En zo hoort het ook. Kort houden die handel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:11 schreef TheSorrow het volgende:
Maatje van me:: "Ze scheert m maar mooi kaal"![]()
Dan is het voor allebei fijn: Jij geen haren in je mond en tussen je tanden, en zij kan kronkelen van genot.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef punkiie het volgende:
Dat vind ik echt smerig!. Ik had haar ook meteen verzocht de volgende keer te scheren. Daarna ging het stukken beter![]()
Ja want jouw opmerking was reuze volwassen!quote:
Dank uquote:Op maandag 18 juni 2007 08:38 schreef Miam het volgende:
Ik houd het altijd netjes bij. Je weet tenslotte maar nooit
Het lijkt me voor de beffer in kwestie erg smerig met al die vieze haren. dus.
Geschoren is altijd beterquote:Op maandag 18 juni 2007 08:38 schreef Miam het volgende:
Ik houd het altijd netjes bij. Je weet tenslotte maar nooit
Het lijkt me voor de beffer in kwestie erg smerig met al die vieze haren. dus.
Zodra een vrouw ongesteld is dan wordt er niet gebeft! Althans niet door mij! Ik vaar wel door de rode zee, maar lik haar niet!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Miam het volgende:
Inderdaad, en het is veel minder prettig met zoveel haar lijkt me.
Moet je nagaan wat erover heen komt wanneer een vrouw ongesteld is..
De gedachte alleen al. Nee, doe mij maar een subtiel streepje
Streepje is ook wel mooi ja moet niet altijd brazilian wax zijn hequote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Zodra een vrouw ongesteld is dan wordt er niet gebeft! Althans niet door mij! Ik vaar wel door de rode zee, maar lik haar niet!
Dat streepje klinkt erg mooi btw
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:56 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Zodra een vrouw ongesteld is dan wordt er niet gebeft! Althans niet door mij! Ik vaar wel door de rode zee, maar lik haar niet!
Dat streepje klinkt erg mooi btw
Al wat ik daarvan heb onhouden was de 'sopsopsop' geluiden die veroorzaakt werden zonder dat ze geil was, en al wat ik moest aan denken was 'bloed bloed bloed'quote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Miam het volgende:
[..]Lijkt me ook niet echt lekker..ik heb ''preutse poes dat ik ben'' 1 keer sex gehad tijdens mijn
ongesteldheden. Dat is dan ook niet mijn ding.
Je moet het niet op de toppunt van je ongesteldheid doen.. als het bijna over is is het best te doen.. Maar inderdaad, het heeft ook niet mijn voorkeur, alleen is nog enkele dagen wachten soms erg lastigquote:Op maandag 18 juni 2007 11:02 schreef Miam het volgende:
[..]Lijkt me ook niet echt lekker..ik heb ''preutse poes dat ik ben'' 1 keer sex gehad tijdens mijn
ongesteldheden. Dat is dan ook niet mijn ding.
Maar voor het vrouwtje deste geilerquote:Op maandag 18 juni 2007 11:13 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
alleen is nog enkele dagen wachten soms erg lastig.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:13 schreef Miam het volgende:
Ik heb liever geen geslachtsgemeenschap tijdens de menstruatie.
Ik vind het ook super om alleen hem te verwennen.
Dat vind ik nog het meest belangrijkste. de ander het naar de zin maken.
Dat laatste vind ik ook het leukst, zien hoe iemand er van geniet is echt enorm opwindend!! Daarom is beffen ook zo geil.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:13 schreef Miam het volgende:
Ik heb liever geen geslachtsgemeenschap tijdens de menstruatie.
Ik vind het ook super om alleen hem te verwennen.
Dat vind ik nog het meest belangrijkste. de ander het naar de zin maken.
Mannen.. althans ik sta eigenlijk altijd wel op scherpquote:Op maandag 18 juni 2007 11:15 schreef Miam het volgende:
[..]
Maar voor het vrouwtje deste geiler
Wanneer ik ongesteld ben, stel ik het uit en wanneer de menstruatie weer is gestopt,
ben ik niet meer te houden.![]()
het is idd erg geil om te kijken naar de ander tijdens de daad... ook om te kijken naar elkaar terwijl ieder met zichzelf bezig is.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:23 schreef Miam het volgende:
One Night Stands zijn overigens niet aan mij besteed. (mocht je dat inmiddels denken)
Maar wanneer ik een relatie had/zou hebben, vind ik het gewoon heel belangrijk dat
zowel man en vrouw aan zijn/haar trekken komt.
Ik vind het supergeil om hem te verwennen op allerlei manieren. (ik ga daarin
ook best ver) Het is geweldig om naar de man/vrouw ik kwestie te kijken tijdens
de daad.
Ik ben niet ongesteldMaar wel op dreef. haha!
Wie heeft het over one night standsquote:Op maandag 18 juni 2007 11:23 schreef Miam het volgende:
One Night Stands zijn overigens niet aan mij besteed. (mocht je dat inmiddels denken)
Maar wanneer ik een relatie had/zou hebben, vind ik het gewoon heel belangrijk dat
zowel man en vrouw aan zijn/haar trekken komt.
Zoals ik zei, iemand verwennen (een vrouw in mijn geval) is leuk. Vooral de gezichtsuitdrukkingen zijn echt opwindend dan. Jammer dat mijn ex er niet zo over dacht trouwens, jij klinkt seksueel gezien als een veel betere keuze.quote:Ik vind het supergeil om hem te verwennen op allerlei manieren. (ik ga daarin
ook best ver) Het is geweldig om naar de man/vrouw ik kwestie te kijken tijdens
de daad.
Vind ik ook bestquote:Ik ben niet ongesteldMaar wel op dreef. haha!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |