"ik doe het wel" schreef ik toch...quote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef Morwen het volgende:
Gewoon niet doen en voor altijd single blijven![]()
Jullie?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik doe het wel" schreef ik toch...
Maar waarom houden jullie het niet gewoon een beetje bij?
Ik had het niet over gesnoeide piemelsquote:Op zondag 10 juni 2007 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jullie?Man ik heb liever een vent met een volle bos dan zo'n wimp die om zijn piepel heen gaat staan snoeien. Gewoon lekkere sex, zonder erbij na te denken
![]()
oh jij niet zij wel?quote:
jah maar een kale zak is zo.....not done so notquote:Op zondag 10 juni 2007 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Maar een piemel is per definitie onbehaard
LOLLLLLLLLLLLLLquote:Op zondag 10 juni 2007 04:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor ons is het prettig dat we liggen te flossen
I know, done that once but never againquote:Op zondag 10 juni 2007 04:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah maar een kale zak is zo.....not done so not
mannelijk zeg maar..brrrr
Waarom moeten wij het wel doen en jullie niet?? Denk je dat het voor ons minder onprettig is??quote:Op zondag 10 juni 2007 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
I know, done that once but never again
Maar jullie kunnen het toch wel netjes bijscheren? Ik moet wel met m'n tong tusen jullie inner labri zeg maar.
Ik heb het gedaan, maar m'n vriendin vond het maar niks... En jullie moeten het doen omdat een lading haar in je mond bij het beffen niet echt tof is. Lijkt me niet dat jullie daar ooit last van hebben bij het pijpen.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom moeten wij het wel doen en jullie niet?? Denk je dat het voor ons minder onprettig is??
Nou....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, maar m'n vriendin vond het maar niks... En jullie moeten het doen omdat een lading haar in je mond bij het beffen niet echt tof is. Lijkt me niet dat jullie daar ooit last van hebben bij het pijpen.
Dat zeg ik: flossenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou wat? Haren tussen je tanden bij het pijpen?
Hoevaak moet ik het nog herhalen?!quote:Op zondag 10 juni 2007 04:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar daar heb je toch alleen last van als je deepthroat?
Dat flossen is zo vervelend... net als voor julliequote:Op zondag 10 juni 2007 05:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog minstens één keer, hoe heb je last van beharing bij orale seks?
Ok, je deepthroath, dan kan je er last van hebben iddquote:Op zondag 10 juni 2007 05:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat flossen is zo vervelend... net als voor jullie![]()
Kun je "gecultiveerd" even verklaren?? Glad of kort??quote:Op zondag 10 juni 2007 05:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, je deepthroath, dan kan je er last van hebben idd
Of je likt liever kale ballen, dat kan ook.
Maar daar ging het hier niet over, he ging over dames die hun bush niet cultiveren en toch oraal verwend willen worden
ik word hier echt spontaan misselijk...quote:Op zondag 10 juni 2007 06:05 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
In the jungle, the mighty jungle
The lion sleeps tonight
The lion sleeps tonight
Awooooooo ..... lalalalalalalalaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 juni 2007 06:05 schreef BasOne het volgende:
[afbeelding]
The lion sleeps tonight
The lion sleeps tonight
Iedereen stelt eisen.. dus ga niet pratenquote:Op zondag 10 juni 2007 04:06 schreef zhe-devilll het volgende:
waarom bef je dan nog?
mannen die eisen stellen![]()
Nee, tuurlijk niet ten alle tijde. Maar als er daar echt overal haar zit, heb ik het ook liever niet. Ligt er natuurlijk aan HOEVEEL haar er zit.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef Aventura het volgende:
Je kan echt niet verwachten dat elk meisje te allen tijde helemaal glad/kaal is. Enig idee hoeveel werk dat is? Bovendien kun je niet altijd voorspellen wanneer er gesekst gaat worden. Jammer dat mannen er zulke irreele verwachtingen op na houden.
Mee eens, mannen en vrouwen moeten zorgen dat de boel minimaal getrimt is...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef EricT het volgende:
iedereen moet gewoon scheren/bijknippen, of laten jullie het haar op alle andere plaatsen ook de vrije loop![]()
Niet te kort, dan gaat het kriebelenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef EricT het volgende:
iedereen moet gewoon scheren/bijknippen, of laten jullie het haar op alle andere plaatsen ook de vrije loop![]()
Dat vraag ik me bij mannen ook vaak afquote:Op zondag 10 juni 2007 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik doe het wel" schreef ik toch...
Maar waarom houden jullie het niet gewoon een beetje bij?
Tja, risico van het vak hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 16:03 schreef BasOne het volgende:
Geen haar op m'n bal die er nog over denkt om te groeien.
Maar snijwondjes op de edele delen zijn irri
Daar blijf ik ook last van houden, en ik scheer toch al heel wat jaartjes. Het enige dat enigzins helpt is een streepje scheren ipv helemaal kaal, op de een of andere manier is het bij mij dan minder.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:20 schreef releaze het volgende:
ik wil mezelf best scheren als een man dan ook beft wanneer een dag later m'n huid volledig ontstoken is. Maar de meesten vinden dit zo verschrikkelijk dat ze genoegen nemen met dat ik het bijhoud, ipv scheer. Suckers.
Ik piep er niet over, zeg alleen dat het irri isquote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, risico van het vak hoor![]()
Wij krijgen ook wel es een wondje van het scheren daar, alsof wij daarover gaan piepen
mwah, ik gebruik de tondeuse op een heel kort standje. dan heb ik nergens last vanquote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar blijf ik ook last van houden, en ik scheer toch al heel wat jaartjes. Het enige dat enigzins helpt is een streepje scheren ipv helemaal kaal, op de een of andere manier is het bij mij dan minder.
Zo hoort tquote:Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef As_33 het volgende:
Ik heb er zelfs moeite mee als mijn vriend me wil beffen als ik me 2 dagen niet geschoren heb, laat staan dat er ooit een oerwoud te vinden zal zijn daar bij mij![]()
ik vind het kut dat jij je schaamt om een paar stoppeltjes.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:40 schreef As_33 het volgende:
Ik heb er zelfs moeite mee als mijn vriend me wil beffen als ik me 2 dagen niet geschoren heb, laat staan dat er ooit een oerwoud te vinden zal zijn daar bij mij![]()
jaapie.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef -En4Cer- het volgende:
Mannen: trimmen
Vrouwen: kaal / streepje. Bij meer haar ga ik over m'n nek.
weet hij veel, hij heeft nog nooit gebeft.quote:
Precies, jij weet hetquote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet hij veel, hij heeft nog nooit gebeft.
lol. wat is je probleem met stoppels? op haar klit en lippen zitten toch geen haren? wat zit je dan te zeiken, nepbeffert.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Precies, jij weet het![]()
Dat jij geen problemen hebt met behaarde oma's wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt.
Als ze het gewoon netjes onderhoudt daar beneden heb ik er echt geen problemen mee als ik wat stoppels zie.. ik heb het over zo'n behaarde doos waar ik absoluut op afknap.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. wat is je probleem met stoppels? op haar klit en lippen zitten toch geen haren? wat zit je dan te zeiken, nepbeffert.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Als ze het gewoon netjes onderhoudt daar beneden heb ik er echt geen problemen mee als ik wat stoppels zie.. ik heb het over zo'n behaarde doos waar ik absoluut op afknap.
Het is de jungle waar je je doorheen moet worstelen voordat je er bentquote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. wat is je probleem met stoppels? op haar klit en lippen zitten toch geen haren? wat zit je dan te zeiken, nepbeffert.
als vrouwen 4 dagen niet scheren staan er flinke stoppels, soms. als ze zich 2 weken niet scheren van die schattige krulletjes. die kriebelen lekker langs je stam.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Als ze het gewoon netjes onderhoudt daar beneden heb ik er echt geen problemen mee als ik wat stoppels zie.. ik heb het over zo'n behaarde doos waar ik absoluut op afknap.
Jij had het over 'kaal of streepje'. Dat is iets heel anders dan wat je nu zegtquote:Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |