulke verfijnde technieken zulke grove fouten zou maken. Maar misschien moest het beeld kloppen met het uiteindelijke NIST rapport![]()
Maar er zijn i.m.o meer moeilijk te verklaren aspecten,
Wat vind je bijv. hiervan?
[..]
De beschrijvingen van de vliegtuigen lopen i.i.g nogal uiteen. Er zijn meerdere mogeljkheden om explosies te veroorzaken. Die hoeven niet perse in het gebouw hebben gezeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:22 schreef CoolGuy het volgende:
En niemand die dacht van "heeeeeej...there's something wrong with those planes...".
Niet alles klopte precies. Knipperende vleugels, i.mo. vreemde schaduwen.quote:Dus die moeten allemaal hologrammen hebben gezien, en alles klopte precies?
Yep, niet heeeel waarschijnlijk maar wel mogelijk.quote:En dat vind jij een 'reeele optie'...?
Waaruit blijkt dat ze dat makkelijk hadden voorkomen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef Moonlith het volgende:
Wat ook een feit is is dat de Amerikaanse air defence dit makkelijk had kunnen voorkomen, maar dat niet deed.
De techniek bestaat helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik hou dat (al n hele tijd) zeker niet voor onmogelijk nee, ik weet niet of dat geloven is.
De techniek bestaat wel degeljk:
Die angelsfortruth site is werkelijk een van de domste sites die er bestaan over 9/11 (en dat is niet gemakkelijk).quote:http://angelsfortruth.com/Military%20Orbs.html
Het knipperen van de vleugels vanuit op div opnames vind ik ook 'n belangrijke aanwijzing.
De neus was niet ongeschonden. Waarop baseer je dat? Op één uiterst vage video die van erg ver gemaakt is waarbij men een erg beperkt aantal pixels vergelijkt? Er zijn veel betere video's te vinden, die een totaal ander beeld geven.quote:Wat voor verklaring heb jij voor de min of meer ongeschonden neus dan ? Ik kan er zelf maar n paar verzinnen.
Onzin. Ik heb al eens aangegeven waarom hier:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:35 schreef Moonlith het volgende:
Wat ook een feit is is dat de Amerikaanse air defence dit makkelijk had kunnen voorkomen, maar dat niet deed.
Gewoon omdat het een goede reden was voor die Irak oorlogAngst laat mensen makkelijk hun vrijheid en privacy opgeven voor bescherming.
Iets dom noemen is mij te makkelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:06 schreef gorgg het volgende:
De techniek bestaat helemaal niet.
Toon mij één hologram dat er langs alle kanten enigzins geloofwaardig uitziet. Dat kan men op dit ogenblik nog niet. Laat staan een reusachtig hologram op klaarlichte dag van een object dat zich aan honderden kilometers per uur voortbeweegt en gemaakt wordt door rondvliegende UAV's.
Ik zou graag jouw bronnen voor de nose in nose out vgl 's zien.quote:De neus was niet ongeschonden. Waarop baseer je dat? Op één uiterst vage video die van erg ver gemaakt is waarbij men een erg beperkt aantal pixels vergelijkt? Er zijn veel betere video's te vinden, die een totaal ander beeld geven.
Juist ja, dus het Pentagon 'verteld hem misschien ook niet alles' maar ondertussen is er een website waarop beweert wordt dat iets kan, en jij neemt dat zonder blikken of blozen aan? Trouwens, wat heeft die site voor bron? Misschien verteld die site jouw dingen die niet waar zijn? Misschien vertelde die bron dingen die niet waar zijn? Of is dat dan weer geen optie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Iets dom noemen is mij te makkelijk.
uhm, misschien vertelt het Pentagon jou ook niet alles?
Wat doet die CL-227 Sentinel oid op die foto's ?
Wat heb jij voor verklaring voor de knipperende vleugels ?
[..]
Ik zou graag jouw bronnen voor de nose in nose out vgl 's zien.
Een EMP pulse lijkt me zeer onwaarschijnlijk waarom zouden 2 heli's die 5 tot 10 km van het WTC af vliegen er wel last van hebben en in en rond het gebouw blijven de camera's en andere aparatuur gewoon werken. Alleen de newsfeed wordt dus kort onderbroken op het moment van inslag, het lijkt mij een stuk logischer dat de impact de zenders stoorde:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Fade 2 black..
Er wordt enorm ver ingezoomd de heli vliegt op zeker 10 km van de torens dan krijg je wel een vervorming als je het beeld zo opblaast als hier gedaan wordt. Dus om dan gelijk te concluderen de neus komt er gewoon weer uit is wat voorbarig zeker als je weet dat onderdelen zoals de motor en romp later teruggevonden zijn in het verlengde van de aanvlieg route. Dat er iets groots aan de andere kant uitkomt is wel zeker:quote:Nose In nose out..daar is geen speld tussen te krijgen lijkt me.
Vraagje: WAAROM werden die niet op tijd geinformeerd? Hoe lang vlogen die vliegtuigen door Amerikaans luchtruim terwijl ze niet op hun juiste koers zaten? Hoe lang was dat bekend?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef gorgg het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb al eens aangegeven waarom hier:
[9/11] NORAD
heb je de link in de quote waar je daar mee komt uberhaupt wel gelezen..?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Vraagje: WAAROM werden die niet op tijd geinformeerd? Hoe lang vlogen die vliegtuigen door Amerikaans luchtruim terwijl ze niet op hun juiste koers zaten? Hoe lang was dat bekend?
Nee, ik geloof niet dat 9/11 een inside-job was. WEL geloof ik dat het de Bush Administration verdomd goed uitkwam dat een dergelijke ramp zich zou voordoen - nog niet sprekend over eerdere plannen van jaren terug waarin werd voorgesteld een ramp te simuleren om op die manier mensen boos genoeg te krijgen een oorlog te steunen, tegen Cuba was dat geloof ik. Iets heeft er gewoon opzettelijk voor gezorgd dat die info niet op tijd bij NORAD aankwam.
Hooguit 3 kwartier.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Moonlith het volgende:
Vraagje: WAAROM werden die niet op tijd geinformeerd? Hoe lang vlogen die vliegtuigen door Amerikaans luchtruim terwijl ze niet op hun juiste koers zaten? Hoe lang was dat bekend?
quote:Op maandag 23 april 2007 20:52 schreef calvobbes het volgende:
Tussen kaping en crash zat maximaal 45 minuten.
American Airlines Flight 11: laatste contact 8:11 - crash 8:46 (max 45 minuten)
United Airlines Flight 175: gekaapt om ongeveer 8:42 - crash 9:03 (Max 21 minuten)
American Airlines Flight 77 gekaapt 8:51 - crash 9:37 (26 minuten)
United Airlines Flight 93: 9:26 laatste contact - crash tussen 10.06 en 10.10 (max 44 minuten)
ja, o.a. dat komt in deze korte maar zeer goede video ook aan de orde, nml. dat terwijl bijna de hele wereld al wist dat er een "terroristische"(lol) aanval bezig was, bijna een uur later de "boeing"(lol), nog steeds het best beveiligde gebouw ter wereld, het pentagon, kon raken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hooguit 3 kwartier.
Had je ook al in dat topic kunnen lezen:
[..]
Dat vliegtuig was maar 26 minuten gekaapt. Nog niet de helft van wat jij beweerd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:37 schreef pietje77 het volgende:
ja, o.a. dat komt in deze korte maar zeer goede video ook aan de orde, nml. dat terwijl bijna de hele wereld al wist dat er een "terroristische"(lol) aanval bezig was, bijna een uur later de "boeing"(lol), nog steeds het best beveiligde gebouw ter wereld, het pentagon, kon raken.
De waarheid is dat dat vliegtuig hooguit 26 minuten gekaapt was.quote:Maarja, 80% van alle ontdekte informatie valt dan ook niet te weerleggen, alleen te ontkennen.
Gelukkig valt de waarheid niet tegen te houden, zoals maar weer blijkt., hoeveel media-controle de neo-cons ook hebben
Het is bijzonder jammer dat jij niet in de gaten hebt dat je uit je nek zit te lullen, je bewijs voor geen meter deugd en je niet in staat bent om toe te geven dat je je op foute informatie basseert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:00 schreef pietje77 het volgende:
@calvobbes:
Het is een beetje jammer dat je niet in de gaten hebt dat er inmiddels bergen wetgeving doorgevoerd zijn die in vergelijking Hitler zijn wetten als vrij beschaafd afschilderen.(patriot act, military commisions act, habeas corpus !!!!!! etc)
Heb jij bewijzen dat ze liegen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:00 schreef TeenWolf het volgende:
wie hadden gezegd dat het 26 minuten was? oh ja...degenen die zeiden da irak chemische wapens had![]()
heb je 100% de zekerheid dat ze de waarheid spreken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Heb jij bewijzen dat ze liegen?
Nee he.
typisch calvobbes als iemand iets zegt (pietje77)wat te moeilijk voor hem is ....quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het is bijzonder jammer dat jij niet in de gaten hebt dat je uit je nek zit te lullen, je bewijs voor geen meter deugd en je niet in staat bent om toe te geven dat je je op foute informatie basseert.
Waarom zou ik aandacht besteden aan een dergelijk redenatie verhaal van jou als je duidelijke feiten negeert?
Heeft de FAA gezegd dat Irak chemische wapens heeft?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:00 schreef TeenWolf het volgende:
wie hadden gezegd dat het 26 minuten was? oh ja...degenen die zeiden da irak chemische wapens had![]()
En Pietje negeert zoals gewoonlijk de complete post van Calvobbes, waarom zeg je daar niks van? De post van Pietje77 had niks te maken met de duur van de kapingen en is gewoon weer een lap tekst die niks met de discussie te maken heeft. Niet dat het een discussie is op deze manier...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
typisch calvobbes als iemand iets zegt (pietje77)wat te moeilijk voor hem is ....
je negeert grote lappen tekst van pietje en zegt weer je standaard dingen.
The Federal Aviation Administration (FAA) is an agency of the United States Department of Transportationquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Heeft de FAA gezegd dat Irak chemische wapens heeft?
Alle gekheid op een stokje maar het is toch merkwaardig dat de neus van het vliegtuig er ongeschonden aan de andere kant weer uitkomt ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:17 schreef gorgg het volgende:
Mag ik hier eigenlijk uit concluderen dat je dus niet gelooft dat er vliegtuigen in de torens zijn gevlogen maar dat het gefaket werd met hologrammen?
Ik ben het in grote delen met je geposte reactie eens hoor, in mate van waarschijnlijkheid staat de hologrammen theorie niet bovenaan mijn lijstje. Mijn reactie was primair gericht op de info in de OP.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:15 schreef mouzzer het volgende:
Als het een hologram is geweest is dit natuurlijk een leugenaar:
"Suddenly I see this big gray airplane with red letters on the wing and tail filling my window," Praimnath says. "It’s coming right at me."
Praimnath drops the phone and tucks under his desk in a fetal position as the plane obliterates the wall. The impact is a prolonged, gut-wrenching screech, a hideous, metallic roar. "It sounded like a huge steel cage being ripped apart," Praimnath recalls. Intense smoke and soot punctuate the agonizing explosion.
Er zijn anderen die hem wel 'n leugenaar vinden, ik durf daar geen uitspraken over te doen. Net zo min als ik durf te zeggen dat hij de waarheid spreekt. Onwaarschijnlijk vind ik zijn verhaal wel.quote:Have a good think about the account of Mr Praimnath. The WTC floors were open planned - there were no solid walls. If the official account of the WTC fires were true then Mr Praimnath would not have survived because the floor he was on would have been consumed by an 800ºC inferno.
http://www.gawaher.com/index.php?s=160d792400701cd3ad6017119c8129d5&showtopic=23935&st=20&p=317739entry317739
Tja, wat is er nog echt ?quote:I am posting the article below by Gerard Holmgren to this forum having first obtained his permission to do so, though its content is copyright. Please respect this.
It's an article illustrating the ridiculuous standard of testimony from a witness who claims to have seen (and experienced) a plane crashing in to the WTC on the morning of 9/11. A story that was published repeatedly in many newsapers and media sources around the time of the tragedy.
It's submitted here so that members of this forum can appreciate the almost ridiculous claims made of planes on that day -
http://www.letsrollforums.com/forums/viewtopic.php?p=125908
Zolang ik geen bewijs heb dat het niet klopt, is dat verhaal het meest geloofwaardig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef TeenWolf het volgende:
heb je 100% de zekerheid dat ze de waarheid spreken?
nee he.![]()
Het is typisch iets voor complotgelovers om feiten te negeren als het hun niet uitkomt. Het is duidelijk dat Pietje het voor de zoveelste keer bij het verkeerde eind heeft. En dan is het onderhand standaard dat er als afleiding cq desinfo weer een (lang) lulverhaal komt. En ook dit verhaal is geen uitzondering. Weer een verhaal vol aannames, vermoedens en interpretaties.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
typisch calvobbes als iemand iets zegt (pietje77)wat te moeilijk voor hem is ....
je negeert grote lappen tekst van pietje en zegt weer je standaard dingen.
Een echt onderzoek heeft toch geen zin. Je gebruikt nu al constant fout informatie om te roepen dat het een complot is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 02:51 schreef pietje77 het volgende:
Het enige wat 911 truth in principe wil is een ECHT onderzoek, ipv. al die intelligentie beledigende witwas-onderzoekjes.
Wat mij overtuigd is de onkunde van jou en anderen om met een degelijk 'ander' verhaal op de proppen te komen. 'Jullie' leugens, de vreemde redenaties, het niet logisch denken en allerlei andere bizarre manieren van desinfo verspreiden die complotgelovers gebruiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef pietje77 het volgende:
Wat heeft je trouwens overtuigd Calvobbes??? Was het FOX-news? was het de eerste pannekoek theorie? of de "trusses" theorie die ze daarna verzonnen, of was het toch voor het eerst ooit ter wereld dat "global collapse was inevitable", wat eigenlijk de meest debiele manier is om het NIET uit te hoeven leggen.
Allemaal leuk geklets. Maar geen bewijs.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:05 schreef pietje77 het volgende:
ja joh.. WMD, chemische wapens, 9-11 commison report zegt zelf dat het een bagger onderzoek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |