abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:05:30 #126
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_50399817
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:00 schreef Hansol het volgende:
wie kut niet scheet is likken niet weerd (boerruuu)
Kutscheten?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:07:17 #127
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50399843
quote:
Op zondag 10 juni 2007 04:45 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb het gedaan, maar m'n vriendin vond het maar niks... En jullie moeten het doen omdat een lading haar in je mond bij het beffen niet echt tof is. Lijkt me niet dat jullie daar ooit last van hebben bij het pijpen.
Een echte vent maakt dat geen zak (let op de woordkeus!!) uit.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_50400763
een ongeschoren poesje beffen is als een dame met kussen it's just not right!

Maar een zomerpoesje likken is als het eten van de lekkerste vrucht dat er maar kan zijn

en voor de dames ben ik ook geschoren ookal is dat voor ons mannen MOEILIJK
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:56:53 #129
168739 Red_85
'echt wel'
pi_50401047
ik scheer ook en zorg dat het daar ook verzorgd uit ziet en geen rare geuren vandaan komen dus dan wil ik ook wel iets terug verwachten. mss is dat veeleisend maar wel zo hygienisch. toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:17:24 #130
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50401743
Ik vind het zo raar dat het VERPLICHT is om je te scheren.
Ik vind een geschoren man maar niks en ik vind ook niet dat je van een vrouw/meisje kan EISEN dat ze zich scheert.
Ik vind trouwens ook niet dat een meisje/vrouw kan eisen dat je haar beft, als jij dat niet wilt, ben je dat toch niet verplicht?
Wat een onzin toch allemaal...
pi_50401880
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het zo raar dat het VERPLICHT is om je te scheren.
Ik vind een geschoren man maar niks en ik vind ook niet dat je van een vrouw/meisje kan EISEN dat ze zich scheert.
Ik vind trouwens ook niet dat een meisje/vrouw kan eisen dat je haar beft, als jij dat niet wilt, ben je dat toch niet verplicht?
Wat een onzin toch allemaal...
Alles wat je wil moet je zelf ook doen! als je wilt dat ze jij pijpt moet jij maar likken!
Wil jij een geschoren poesje dan moet jij zelf ook maar kaal zijn
Wil jij anale sex ..... a nee verkeerde topic

een relatie is GEVEN en krijgen (let op de woordkeuze he )
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:37 #132
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50402088
Ik pijp heel graag, maar hoef niet altijd gebeft te worden, ik wil hem absoluut niet kaal, maar scheer mezelf wel.
Ik vind dat je het allemaal zelf moet weten. Als het lekker is, is het toch goed?(okee, gaat niet altijd op)
pi_50402185
Een beetje toffe lippen en kittelaar groeien vanzelf boven de bos haar uit.
pi_50402387
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik pijp heel graag, maar hoef niet altijd gebeft te worden, ik wil hem absoluut niet kaal, maar scheer mezelf wel.
Ik vind dat je het allemaal zelf moet weten. Als het lekker is, is het toch goed?(okee, gaat niet altijd op)
Ieder zijn wenslijstje zeker :-)

persoonlijk vind ik het makelijker te onderhouden en proper te houden als je Boom kan groeien zonder mos aan zijn basis
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:42:26 #135
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50402505
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Ieder zijn wenslijstje zeker :-)

persoonlijk vind ik het makelijker te onderhouden en proper te houden als je Boom kan groeien zonder mos aan zijn basis
Mijn vriend is erg schoon, ook met mos.
pi_50402544
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Mijn vriend is erg schoon, ook met mos.
Ik zei ook 'persoonlijk' he :p
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:44:06 #137
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_50402557
Dan is het goed.

Ik vind het gewoon niet zo mooi zonder haar, ook persoonlijk.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:47:29 #138
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_50402662
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan is het goed.

Ik vind het gewoon niet zo mooi zonder haar, ook persoonlijk.
Eens
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_50403585
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Eens
Ik vind het bij mannen helemaal kaal zo raar. Ik ben van mezelf best behaard En dan ineens zo'n helemaal kale plek in het midden.
pi_50404206
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:17 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik vind het bij mannen helemaal kaal zo raar. Ik ben van mezelf best behaard En dan ineens zo'n helemaal kale plek in het midden.
Trimmen kan ook geen kwaad :-)

of de allom gevreesde full body wax hehe
pi_50405911
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Alles wat je wil moet je zelf ook doen! als je wilt dat ze jij pijpt moet jij maar likken!
Wil jij een geschoren poesje dan moet jij zelf ook maar kaal zijn
Wil jij anale sex ..... a nee verkeerde topic

een relatie is GEVEN en krijgen (let op de woordkeuze he )
Wow man dit is wel echt onzin....

Ik geef jamesbrowny wel gelijk....
het boeit allemaal geen flikker!
en vrouwen doen het standaard toch wel bijhouden dus wat heb je te zeuren.....(mocht dat niet zo zijn, okeeee dan ister iets mis)
en ik ga mij ook echt niet scheren omdat mijn vriendin het wel doet hoor....want anders zijn de rollen ongelijk...nou en? ik ben man, zij is vrouw.....die dingen verschillen nou eenmaal
Ik doe niet meer aan een signature
pi_50406123
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef Lakai het volgende:

[..]

en vrouwen doen het standaard toch wel bijhouden dus wat heb je te zeuren.....(mocht dat niet zo zijn, okeeee dan ister iets mis)
en ik ga mij ook echt niet scheren omdat mijn vriendin het wel doet hoor....want anders zijn de rollen ongelijk...nou en? ik ben man, zij is vrouw.....die dingen verschillen nou eenmaal
Ik zei dan ook dat het mijn Persoonlijke mening is en het gaat hier toch over vrouwen die scheren mannen die scheren is een andere Topic!

en ok jij scheert jezelf niet whatever

ik wou gewoon duidelijk maken dat als ik wil dat mijn vriendin zich scheert en zij zegt ok maar jij ook dan is dat helemaal geen probleem!

bedoel als ik een trio wil met 2 vrouwen dan zegt mijn vrouw ok en ik een met 2 mannen en dan zeg ik ook OK zenne!

Geven en krijgen weet je wel 2 richtings verkeer!

voor de rest NO HARD FEELINGS
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:37:45 #143
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_50406413
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:22 schreef Lakai het volgende:

[..]

kijk je moet het wat breder maken, als jij vraagt aan je vriendin offers te maken, zoals elke dag braaf scheren moet jij ook bereid offers te maken
hoeft niet perse zelf ook scheren te zijn maar als zij daar behoefte aan heeft lijkt het em wel redelijk.

kijk man en vrouw zijn verschillende, maar beide moeten ze wel offers maken, al zijn het wel andere (meestal)
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_50406441
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef FaTaaL het volgende:

[..]

Iemand noemde mijn "kut" weleens prinsesje. Tja, dat vond ik wel een leuke mooie vrouwelijke benaming. Geen kut maar prinses
Die van mij heet Mario....... we zouden een mooi koppel vormen
“You create your own decoration. You choose your color, you choose your mood. ... (If) you are depressed, you put some bright yellow and suddenly you are happy.”
pi_50407375
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef Angst het volgende:

[..]

kijk je moet het wat breder maken, als jij vraagt aan je vriendin offers te maken, zoals elke dag braaf scheren moet jij ook bereid offers te maken
hoeft niet perse zelf ook scheren te zijn maar als zij daar behoefte aan heeft lijkt het em wel redelijk.

kijk man en vrouw zijn verschillende, maar beide moeten ze wel offers maken, al zijn het wel andere (meestal)

pi_50408167
Ik hou het van onderen netjes bij, maar ik vind niet dat als ik er toevallig wat meer haar heb zitten dan moet hij ook neit gelijk gaan zeuren

Af en toe schiet het er wel eens bij in en scheer ik me een weekje niet, als we dan toevallig sex hebben, en mijn vriend zou het niet doen omdat er toevallig wat haar op zit, sorry maar dat zou ik belachelijk vinden.

Overigens vind ik dat mannen hun zaakje ook bij moeten houden.
Mijn vriend knipt het altijd een beetje bij zodat het niet TE lang is. Maar een man die hoeft het niet kaal te scheren.

Laatst zag ik op MTV nog een jongen die ook zijn benen scheert Dat gaat me echt helemaa te ver tenzij je professioneel wielrenner bent en aan de top staat.
pi_50410195
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Ik zei dan ook dat het mijn Persoonlijke mening is en het gaat hier toch over vrouwen die scheren mannen die scheren is een andere Topic!

en ok jij scheert jezelf niet whatever

ik wou gewoon duidelijk maken dat als ik wil dat mijn vriendin zich scheert en zij zegt ok maar jij ook dan is dat helemaal geen probleem!

bedoel als ik een trio wil met 2 vrouwen dan zegt mijn vrouw ok en ik een met 2 mannen en dan zeg ik ook OK zenne!

Geven en krijgen weet je wel 2 richtings verkeer!

voor de rest NO HARD FEELINGS
Zeker geen hard feelings ....
was ook niet echt de bedoeling om het zo over te laten komen...
ik ben het er ook zeker mee eens dat de ene iets over heeft voor de ander....
en als mijn vriendin het vervelend zou vinden dat er veel zit, zou ik het ook heus wel weg doen...

maar het is niet zo zwart-wit te beschrijven.....(ik bef jou....jij pijpt mij ,,,etc)

Daarbij zijn uitspraken als "Ik scheer mezelf....omdat ik van me meissie verwacht dat zij dat ook doet" een beetje relatief...(komt eigenlijk op hetzelfde neer )
Ik doe niet meer aan een signature
pi_50415404
wtf?? haar is haar en t blijft (een) kut. Eigenlijk zou iedereen gelaserd moeten worden bij de eerste verschijnselen maar helaas.
bottom line is toch dat t schóón gehouden wordt.
en piemels zijn niet allemaal onbehaard. en je hebt er niet alleen last van als je deepthroat.
ik weet niet wie t zei maar ik ga mee met: gewoon sex zonder nadenken.
al die mannen die eisen stellen en zelf niks willen doen :/
Gelukkig ben ik gelukkig.
Treats me like a Cinderella, protects me from the storm like he's my umbrella
pi_50438061
Ach, gelukkig scheert ze zich sinds ik een paar uur lang een haar op m'n huig had die niet weg wilde; een paar uur lang kotsneigingen is niet fijn!
Maar, ja, ik heb sinds die ervaring ook besloten om niet meer te beffen in het oerwoud. Ook daarom (maar ook omdat ze het zelf fraaier vindt) scheert ze zich wel. (Niet regelmatig, dus zo af en toe wat gestoppeld tot aan kleine haartjes, maar da's al veel beter)

Trouwens, ik heb toch het idee dat het voor de vrouwen moeilijker is dan voor de mannen (een scheermesje eroverheen raggen zoals bij ons is niet lekker voor de lipjes, zal ik maar zeggen.)

lol - en over stoppeltjes gesproken: als ik mij niet pas heb geschoren (gezicht dus he) dan mag ik niet eens likken
pi_50438264
quote:
Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Geloof me, dat hebben best veel vrouwen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')