Kutscheten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:00 schreef Hansol het volgende:
wie kut niet scheet is likken niet weerd (boerruuu)
Een echte vent maakt dat geen zak (let op de woordkeus!!) uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, maar m'n vriendin vond het maar niks... En jullie moeten het doen omdat een lading haar in je mond bij het beffen niet echt tof is. Lijkt me niet dat jullie daar ooit last van hebben bij het pijpen.
Alles wat je wil moet je zelf ook doen! als je wilt dat ze jij pijpt moet jij maar likken!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het zo raar dat het VERPLICHT is om je te scheren.
Ik vind een geschoren man maar niks en ik vind ook niet dat je van een vrouw/meisje kan EISEN dat ze zich scheert.
Ik vind trouwens ook niet dat een meisje/vrouw kan eisen dat je haar beft, als jij dat niet wilt, ben je dat toch niet verplicht?
Wat een onzin toch allemaal...
Ieder zijn wenslijstje zeker :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik pijp heel graag, maar hoef niet altijd gebeft te worden, ik wil hem absoluut niet kaal, maar scheer mezelf wel.
Ik vind dat je het allemaal zelf moet weten. Als het lekker is, is het toch goed?(okee, gaat niet altijd op)
Mijn vriend is erg schoon, ook met mos.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ieder zijn wenslijstje zeker :-)
persoonlijk vind ik het makelijker te onderhouden en proper te houden als je Boom kan groeien zonder mos aan zijn basis
Ik zei ook 'persoonlijk' he :pquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Mijn vriend is erg schoon, ook met mos.
Eensquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan is het goed.
Ik vind het gewoon niet zo mooi zonder haar, ook persoonlijk.
Ik vind het bij mannen helemaal kaal zo raar.quote:
Trimmen kan ook geen kwaad :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind het bij mannen helemaal kaal zo raar.Ik ben van mezelf best behaard
En dan ineens zo'n helemaal kale plek in het midden.
Wow man dit is wel echt onzin....quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Alles wat je wil moet je zelf ook doen! als je wilt dat ze jij pijpt moet jij maar likken!![]()
Wil jij een geschoren poesje dan moet jij zelf ook maar kaal zijn![]()
Wil jij anale sex ..... a nee verkeerde topic![]()
een relatie is GEVEN en krijgen (let op de woordkeuze he)
Ik zei dan ook dat het mijn Persoonlijke mening is en het gaat hier toch over vrouwen die scheren mannen die scheren is een andere Topic!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef Lakai het volgende:
[..]
Wow man dit is wel echt onzin....
Ik geef jamesbrowny wel gelijk....
het boeit allemaal geen flikker!
en vrouwen doen het standaard toch wel bijhouden dus wat heb je te zeuren.....(mocht dat niet zo zijn, okeeee dan ister iets mis)
en ik ga mij ook echt niet scheren omdat mijn vriendin het wel doet hoor....want anders zijn de rollen ongelijk...nou en? ik ben man, zij is vrouw.....die dingen verschillen nou eenmaal
kijk je moet het wat breder maken, als jij vraagt aan je vriendin offers te maken, zoals elke dag braaf scheren moet jij ook bereid offers te makenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef Lakai het volgende:
[..]
Wow man dit is wel echt onzin....
Ik geef jamesbrowny wel gelijk....
het boeit allemaal geen flikker!
en vrouwen doen het standaard toch wel bijhouden dus wat heb je te zeuren.....(mocht dat niet zo zijn, okeeee dan ister iets mis)
en ik ga mij ook echt niet scheren omdat mijn vriendin het wel doet hoor....want anders zijn de rollen ongelijk...nou en? ik ben man, zij is vrouw.....die dingen verschillen nou eenmaal
Die van mij heet Mario....... we zouden een mooi koppel vormenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef FaTaaL het volgende:
[..]
Iemand noemde mijn "kut" weleens prinsesje. Tja, dat vond ik wel een leuke mooie vrouwelijke benaming. Geen kut maar prinses![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef Angst het volgende:
[..]
kijk je moet het wat breder maken, als jij vraagt aan je vriendin offers te maken, zoals elke dag braaf scheren moet jij ook bereid offers te maken
hoeft niet perse zelf ook scheren te zijn maar als zij daar behoefte aan heeft lijkt het em wel redelijk.
kijk man en vrouw zijn verschillende, maar beide moeten ze wel offers maken, al zijn het wel andere (meestal)
Zeker geen hard feelingsquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat het mijn Persoonlijke mening is en het gaat hier toch over vrouwen die scheren mannen die scheren is een andere Topic!
en ok jij scheert jezelf niet![]()
![]()
![]()
whatever
ik wou gewoon duidelijk maken dat als ik wil dat mijn vriendin zich scheert en zij zegt ok maar jij ook dan is dat helemaal geen probleem!
bedoel als ik een trio wil met 2 vrouwen dan zegt mijn vrouw ok en ik een met 2 mannen en dan zeg ik ook OK zenne!
Geven en krijgen weet je wel 2 richtings verkeer!
voor de rest NO HARD FEELINGS![]()
![]()
Geloof me, dat hebben best veel vrouwen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |