My manquote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef zoalshetis het volgende:
lol. wat is je probleem met stoppels? op haar klit en lippen zitten toch geen haren? wat zit je dan te zeiken, nepbeffert.
Allrightquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:25 schreef Mrs.Solis het volgende:
Mijn bush wordt om de dag gesnoeid door de tuinman van 17.
Dat kan ik me goed voorstellen als het moet gebeuren door weer zo'n crybaby die ziek, zwak en misselijk wordt als hij een haartje ziet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geloof me, dat hebben best veel vrouwen.
Als het er maar op blijft ziten. Mocht het los komen en zich hechten aan het achterste van m'n tong, dan is de pret (i.i.g. voor mij) wel over... Daarom liever het zekere voor het onzekere en lekker geschoren of i.i.g. flink ingekort en uitgedund.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef xanopelt het volgende:
inderdaad zeg... wat maakt een beetje haar nu uit, als het maar schoon is.
Groot gelijk is toch ook ni leuk voor de vrouwen als de man ineens terug trekt als het lekker spannend wordt en begint te spuwen en met zijn vingers in zijn mond achter haar te vissen.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:47 schreef Bright het volgende:
[..]
Als het er maar op blijft ziten. Mocht het los komen en zich hechten aan het achterste van m'n tong, dan is de pret (i.i.g. voor mij) wel over... Daarom liever het zekere voor het onzekere en lekker geschoren of i.i.g. flink ingekort en uitgedund.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Emu het volgende:
Beffen is vies, met of zonder haar.
homoquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Emu het volgende:
homoquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Emu het volgende:
haar kriebeltquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Haar zuigt
dat hoop je dan maarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |