Dus er komt weer een bak aan....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Er ligt weer een aardig complex boven brabant dat afbuigt naar Zeeland en Zuidholland.
Ik hoor nog niets.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:22 schreef Drugshond het volgende:
Onweer hoorbaar in EHV
quote:DISCUSSION
Have shifted the level 1 area over Benelux and Germany a little to the northeast, as the strongest thunderstorms are likely in the vicinity of the convergence Line that stretches roughly from Groningen to Cologne to Stuttgart. The sounding of Emden of 00Z suggests that with expected temperatures/dewpoints of 30/19 C
2000 J/kg MLCAPE could well form again, increasing the risk of large hail, torrential rains and wet downbursts despite deep-layer shear being weak.
In Maastricht ook... voor de derde keer binnen 24 uurquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:22 schreef Drugshond het volgende:
Onweer hoorbaar in EHV
Het was hier net 3 tellen vandaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook iets vaags in de verte.
Geen idee, ik zit in Oldenzaal en dichter dan één keer 3 tellen is het hier niet bij geweestquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
Aardige bonk net richting Enschede, ging alles goed daar?
Hengelo, ik hoorde wat richting het zuidoosten, dus vandaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Oldenzaal en dichter dan één keer 3 tellen is het hier niet bij geweest.
Nu af en toe nog gerommel, maar telkens zeker 7 seconden bij ons vandaan.
Waar zit jij dan?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef debby1973 het volgende:
Hier in Enschede is het weer droog. Ik hoor ook geen gerommel helaas.
Het wordt wel weer flink donker hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Gaat Enschede nou eens de volle laag krijgen?
En verder gebeurt er (hier tenminste) helemaal nietsquote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:48 schreef MaLo het volgende:
[..]
En verder gebeurt er (hier tenminste) helemaal niets.
Maar als ik buienradar mag geloven, komt er nog wel een mooi complex vanuit het zuidoosten aan, dat ons wél bereiktipv net ten noorden van ons langs te trekken
![]()
Gaaahaaaafquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het komt recht op Groningen af!
Truequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het neemt allemaal weer in activiteit af.
noordwest overijssel denk ik ook nog welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef SnowDoggg het volgende:
Wow! Drente krijgt de volle laag!
Ah ja, zo!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef immortalsean het volgende:
nog van gisteravond boven apeldoorn,
alleen de kwaliteit is ronduit kut, want ik was vergeten om de shake reduction uit te zetten toen 'ie op 't statief stond en dan gaat de SR juist tegenwerken...
Apeldoorn wel, Deventer niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef immortalsean het volgende:
[afbeelding]
nog van gisteravond boven apeldoorn,
alleen de kwaliteit is ronduit kut, want ik was vergeten om de shake reduction uit te zetten toen 'ie op 't statief stond en dan gaat de SR juist tegenwerken...
We hebben hier in Den helder wel wat gerommel in de verte gehad, maar geen lekkere onweersbui met een beetje regenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Maarruh Speedy... jammer dat je de legenda er niet bij vermeldt hebt![]()
Ennuh, Twente blijft onweervrij helaas, hele week al![]()
Same here...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:19 schreef senesta het volgende:
[..]
We hebben hier in Den helder wel wat gerommel in de verte gehad, maar geen lekkere onweersbui met een beetje regen![]()
http://www.meteoalarm.eu/countryNL.asp?Country=NL&lang=NL&ShowDate=quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Frutsel het volgende:
Nietus, ik heb gisteren wel 5 donderklappen gehoord hier in Oldenzaalquote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Frutsel het volgende:
gisteren?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nietus, ik heb gisteren wel 5 donderklappen gehoord hier in Oldenzaal![]()
Maar VIJF
pas als wij het krijgenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
zeeland-sucks.
Wanneer krijgen wij nou eens wat.![]()
Wij zijn in het najaar aan de beurt,al het onweer voor Zeeland,net over de provinciegrens zaktquote:
wij rulen gewoon hier in fryslan :-)quote:Op zondag 10 juni 2007 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wij zijn in het najaar aan de beurt,al het onweer voor Zeeland,net over de provinciegrens zakt
alles als een pudding in elkaar.![]()
Ja hier in enschede gaat het nu best wel hard.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef Mss het volgende:
Hier is het dus ineens ontzettend zwart geworden.
De lucht he.
quote:
ik zit tussen jullie in, helemaal donker hier, het begint te spetteren en te flitsen! KOFFIEquote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef INViCTuS het volgende:
Zutphen hier krijgt toch wel een een behoorlijk zwart pakket over zich heen. veel flitsendikke shit!!
even offline...
ik ben bezigquote:Op zondag 10 juni 2007 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Droog in R'dam
Blaas die bui eens deze kant op!
Heel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |