Dan gaan ze loom doen en wordt het saai, alcohol heeft een beter effectquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:18 schreef lorence1 het volgende:
[..]
regels zijn regels zegt del net.
slaat echt nergens op, het is toch al vaker ngebeurt
geef die mensen een blowtje![]()
en regels zijn er om te overtredenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:18 schreef lorence1 het volgende:
[..]
regels zijn regels zegt del net.
slaat echt nergens op, het is toch al vaker ngebeurt
geef die mensen een blowtje![]()
Nee hoor... Pas als de coke op isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:18 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
denk dat er dan nog meer gevechten in de villa komen
Me 2quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor... Pas als de coke op is![]()
Dat is dus double plus bonus! Eerst volstrekt onnavolgbare gesprekken tussen 7 mensen die elk afzonderlijk denken dat ze God's gift to the world zijn en daaropvolgend een genadeloze vechtpartij.
I'd dig it...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef lorence1 het volgende:
brian valt op die vrouwen...
hij mist tamara.
jah ok zo gaat eht dan inderdaad gebeurenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor... Pas als de coke op is![]()
Dat is dus double plus bonus! Eerst volstrekt onnavolgbare gesprekken tussen 7 mensen die elk afzonderlijk denken dat ze God's gift to the world zijn en daaropvolgend een genadeloze vechtpartij.
I'd dig it...
zei is bang dat huub van bil gaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke blijft wel angstvallig bij Huub
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef herderdoggy het volgende:
[..]
zei is bang dat huub van bil gaat
Fijn dat ik het weet dankje!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
HIGH ALERT MESSAGE: Natasja der rechtertepel doet een beetje zeer......... dat jullie het ff weten![]()
Hoe lang duurt het nog voordat ze die aan een van de gasten laat zien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Desii het volgende:
HIGH ALERT MESSAGE: Natasja der rechtertepel doet een beetje zeer......... dat jullie het ff weten![]()
Volgens mij over zijn ex Tamaraquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
Natasia fluisterde tegen Brian "ze is echt verliefd" (???) "ja", zegt Brian "ik ook"...Natasia spert haar ogen wijd open en kijkt hem lang aan en Brian stelt voor wat te drinken te halen..ging dit over Amanda en lult Brian maar wat omdat hij weet dat alles wat hij zegt wordt gehoord en terug kan komen...??
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat ze die aan een van alle de gasten laat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |