Ik zou denken dat er maar weinig vrouwen zijn die niet graag gebeft worden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geloof me, dat hebben best veel vrouwen.
Mjah heb ik af en toe ook wel eens.quote:
Als ze heel nat is dan is het zelfs na een paar keer stoempen al vol lucht en als je dan van positie wisselt al wat je hoord is PFFFFT PFFFT PFFFT en zij maar rood wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
Mjah heb ik af en toe ook wel eens.
Als je bijv op doggystyle gaat dan komt er ook lucht naar binnen op de 1 of andere manier, die er dus ook weer uit moet. Niks aan te doen, maar we lachen er altijd maar een beetje om.
Ach zovaak gebeurd het ook niet.
1 voordeel ze stinken nooit![]()
Hahahaha wat verwoord je dat weer... uiterst charmant...! hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:53 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Als ze heel nat is dan is het zelfs na een paar keer stoempen al vol lucht en als je dan van positie wisselt al wat je hoord is PFFFFT PFFFT PFFFT en zij maar rood worden![]()
![]()
Volgens mij mis je geheel waarom ik het zeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
Mjah heb ik af en toe ook wel eens.
Als je bijv op doggystyle gaat dan komt er ook lucht naar binnen op de 1 of andere manier, die er dus ook weer uit moet. Niks aan te doen, maar we lachen er altijd maar een beetje om.
Ach zovaak gebeurd het ook niet.
1 voordeel ze stinken nooit![]()
Mee eens. En dat kriebelen is gewoon wennen int begin.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef EricT het volgende:
iedereen moet gewoon scheren/bijknippen, of laten jullie het haar op alle andere plaatsen ook de vrije loop![]()
tsja dat is het risico van het befvakquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Hahahaha wat verwoord je dat weer... uiterst charmant...! hahaha
Maar het is wel zo! en BALUH als dat gebeurd....
Ik vind het ook eng als mijn vriend me beft... en ... STEL JE VOOR DAT.... hahahahaha JE MOET ER GEWOON NIET TEVEEL AAN DENKEN... maar toch ... hihi![]()
Hahaha... dus jullie lopen dubbel risico met ons? hmmmquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
tsja dat is het risico van het befvak
wij lopen risico dat jullie over onze lul heen kotsen
Maar ja jij hebt ook ten minste een risico bij ons he!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:15 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Hahaha... dus jullie lopen dubbel risico met ons? hmmm
Is maar goed dat dat bij mij niet zo heeeel snel zal gebeuren![]()
Mjah dat is waar jah... is me gelukkig nog nooit overkomen... maar het KAN inderdaad....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:38 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Maar ja jij hebt ook ten minste een risico bij ons he!
bij ons kan er ook lucht ontsnappen maar dat stinkt toch wel zenne![]()
Gatverdamme! hahahaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en dat was ook meteen de laatste keer. Meer haren uit zitten spugen dan iets anders.
ik deed het af en toe, idd die haren die dan de hele dag nog in je mond iztten, overal, tussen je tanden en shit. moet je hoesten, hoest je weer een haar op. bah.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb het 1x gedaan en dat was ook meteen de laatste keer. Meer haren uit zitten spugen dan iets anders.
Zeker. Nog net geen haarballen, maar het zat er zeker heel dichtbij soms...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef superworm het volgende:
[..]
ik deed het af en toe, idd die haren die dan de hele dag nog in je mond iztten, overal, tussen je tanden en shit. moet je hoesten, hoest je weer een haar op. bah.
Dat zouden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:11 schreef TheSorrow het volgende:
Maatje van me:: "Ze scheert m maar mooi kaal"![]()
Ja maar het lijkt me dan bij voorbaat al iets wat nie echt uitnodigend is... toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:54 schreef sweboy het volgende:
Even met de hand erover eerst, om wat losse haartjes aan de bovenkant weg te vegen, en gaan met die banaan
Het is waar...het is waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 09:51 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ja maar het lijkt me dan bij voorbaat al iets wat nie echt uitnodigend is... toch?
Als het kaal is of bijgetrimt haha... dan is dat toch lekkerder, ook voor de man!?!
quote:
Ja... psies dat zeg ik... maar wel baluh want het is natuurlijk tig keer makkelijker om alles maar te laten groeien, dreads er in leggen en klaar ermee. maar das gewoon nie mooi en fris... dus we houden het allemaal maar netjes bij voor de heren... ow en onszelf natuurlijk! hihiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:01 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als een ontdekking van een evidentie![]()
Je komt over als iemand van 13..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:05 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ja... psies dat zeg ik... maar wel baluh want het is natuurlijk tig keer makkelijker om alles maar te laten groeien, dreads er in leggen en klaar ermee. maar das gewoon nie mooi en fris... dus we houden het allemaal maar netjes bij voor de heren... ow en onszelf natuurlijk! hihi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |