Dat is ook wel zo, maar op een gegeven moment wil ik toch wel aan mijn partner zittenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:31 schreef annelies80 het volgende:
[..]
het is idd erg geil om te kijken naar de ander tijdens de daad... ook om te kijken naar elkaar terwijl ieder met zichzelf bezig is.
![]()
Ja maar dat is ook de bedoeling, eerst ff die spanning op laten lopen... en daarna helemaal los gaan op, met, onder elkaar... daar wordt het alleen maar heftiger van... meestalquote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar op een gegeven moment wil ik toch wel aan mijn partner zitten.
Inderdaad, als beide op het punt zijn gekomen dat ze het niet meer houden dan is de seks echt ontzettend goed!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:41 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook de bedoeling, eerst ff die spanning op laten lopen... en daarna helemaal los gaan op, met, onder elkaar... daar wordt het alleen maar heftiger van... meestal![]()
Idd... die blik, dat je ziet dat hij geniet dat je met jezelf bezig bent en dat je weet dat hij het zo graag van je overneemt.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Miam het volgende:
Jep en of dat geil isdie blik in zijn ogen vind ik alleen al overweldigend. (wel positief uiteraard)
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Inderdaad, als beide op het punt zijn gekomen dat ze het niet meer houden dan is de seks echt ontzettend goed!
I would love to help youquote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Idd... die blik, dat je ziet dat hij geniet dat je met jezelf bezig bent en dat je weet dat hij het zo graag van je overneemt.
*zucht* ik ben toe aan sex vrees ik... het is nu toch alweer een week geleden... *zucht*
Spel brekerquote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Wow een week alGa ergens anders offtopic zitten lullen a.u.b.
Een week? Je mag van geluk spreken, er zijn mensen die het slechter hebben!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:42 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Idd... die blik, dat je ziet dat hij geniet dat je met jezelf bezig bent en dat je weet dat hij het zo graag van je overneemt.
*zucht* ik ben toe aan sex vrees ik... het is nu toch alweer een week geleden... *zucht*
zeg als je ergens last van heb... uhm... van mij bijvoorbeeld... lucht dan via pm of fobo je hart, maar laat de topics gewoon de topics zijn... en doe nie zo triest!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Wow een week alGa ergens anders offtopic zitten lullen a.u.b.
dat bedoel ik... dat is nie leuk meer...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef peterzx9r het volgende:
een WEEK hoe hou je het vol
??? maar ja???quote:Op maandag 18 juni 2007 11:44 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
I would love to help you
maar ja .....![]()
Hou je dan ook aan je eigen woorden svp, en reageer ontopicquote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef annelies80 het volgende:
[..]
zeg als je ergens last van heb... uhm... van mij bijvoorbeeld... lucht dan via pm of fobo je hart, maar laat de topics gewoon de topics zijn... en doe nie zo triest!![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:38 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Wie heeft het over one night stands![]()
[..]
Zoals ik zei, iemand verwennen (een vrouw in mijn geval) is leuk. Vooral de gezichtsuitdrukkingen zijn echt opwindend dan. Jammer dat mijn ex er niet zo over dacht trouwens, jij klinkt seksueel gezien als een veel betere keuze.![]()
[..]
Vind ik ook best![]()
.
Inderdaad. bij mij is het alweer dik een half jaar terug dat ik voor't laatst sex heb gehad.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:48 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Een week? Je mag van geluk spreken, er zijn mensen die het slechter hebben!![]()
Het lijkt me beter als je een expert dat laat beoordelenquote:Op maandag 18 juni 2007 13:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Haha! ach zo goed ben ik volgens mij niet.![]()
Voor mij ook een half jaarquote:Op maandag 18 juni 2007 13:20 schreef Miam het volgende:
[..]
Inderdaad. bij mij is het alweer dik een half jaar terug dat ik voor't laatst sex heb gehad.
Gelukkig dat ik mezelf ook prima weet te vermaken.hehe..
Ja best jammer inderdaad, maar ze mag me altijd PMen!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jammer dat deze dicht is, anders zou ik light_and_dark en Miam daarheen sturen
My manquote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
lol. wat is je probleem met stoppels? op haar klit en lippen zitten toch geen haren? wat zit je dan te zeiken, nepbeffert.
Allrightquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:25 schreef Mrs.Solis het volgende:
Mijn bush wordt om de dag gesnoeid door de tuinman van 17.
Dat kan ik me goed voorstellen als het moet gebeuren door weer zo'n crybaby die ziek, zwak en misselijk wordt als hij een haartje ziet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geloof me, dat hebben best veel vrouwen.
Als het er maar op blijft ziten. Mocht het los komen en zich hechten aan het achterste van m'n tong, dan is de pret (i.i.g. voor mij) wel over... Daarom liever het zekere voor het onzekere en lekker geschoren of i.i.g. flink ingekort en uitgedund.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef xanopelt het volgende:
inderdaad zeg... wat maakt een beetje haar nu uit, als het maar schoon is.
Groot gelijk is toch ook ni leuk voor de vrouwen als de man ineens terug trekt als het lekker spannend wordt en begint te spuwen en met zijn vingers in zijn mond achter haar te vissen.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:47 schreef Bright het volgende:
[..]
Als het er maar op blijft ziten. Mocht het los komen en zich hechten aan het achterste van m'n tong, dan is de pret (i.i.g. voor mij) wel over... Daarom liever het zekere voor het onzekere en lekker geschoren of i.i.g. flink ingekort en uitgedund.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Emu het volgende:
Beffen is vies, met of zonder haar.
homoquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Emu het volgende:
homoquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Emu het volgende:
haar kriebeltquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Haar zuigt
dat hoop je dan maarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |