Ben weer trug van mn bakkiequote:
quote:
Dat gaat hier nu elk moment komen lieve schatquote:Op zondag 10 juni 2007 21:44 schreef Muck het volgende:het is me hier ineens kut-weer zeg!
het stortregent en het onweert!
i love it
MPGeeeeeequote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat gaat hier nu elk moment komen lieve schat
Niet meer hier... Hier alleen nog regen in de aanbiedingquote:
ja, oranjeachtig?quote:
Hier grijs met regenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, oranjeachtig?
dat is hier ook, heel akelig
heel stiekem hou ik van keiharde regen op mijn schuine dakquote:Op zondag 10 juni 2007 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier grijs met regen
Lafjes maar....
heel klein staartje van wat Muckie mee mag maken
Dat is de rode ondergaande zon die de wolken kleurt.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, oranjeachtig?
dat is hier ook, heel akelig
ja, maar het ziet er zo akelig dreigend uitquote:Op zondag 10 juni 2007 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de rode ondergaande zon die de wolken kleurt.
Ik ben nét koffie aan het zetten![]()
Heel grof kun je zeggen dat elke 3 seconden een kilometer isquote:Op zondag 10 juni 2007 22:03 schreef Muck het volgende:
hoe was dat sommetje ook weer om uit te rekenen hoe ver weg bliksem is?
het aantal seconden tussen de bliksem en de donder en dan gedeeld door iets ofzo?
Ja? ik dacht dat 1 seconde 1 kilometer was??quote:Op zondag 10 juni 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel grof kun je zeggen dat elke 3 seconden een kilometer is:)
Dat is meestal laaghangend bewolking die word verlicht door natrium lampen.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar het ziet er zo akelig dreigend uit![]()
je hebt dat ook weleens midden in de nacht, dan is alles oranje-achtig en wordt het ineens heel licht, vind ik ook zo naar
dan is het hier ongeveer 3 kilometer vandaanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel grof kun je zeggen dat elke 3 seconden een kilometer is
allesquote:Op zondag 10 juni 2007 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is meestal laaghangend bewolking die word verlicht door natrium lampen.
Wil je nog meer weten?![]()
De geluidssnelheid is ongeveer 340 m/s. Dat ligt ook aan de luchtvochtigheid, luchtdruk en misschien de windquote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja? ik dacht dat 1 seconde 1 kilometer was??
Dus het onweer is altijd dichterbij geweest dan ik dacht
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
alles
waar komen die natriumdampen vandaan?
waarom lijkt het ze spooky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |