Die was wel eerder.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
[Solomio] Met skinheads, babes, rukkers en FOK!kers! #12
of deze?
Stuk of 3 a 4 zijn inderdaad zeker niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zitten ook nog wel leuke dames ja
[afbeelding]
Waar heb je dat plaatje vandaan dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef arpy het volgende:
Lol, schrok me de tering. Vind deze lolbroek ff, ik wil ook zo'n masker
[afbeelding]
Hij was op solomio, maar pagina ging automatisch refreshen en was weer weg. Kon plaatje nog snel uit cache halen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar heb je dat plaatje vandaan dan?
Hm..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:26 schreef arpy het volgende:
[..]
Hij was op solomio, maar pagina ging automatisch refreshen en was weer weg. Kon plaatje nog snel uit cache halen.
en lelijk hahahahhahahahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:59 schreef BereNDD het volgende:
[afbeelding]
deze is dronken hahahahhahahahaha
lelijk dronkenquote:
omgquote:Op zondag 10 juni 2007 00:33 schreef BereNDD het volgende:
[..]
lelijk dronken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hahaha geniaalquote:Op zondag 10 juni 2007 01:17 schreef FOKstrot het volgende:
Filmpje: Dit mens denkt dat ze de boel kan regisseren op Solomio![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jeqCJM683X0
Nog wat typische Solomio-momenten:
http://foeven.skynetblogs(...)sche-solomiomomenten
gatverdammeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 juni 2007 01:59 schreef FOKstrot het volgende:
In deze box
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=407&uname=7&pass=7
Zit een slaaf die zich laat mishandelen door een cammer. Moest eerst zichzelf slaan en gaat zich nu afrukken in een glas en dat opzuipen bwaark
zonder webcam?quote:
zit je voor de webcam of erachter?quote:
Ik snap niet dat iemand het leuk vind om door heel nederland enzo gezien te worden,quote:Op zondag 10 juni 2007 02:24 schreef FOKstrot het volgende:
Ze ging mij wel een screenshot toezenden ;-) de schat :-)
ach welnee, dat is toch geil en heel normaal , je lijf laten zien aan neerland?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:45 schreef FOKstrot het volgende:
Ow ja, en er zullen wat huwelijken gaan sneuvelen... oei oei
heb je pianovingers?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:26 schreef FOKstrot het volgende:
whaha ;-) yeh right !
Sure, ik heet Tubboy.! Ik zoek wel ff een roomquote:
Heb jij nu niks beters te doen dan de nieuwe larissa worden, webster?quote:
Joh, jij gaat huilen vanwege een kut op. Get over itquote:Op zondag 10 juni 2007 09:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb jij nu niks beters te doen dan de nieuwe larissa worden, webster?
Met je gebagger en geschop naar iedereen, of ben je net in de pubertijd aangekomen?
me 3..quote:Op zondag 10 juni 2007 09:43 schreef Electro-Worm het volgende:ik zei www.goatse.cs en werd gelijk gekicked
Maak dan een goeie op man...quote:Op zondag 10 juni 2007 09:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Joh, jij gaat huilen vanwege een kut op. Get over it
Hadzelf dan aangeboden om er zelf een te makenquote:
heb een perm van d'rquote:
lol het werk ook nogquote:
ik vin d'r heul niet liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |