Tuurlijk, maar kan Lieke niet even aan ons streamers denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef herderdoggy het volgende:
inderdaad ik weet hoe huub is.
en dat wetend e rest van ons ook wel
ging over Tamara.... net even nagekeken bij VOLquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
Natasia fluisterde tegen Brian "ze is echt verliefd" (???) "ja", zegt Brian "ik ook"...Natasia spert haar ogen wijd open en kijkt hem lang aan en Brian stelt voor wat te drinken te halen..ging dit over Amanda en lult Brian maar wat omdat hij weet dat alles wat hij zegt wordt gehoord en terug kan komen...??
Hij mag zoenen van Lieke, maar hij moet het wel even aangeven als die dat gaat doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kan Lieke niet even aan ons streamers denken![]()
Huubje moet gewoon ff z'n gang gaan zodat Lieke hem straks kan betrappen. Net nadat Brian Amanda heeft betrapt met de zanger en helemaal para Amanda aanvliegt![]()
krijgen we de ware liekequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huubje moet gewoon ff z'n gang gaan zodat Lieke hem straks kan betrappen. Net nadat Brian Amanda heeft betrapt met de zanger en helemaal para Amanda aanvliegt![]()
idd daar zit ik ook op te hopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd daar zit ik ook op te hopen.
Brian heeft net gezegd dat die meiden helemaal zijn type zijn en amanda zei vanmiddag dat ze erg jaloers is als brian met andere meiden gaat.... dus dat zou ook nog een mogelijkheid zijn.
Weg met de stellen!![]()
ze komt er zelfs even tussenvallen voor een trioquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Prik0 het volgende:
Lieke vindt dat zoenen mag?
Dat zou ze nooit goedvinden, ook triest van Huub hoor.
Gelukkig weten zij wel dat ze in een spel zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Prik0 het volgende:
Lieke vindt dat zoenen mag?
Dat zou ze nooit goedvinden, ook triest van Huub hoor.
ja, ja... dat kunnen Huub en Lieke nu wel willen...... maar wil dat meisje met die lange benen ook?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Marieke_B het volgende:
En Lieke gaat er 'per ongeluk tussen vallen'.
Deal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |