quote:Op zondag 10 juni 2007 08:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat 'Salou-gehalte' staat me eigenlijk totaal niet aan.
Hoe je dat ooit kunt denken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:43 schreef endr0me het volgende:
Ik dacht vorig jaar ook met 400 euro rond te komen (10 dagen Rimini)..
Uiteindelijk het dubbele uitgegeven, en voor mijn begrippen zuinig aan gedaan
Duur?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Vorige keer alleen 1 dagje scooters gehuurd en een eind gaan rijden, was wel de leukste dag trouwens
zorg wel dat je even een certificaatje haalt, anders kun je met ongelukken flink problemen krijgen met je verzekeringquote:Op zondag 10 juni 2007 13:22 schreef EDMAN- het volgende:
Wij zijn meteen buiten het drukke centrum gaan rijden met die ontelbare quads met zatte Engelsen erop, dan is het goed te doen. Het grappige was, wij reden op een weg vol met scooters.. we bleven die weg rijden en rijden en ineens waren alle scooters verdwenen.. bleken we op de snelweg te rijdenmaar je hebt evenveel kans om van je sokken gereden te worden als bijv in Amsterdam.. gewoon opletten en niet met drank op gaan rijden. Er was een Engelsman met quad en al van een berg afgereden dat jaar, dat wil je niet.
Je moest bij ons een rijbewijs hebben, certificaat namen ze niet aan zegmaar. Moest echt rijbewijs bijhebben, maken ze kopie van enzo en je tekent nog iets met verzekeringpapieren, weet niet meer precies. Maar certificaat had je iig niks aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zorg wel dat je even een certificaatje haalt, anders kun je met ongelukken flink problemen krijgen met je verzekering
Rijbewijs heb ik gelukkig inmiddels in mijn bezit dus dat moet geen probleem zijn....quote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je moest bij ons een rijbewijs hebben, certificaat namen ze niet aan zegmaar. Moest echt rijbewijs bijhebben, maken ze kopie van enzo en je tekent nog iets met verzekeringpapieren, weet niet meer precies. Maar certificaat had je iig niks aan.
DE LOGICA IN JOUW VERHAALquote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef EDMAN- het volgende:
Nee dat viel wel mee, ff vragen.. de rest zegt ook viel wel mee, maar hoeveel het precies was weet ik niet meer.
We hadden 4 scooters voor 8 man, en daar konden we de hele dag mee doen voor een goede prijs.
Alvast een tip: Niet de weg gaan vragen, gewoon blijven rijden. Deden wij 2 jaar geleden ook en we hadden 8 uur lang rondgereden zonder af te vragen waar we waren toen we ineens chersonissos weer binnen reden. En je ziet erg veel op zo'n dag. Iig moeite waard en beter dan een quad (die daar de hele dag rondrijden)
vorig jaar had een maat van mij ruzie met zo'n zwerfster. Hij gaf een klein meisje geld, en die moeder pakte het geld toen van dat meisje af. Werd die maat boos op die moederquote:Op maandag 11 juni 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha kwam dit tegen op partyflock
Mensen die die zwervers nadoen
Wel triest voor die zwervers maarja toch wel lachen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is wel zoquote:Op maandag 11 juni 2007 02:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DE LOGICA IN JOUW VERHAAL![]()
![]()
![]()
Nooit de weg vragen dan komt het altijd weer goed!!
![]()
Ik gooide een keer geld naar wat hollandse gasten die er toevallig tussen zatenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
vorig jaar had een maat van mij ruzie met zo'n zwerfster. Hij gaf een klein meisje geld, en die moeder pakte het geld toen van dat meisje af. Werd die maat boos op die moeder![]()
![]()
Ik zal vast wel een paar keer ff een half uurtje een internetcafe induikenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef EDMAN- het volgende:
Ga jij internetten als je daar zit dan?
ja dat bedoelde ik natuurlijk ook, ff je bromfietscertificaat halenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je moest bij ons een rijbewijs hebben, certificaat namen ze niet aan zegmaar. Moest echt rijbewijs bijhebben, maken ze kopie van enzo en je tekent nog iets met verzekeringpapieren, weet niet meer precies. Maar certificaat had je iig niks aan.
Noord: 23-07 t/m 10-08quote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef EDMAN- het volgende:
Wanneer is de bouwvak eigenlijk? Start die voor Zuid-Nederland niet op 9 juli ofzo?
Mooi zoquote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Noord: 23-07 t/m 10-08
Midden: 30-7 t/m 17-08
Zuid: 16-07 t/m 03-08
Ik niet ga de 16e weg, dan zijn ze nog hun boren aan het opruimenquote:
daar ging mijn zus naartoequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Paikea het volgende:
De White Party op Starbeach 12-07 was ook erg leuk!
Live DJ Chuckie, lekkere muziek, lekkere sfeer!
Echt een aanrader voor als er nog zo'n party komt!
Ben je vrijgezelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef MissSunshineee het volgende:
[..]
daar ging mijn zus naartoe![]()
![]()
![]()
en even iets anders .
Ik ben van 29 juni tot 13 juli aanwezig,,![]()
![]()
Wat denk je nou ze heeft natuurlijk liever een Utregter dan een ajaciedquote:
White party's komen er zeker, zijn idd zeker de moeite waard. Ik ben er ook vanaf de 6equote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef MissSunshineee het volgende:
[..]
daar ging mijn zus naartoe![]()
![]()
![]()
en even iets anders .
Ik ben van 29 juni tot 13 juli aanwezig,,![]()
![]()
Hoeveel jaar ga je dan alquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef EDMAN- het volgende:
Dat wordt een depri weekje idd, heb ik ook elk jaar weer
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:25 schreef s0k het volgende:
Ik denk dat ik morgen sterf door m'n winterdepressie
Euh, foto's? Daar deden we niet aan, net zoals zwemmen... ook niet gedaan daar. Het was gewoon grof zuipen en uitgaan tot een uurtje of 10 in de ochtend, gat in de dag slapen, eten en weer verder gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja leuk ipv dat vertel eens hoe het was pics storys enz
Dit wordt jaar nummertje 6 dat we met vrienden gaan, maar ik bedoelde.. als ik van vakantie terugkom heb ik de eerste week echt moeite met die rust weetjewelquote:
Ze rijden daar sowieso als mongolen. Een zo'n idioot daar had op dag 1 een toffe grote bek over hoe stoer hij wel niet was op z'n quad. Op dag 2 kwam ik hem weer tegen, had hij een aanrijding gehad. Waren al zijn kappen kapot. Mocht hij ff 380euro neer tikkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
S0k: Dat is toch een goeie vakantie geweest dan, Amnesia vond ik ook de meest relaxe... alles is een beetje klein, maar wel gezellig. Ik vond die quads trouwens verschrikkelijk irritant
Lekker man... Laat de boel een beetje heel als het effe gaat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Plasterk het volgende:
Ben nu in Kreta Chersonissos en het is geweldig, gem leeftijd ligt wel laag 18-19. Verder is het goed uitgaan en is het redelijk druk. Mooie stranden. Dikke top!
Ze zeggen van wel.... Ik ga 'm in ieder geval doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef STING het volgende:
Zeg ehh, is die Samaria-kloof de moeite waard?
vanaf chersonissos 3,5 uur bus 25 km lopen en dan weer 3,5 uur met de bus. Indien verzorgd vertrek je om 5 uur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel.... Ik ga 'm in ieder geval doen
ze rijden daar max 100, slechte wegen en tis er heel drukquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef STING het volgende:
3,5 uur met de bus!? Zo groot is het eiland toch niet
Ok thanks, duidelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef -En4Cer- het volgende:
Samaria-kloof niet doen!
Klote eind in de bus en je loopt je helemaal de tyfus en na een kwartier heb je het echt wel gezien want alles lijkt op elkaar.
Zonde van je tijd.
Ja zal wel weer lekker duur zijn via gogo of whateverquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef -En4Cer- het volgende:
Gewoon voor een dag of een paar dagen zelf een scooter huren via je reisorganisatie,
dan weet je zeker dat alles goed geregeld is. En vervolgens zelf het eiland ontdekken,
je komt dan op veel leuke plekken / strandjes.
Echte excursies heb ik nooit gedaan. Ik ben meer van het huren van jetski's etc.
Misschien wel iets duurder dan zo'n mafkees die je op elke hoek van de straat vindt,quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja zal wel weer lekker duur zijn via gogo of whatever
Hoe duur ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:23 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Misschien wel iets duurder dan zo'n mafkees die je op elke hoek van de straat vindt,
maar als je ten val komt of een ongeval veroorzaakt ben je tenminste wel verzekerd.
En zo heel duur was het huren van zo'n scooter ook niet, ook niet via de reisorganisatie.
Voor dat kleine verschil zou ik geen risico willen lopen.
Volgens mij iets van 15 euro per dag.quote:
Very nice!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:52 schreef s0k het volgende:
[..]
Ze rijden daar sowieso als mongolen. Een zo'n idioot daar had op dag 1 een toffe grote bek over hoe stoer hij wel niet was op z'n quad. Op dag 2 kwam ik hem weer tegen, had hij een aanrijding gehad. Waren al zijn kappen kapot. Mocht hij ff 380euro neer tikken
Ja heel classy en aantrekkelijk ja, die bezopen dronken koeien met hun roodverbrande kopquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:31 schreef alki het volgende:
Jullie moeten echt een avond in Malia gaan stappen tussen al die gekke engelsen is 5 min met de taxi.
Je weet niet wat je meemaakt en helemaal met die dronken vrouwen daar. Die Nederlandse chicks zijn zo preuts als de terig daar.
iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja heel classy en aantrekkelijk ja, die bezopen dronken koeien met hun roodverbrande kopSnap dat je dat véél sexier vindt dan Nederlandse meisjes dan ja
![]()
Invasie van engelsen wat ik je bromquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Blote tette.... Mijn apartement ligt in Malia....
Interesseert me niet zo veel....quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Invasie van engelsen wat ik je brom
mij ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Interesseert me niet zo veel....
ga niet naar chersonissos, ik zou er nooit met mijn vriendin heengaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:37 schreef Biancavia het volgende:
Wij gaan misschien in september naar Kreta.
en waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:07 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ga niet naar chersonissos, ik zou er nooit met mijn vriendin heengaan
het is hier alleen leuk als je van feestoorden houdt zoals Salou enzo, daar moet je niet met je vriend(in) tussen gaan zitten imoquote:
Ik ga over 18 dagen samen met mijn vriend.... maar dat komt wel in orde.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:37 schreef Plasterk het volgende:
[..]
het is hier alleen leuk als je van feestoorden houdt zoals Salou enzo, daar moet je niet met je vriend(in) tussen gaan zitten imo
Ik weet nog een dorpje waar mijn zus was geweest met dr vriend scheen heel leuk te zijn en veel te zien, waren ook veel stelletjes. Dorp op Kreta dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ik ga over 18 dagen samen met mijn vriend.... maar dat komt wel in orde.
Natuurlijk gaan we ook om te feesten, maar er zijn nog genoeg andere dingen te doen.
Jah vraag maar eens....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik weet nog een dorpje waar mijn zus was geweest met dr vriend scheen heel leuk te zijn en veel te zien, waren ook veel stelletjes. Dorp op Kreta dus.
Als je wilt kan ik navragen waar dat was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |