Priceless!quote:Marc Gicquel zal zich het toernooi
van Halle, in Duitsland, nog lang
heugen. De Fransman gaf vrijdag op in
zijn kwartfinale. Hij was onvoldoende
hersteld van een opslag in z'n kruis.
Voor Gicquel liep het donderdag al
fout. In zijn achtste finale tegen
Benjamin Becker kreeg hij een opslag
tegen 208 km/u in zijn kruis. Hij
kreeg verzorging en won de wedstrijd,
maar de bal eiste toch zijn tol.
"Natuurlijk is mijn opgave het gevolg
van die opslag", vertelde een ont-
goochelde Gicquel. "Ik heb vannacht
geen oog dichtgedaan en voelde me ook
ziekjes. Soms rilde ik van de kou,
een ander moment had ik het warm."
Een imitatie van Edberg? Waar vind ik die?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Priceless!
En die imitaties van Djokovic, briljant. Dat deed ik dus vroeger ook altijd.Vooral die van Edberg was gaaf, dan vlogen de ballen werkelijk alle kanten op.
echt he...van Lottum zal ook denken: "Waar ben ik in godsnaam beland?"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe durft Eurosport Keothavong - Baltacha uit te zenden? Wat een dramapartij is dat zeg, het is net of ik naar de plaatselijke kampioenschap zit te kijken, wat een tragisch niveau.
En dan op Centre Court mogen spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:23 schreef Norrage het volgende:
Het is ook zo triest dat die twee volledig tennisincapabele engelsen ook elk jaar weer wildcards krijgen voor alle Engelse toernooien bij gebrek aan beter
en toch wint de GVR van Tursunovquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:11 schreef Norrage het volgende:
WTF...in Nottingham zijn ze nu op hardcourt aan het spelen omdat het regent
Heb je een grastoernooi![]()
is de finale dan ook binnen? Als het goed weer (lees:droog) is het gewoon buiten toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
Mauresmo - Henin de finale van Eastbourne (live op Sporza vanaf 13.00)
Clement - Karlovic de finale van Nottingham, al is dat toch vrij vertekend na de verschuiving naar de binnenbanen.
Ik neem aan van wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is de finale dan ook binnen? Als het goed weer (lees:droog) is het gewoon buiten toch?
Daar heb ik dus ook ff naar gekeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe durft Eurosport Keothavong - Baltacha uit te zenden? Wat een dramapartij is dat zeg, het is net of ik naar de plaatselijke kampioenschap zit te kijken, wat een tragisch niveau.
Dat nog niet eens, totaal niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waren het lekkere wijven?
mijn god! wat een fantastisch puntquote:Op zondag 24 juni 2007 23:57 schreef Norrage het volgende:
En het superpunt van Mahut is play of the week hoor!!
http://www.atptennis.com/(...)1_06_2007)_ultra.wmv
de bakker won de eerste met 6-0 en won daarna nog 3 gamesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef Norrage het volgende:
In Scheveningen winnen Koning, Sluiter, Wessels en Haase...maar verliezen de Bakker, Sijsling en Hemmes
Als hij zijn Parijs punten (en de paar toernooitjes daarvoor waar hij kwart haalde) kwijt is valt hij buiten de top 100.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef TubewayDigital het volgende:
Wel knap van sluiter met zijn dubbelhandige forehand. Hrbaty staat nu nog in de top 40 hoor
op wimbledon ook alquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor Sijsling, die bleef al een beetje hangen en nu ook nog geblesseerd... en De Bakker liet toch ook wel een grote kans onbenut
Dat was ook zonde... maar dit zijn wel hele goede lessen voor 'm denk ik... maar zoals ie de eerste set die Argentijn van de baan veegde moet hem toch veel vertrouwen gevenquote:
Toegevoegd aan de Hall of Fame.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen een geëmotioneerde Pete Sampras @ Studio Sport Nederland 1. Waarom volgt zometeen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef Tim86 het volgende:
kan iemand me hier iets meer over vertellen en in het bijzonder: waarom doen al die topspelers hieraan mee tussen de toernooien door (Youzhny etc): http://www.tennisbundesliga.de/seiten/start.html
maar verdient het dan beter dan die ATP toernooien...Youzhny bijvoorbeeld was verrassend snel uitgeschakeld afgelopen week en een paar dagen staat hij ineens lucratief competitie tennis te spelen..vind het maar wazigquote:
Jij gokt toch altijd? Dat soort pre-competitie nederlagen zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar verdient het dan beter dan die ATP toernooien...Youzhny bijvoorbeeld was verrassend snel uitgeschakeld afgelopen week en een paar dagen staat hij ineens lucratief competitie tennis te spelen..vind het maar wazig
is me nog niet eerder opgevallen eigenlijk maar is wel iets om in de gaten in ieder gevalquote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef XL het volgende:
[..]
Jij gokt toch altijd? Dat soort pre-competitie nederlagen zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen hoor.
Hmm, heb je ook speeldagen van die competities?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef XL het volgende:
[..]
Jij gokt toch altijd? Dat soort pre-competitie nederlagen zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen hoor.
9 weken lang elke zondag..we hebben er nu 3 van gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 20:50 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hmm, heb je ook speeldagen van die competities?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |