Dus er komt weer een bak aan....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Er ligt weer een aardig complex boven brabant dat afbuigt naar Zeeland en Zuidholland.
Ik hoor nog niets.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:22 schreef Drugshond het volgende:
Onweer hoorbaar in EHV
quote:DISCUSSION
Have shifted the level 1 area over Benelux and Germany a little to the northeast, as the strongest thunderstorms are likely in the vicinity of the convergence Line that stretches roughly from Groningen to Cologne to Stuttgart. The sounding of Emden of 00Z suggests that with expected temperatures/dewpoints of 30/19 C
2000 J/kg MLCAPE could well form again, increasing the risk of large hail, torrential rains and wet downbursts despite deep-layer shear being weak.
In Maastricht ook... voor de derde keer binnen 24 uurquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:22 schreef Drugshond het volgende:
Onweer hoorbaar in EHV
Het was hier net 3 tellen vandaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook iets vaags in de verte.
Geen idee, ik zit in Oldenzaal en dichter dan één keer 3 tellen is het hier niet bij geweestquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef Saekerhett het volgende:
Aardige bonk net richting Enschede, ging alles goed daar?
Hengelo, ik hoorde wat richting het zuidoosten, dus vandaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in Oldenzaal en dichter dan één keer 3 tellen is het hier niet bij geweest.
Nu af en toe nog gerommel, maar telkens zeker 7 seconden bij ons vandaan.
Waar zit jij dan?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef debby1973 het volgende:
Hier in Enschede is het weer droog. Ik hoor ook geen gerommel helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |