Dan gaan ze loom doen en wordt het saai, alcohol heeft een beter effectquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:18 schreef lorence1 het volgende:
[..]
regels zijn regels zegt del net.
slaat echt nergens op, het is toch al vaker ngebeurt
geef die mensen een blowtje![]()
en regels zijn er om te overtredenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:18 schreef lorence1 het volgende:
[..]
regels zijn regels zegt del net.
slaat echt nergens op, het is toch al vaker ngebeurt
geef die mensen een blowtje![]()
Nee hoor... Pas als de coke op isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:18 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
denk dat er dan nog meer gevechten in de villa komen
Me 2quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor... Pas als de coke op is![]()
Dat is dus double plus bonus! Eerst volstrekt onnavolgbare gesprekken tussen 7 mensen die elk afzonderlijk denken dat ze God's gift to the world zijn en daaropvolgend een genadeloze vechtpartij.
I'd dig it...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef lorence1 het volgende:
brian valt op die vrouwen...
hij mist tamara.
jah ok zo gaat eht dan inderdaad gebeurenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor... Pas als de coke op is![]()
Dat is dus double plus bonus! Eerst volstrekt onnavolgbare gesprekken tussen 7 mensen die elk afzonderlijk denken dat ze God's gift to the world zijn en daaropvolgend een genadeloze vechtpartij.
I'd dig it...
zei is bang dat huub van bil gaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke blijft wel angstvallig bij Huub
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
zei is bang dat huub van bil gaat
Fijn dat ik het weet dankje!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
HIGH ALERT MESSAGE: Natasja der rechtertepel doet een beetje zeer......... dat jullie het ff weten![]()
Hoe lang duurt het nog voordat ze die aan een van de gasten laat zien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
HIGH ALERT MESSAGE: Natasja der rechtertepel doet een beetje zeer......... dat jullie het ff weten![]()
Volgens mij over zijn ex Tamaraquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
Natasia fluisterde tegen Brian "ze is echt verliefd" (???) "ja", zegt Brian "ik ook"...Natasia spert haar ogen wijd open en kijkt hem lang aan en Brian stelt voor wat te drinken te halen..ging dit over Amanda en lult Brian maar wat omdat hij weet dat alles wat hij zegt wordt gehoord en terug kan komen...??
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat ze die aan een van alle de gasten laat zien?
Tuurlijk, maar kan Lieke niet even aan ons streamers denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef herderdoggy het volgende:
inderdaad ik weet hoe huub is.
en dat wetend e rest van ons ook wel
ging over Tamara.... net even nagekeken bij VOLquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
Natasia fluisterde tegen Brian "ze is echt verliefd" (???) "ja", zegt Brian "ik ook"...Natasia spert haar ogen wijd open en kijkt hem lang aan en Brian stelt voor wat te drinken te halen..ging dit over Amanda en lult Brian maar wat omdat hij weet dat alles wat hij zegt wordt gehoord en terug kan komen...??
Hij mag zoenen van Lieke, maar hij moet het wel even aangeven als die dat gaat doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kan Lieke niet even aan ons streamers denken![]()
Huubje moet gewoon ff z'n gang gaan zodat Lieke hem straks kan betrappen. Net nadat Brian Amanda heeft betrapt met de zanger en helemaal para Amanda aanvliegt![]()
krijgen we de ware liekequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huubje moet gewoon ff z'n gang gaan zodat Lieke hem straks kan betrappen. Net nadat Brian Amanda heeft betrapt met de zanger en helemaal para Amanda aanvliegt![]()
idd daar zit ik ook op te hopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd daar zit ik ook op te hopen.
Brian heeft net gezegd dat die meiden helemaal zijn type zijn en amanda zei vanmiddag dat ze erg jaloers is als brian met andere meiden gaat.... dus dat zou ook nog een mogelijkheid zijn.
Weg met de stellen!![]()
ze komt er zelfs even tussenvallen voor een trioquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Prik0 het volgende:
Lieke vindt dat zoenen mag?
Dat zou ze nooit goedvinden, ook triest van Huub hoor.
Gelukkig weten zij wel dat ze in een spel zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Prik0 het volgende:
Lieke vindt dat zoenen mag?
Dat zou ze nooit goedvinden, ook triest van Huub hoor.
ja, ja... dat kunnen Huub en Lieke nu wel willen...... maar wil dat meisje met die lange benen ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Marieke_B het volgende:
En Lieke gaat er 'per ongeluk tussen vallen'.
Deal!
Weddenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ja... dat kunnen Huub en Lieke nu wel willen...... maar wil dat meisje met die lange benen ook?
Als Natas zegt dat ze groeit,..........krijg ik toch zo'n jeukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
Natasia is hier zooo gegroeid. Maar als ze wist, dat ze het zooo zwaar zou krijgen, had ze het niet gedaan.
Na und, drugs in de kooi?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De deal is gemaakt, haar zus komt alles ophalen
[afbeelding]
fishermansfriendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
Eerder op de avond zei Huub tegen Brian dat Eric een junkie is/of zich als een junkie gedraagt. Hij kijkt inderdaad nogal raar uit z'n ogen. Wat voor spul zou het zijn ?
Als ze weten dat ze in een spel zitten he?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig weten zij wel dat ze in een spel zitten.
hij had het er met lieke een paar dagen geleden ook over dat eric regelmatig wat van achter zou krijgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
Eerder op de avond zei Huub tegen Brian dat Eric een junkie is/of zich als een junkie gedraagt. Hij kijkt inderdaad nogal raar uit z'n ogen. Wat voor spul zou het zijn ?
Weet niet...de complimenten voor Amanda's broekje doen vermoeden dat de d'Amesz Amanda meer zien zitten dan Lieke!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, ja... dat kunnen Huub en Lieke nu wel willen...... maar wil dat meisje met die lange benen ook?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:37 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Weet niet...de complimenten voor Amanda's broekje doen vermoeden dat de d'Amesz Amanda meer zien zitten dan Lieke!
Ja jammer is dat, nu denkt Lieke dat ze het wel aan kan, maar straks is ze boos.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:38 schreef Pazzop het volgende:
Huub en die blonde gaan weer flink ruzie krijgen straks...
Ze was nog niet hoerig genoeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:40 schreef herderdoggy het volgende:
amanda trekt haar bekini aan
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Pimp en zijn Del
[afbeelding]
Volgens mij word het tijd om zometeen eens de streams aan te zetten hiero.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:42 schreef Dark het volgende:
Aman is een beetje aangeschoten en Brian zegt: "Pas op hoor!"
Gezwichtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij word het tijd om zometeen eens de streams aan te zetten hiero.
Ik snap um ook.... wat een wereldsmoes....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:45 schreef johngrisham het volgende:
haha ik snap hem.
huub wil zoenen met die brunette
en dat vindt brian een lekker ding
brian ff stangen dus.
hahaha hij mag niet van del
Daar wordt ik nu zoooo moe van (van die afgezaagde opmerkng van hemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:45 schreef lorence1 het volgende:
en huub wil weer eens door de fontein rennen
en wil haar straks natuurlijk weer blij maken dat ze als meisje geboren is...
ik ook..... 1x raden wat hij roept alshij is klaargekomen.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar wordt ik nu zoooo moe van (van die afgezaagde opmerkng van hem)
...anders kom je niet in de tv uitzending.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap geeft instructies : "Er moet wat gebeuren"...
Als je het wilt zien..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
Oh damn... ik moet betalen voor de streams nu, he?
quote:
Nee, maar ik zit op SL, en die kan ik op mijn eigen pc niet draaien, en op deze pc kan ik de streams niet aanzetten en op mijn eigen pc wel.quote:
Bingoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ook..... 1x raden wat hij roept alshij is klaargekomen.....
Natasia over der benen/buik?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Marieke_B het volgende:
Voor wie geen streams heeft...raad eens wie zegt dit:
"Ja wat GROOT zijn ze hè?"
Je heb rust nodigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Zag ik nou in m'n ooghoeken Natasia en Brian iets te lang zoenen ... ?
heb ik gemist, ik zag hem net wel even te lang naar huub en de meiden kijken met een niet zo blij gezichtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, nee, ik heb ff bij de buren gekeken:
[afbeelding]
ziet er idd erg intiem uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, nee, ik heb ff bij de buren gekeken:
[afbeelding]
Bijna goedquote:
Huub zei tegen Lieke - We trekken die met die lange benen helemaal uit elkaar met z'n 2en.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:54 schreef Kinga het volgende:
Lieke wil die brunette met de lange benen zelf ook wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |