Ik snap um ook.... wat een wereldsmoes....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:45 schreef johngrisham het volgende:
haha ik snap hem.
huub wil zoenen met die brunette
en dat vindt brian een lekker ding
brian ff stangen dus.
hahaha hij mag niet van del
Daar wordt ik nu zoooo moe van (van die afgezaagde opmerkng van hemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:45 schreef lorence1 het volgende:
en huub wil weer eens door de fontein rennen
en wil haar straks natuurlijk weer blij maken dat ze als meisje geboren is...
ik ook..... 1x raden wat hij roept alshij is klaargekomen.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar wordt ik nu zoooo moe van (van die afgezaagde opmerkng van hem)
...anders kom je niet in de tv uitzending.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap geeft instructies : "Er moet wat gebeuren"...
Als je het wilt zien..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef FuTilE het volgende:
Oh damn... ik moet betalen voor de streams nu, he?
quote:
Nee, maar ik zit op SL, en die kan ik op mijn eigen pc niet draaien, en op deze pc kan ik de streams niet aanzetten en op mijn eigen pc wel.quote:
Bingoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik ook..... 1x raden wat hij roept alshij is klaargekomen.....
Natasia over der benen/buik?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Marieke_B het volgende:
Voor wie geen streams heeft...raad eens wie zegt dit:
"Ja wat GROOT zijn ze hè?"
Je heb rust nodigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Zag ik nou in m'n ooghoeken Natasia en Brian iets te lang zoenen ... ?
heb ik gemist, ik zag hem net wel even te lang naar huub en de meiden kijken met een niet zo blij gezichtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, nee, ik heb ff bij de buren gekeken:
[afbeelding]
ziet er idd erg intiem uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, nee, ik heb ff bij de buren gekeken:
[afbeelding]
Bijna goedquote:
Huub zei tegen Lieke - We trekken die met die lange benen helemaal uit elkaar met z'n 2en.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:54 schreef Kinga het volgende:
Lieke wil die brunette met de lange benen zelf ook wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |