quote:Op zondag 10 juni 2007 08:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dat 'Salou-gehalte' staat me eigenlijk totaal niet aan.
Hoe je dat ooit kunt denken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:43 schreef endr0me het volgende:
Ik dacht vorig jaar ook met 400 euro rond te komen (10 dagen Rimini)..
Uiteindelijk het dubbele uitgegeven, en voor mijn begrippen zuinig aan gedaan
Duur?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Vorige keer alleen 1 dagje scooters gehuurd en een eind gaan rijden, was wel de leukste dag trouwens
zorg wel dat je even een certificaatje haalt, anders kun je met ongelukken flink problemen krijgen met je verzekeringquote:Op zondag 10 juni 2007 13:22 schreef EDMAN- het volgende:
Wij zijn meteen buiten het drukke centrum gaan rijden met die ontelbare quads met zatte Engelsen erop, dan is het goed te doen. Het grappige was, wij reden op een weg vol met scooters.. we bleven die weg rijden en rijden en ineens waren alle scooters verdwenen.. bleken we op de snelweg te rijdenmaar je hebt evenveel kans om van je sokken gereden te worden als bijv in Amsterdam.. gewoon opletten en niet met drank op gaan rijden. Er was een Engelsman met quad en al van een berg afgereden dat jaar, dat wil je niet.
Je moest bij ons een rijbewijs hebben, certificaat namen ze niet aan zegmaar. Moest echt rijbewijs bijhebben, maken ze kopie van enzo en je tekent nog iets met verzekeringpapieren, weet niet meer precies. Maar certificaat had je iig niks aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zorg wel dat je even een certificaatje haalt, anders kun je met ongelukken flink problemen krijgen met je verzekering
Rijbewijs heb ik gelukkig inmiddels in mijn bezit dus dat moet geen probleem zijn....quote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je moest bij ons een rijbewijs hebben, certificaat namen ze niet aan zegmaar. Moest echt rijbewijs bijhebben, maken ze kopie van enzo en je tekent nog iets met verzekeringpapieren, weet niet meer precies. Maar certificaat had je iig niks aan.
DE LOGICA IN JOUW VERHAALquote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef EDMAN- het volgende:
Nee dat viel wel mee, ff vragen.. de rest zegt ook viel wel mee, maar hoeveel het precies was weet ik niet meer.
We hadden 4 scooters voor 8 man, en daar konden we de hele dag mee doen voor een goede prijs.
Alvast een tip: Niet de weg gaan vragen, gewoon blijven rijden. Deden wij 2 jaar geleden ook en we hadden 8 uur lang rondgereden zonder af te vragen waar we waren toen we ineens chersonissos weer binnen reden. En je ziet erg veel op zo'n dag. Iig moeite waard en beter dan een quad (die daar de hele dag rondrijden)
vorig jaar had een maat van mij ruzie met zo'n zwerfster. Hij gaf een klein meisje geld, en die moeder pakte het geld toen van dat meisje af. Werd die maat boos op die moederquote:Op maandag 11 juni 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha kwam dit tegen op partyflock
Mensen die die zwervers nadoen
Wel triest voor die zwervers maarja toch wel lachen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is wel zoquote:Op maandag 11 juni 2007 02:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DE LOGICA IN JOUW VERHAAL![]()
![]()
![]()
Nooit de weg vragen dan komt het altijd weer goed!!
![]()
Ik gooide een keer geld naar wat hollandse gasten die er toevallig tussen zatenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
vorig jaar had een maat van mij ruzie met zo'n zwerfster. Hij gaf een klein meisje geld, en die moeder pakte het geld toen van dat meisje af. Werd die maat boos op die moeder![]()
![]()
Ik zal vast wel een paar keer ff een half uurtje een internetcafe induikenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef EDMAN- het volgende:
Ga jij internetten als je daar zit dan?
ja dat bedoelde ik natuurlijk ook, ff je bromfietscertificaat halenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je moest bij ons een rijbewijs hebben, certificaat namen ze niet aan zegmaar. Moest echt rijbewijs bijhebben, maken ze kopie van enzo en je tekent nog iets met verzekeringpapieren, weet niet meer precies. Maar certificaat had je iig niks aan.
Noord: 23-07 t/m 10-08quote:Op maandag 11 juni 2007 15:50 schreef EDMAN- het volgende:
Wanneer is de bouwvak eigenlijk? Start die voor Zuid-Nederland niet op 9 juli ofzo?
Mooi zoquote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Noord: 23-07 t/m 10-08
Midden: 30-7 t/m 17-08
Zuid: 16-07 t/m 03-08
Ik niet ga de 16e weg, dan zijn ze nog hun boren aan het opruimenquote:
daar ging mijn zus naartoequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Paikea het volgende:
De White Party op Starbeach 12-07 was ook erg leuk!
Live DJ Chuckie, lekkere muziek, lekkere sfeer!
Echt een aanrader voor als er nog zo'n party komt!
Ben je vrijgezelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef MissSunshineee het volgende:
[..]
daar ging mijn zus naartoe![]()
![]()
![]()
en even iets anders .
Ik ben van 29 juni tot 13 juli aanwezig,,![]()
![]()
Wat denk je nou ze heeft natuurlijk liever een Utregter dan een ajaciedquote:
White party's komen er zeker, zijn idd zeker de moeite waard. Ik ben er ook vanaf de 6equote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef MissSunshineee het volgende:
[..]
daar ging mijn zus naartoe![]()
![]()
![]()
en even iets anders .
Ik ben van 29 juni tot 13 juli aanwezig,,![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |