daar heeft hij echt wel wat op bedacht hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 13:18 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Federer heeft nog nooit een best of five op gravel van Nadal gewonnen. Vandaag wordt hij ook weer gek geslagen door de spinballen van Rafa.![]()
Vast wel, alleen de uitvoering zal wederom mislukkenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef TubewayDigital het volgende:
daar heeft hij echt wel wat op bedacht hoor
De afgelopen delen was ik er nog hoor, moet alleen de huidige weer even opzoekenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BVO..ben je gestopt met wos trouwens? Zie je nooit meer?
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:36 schreef Rikketik het volgende:
Vijf sets, 30-28 in de laatste set met Federer als winnaar. Tijdens de vierde set scheurt Nadal uit zijn broek en moet hij verder spelen in z'n onderbroek.
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:02 schreef Eppie_NL het volgende:
Vamos Rafa![]()
![]()
![]()
Ik voorspel: 7-5 6-4 6-2 voor Nadal![]()
Notering?quote:
Nee dat is het totaal aantal games.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair kan je wedden op Federer +3.5 games en op Nadal -3.5 games. Betekent dat eerste dat je wedt dat Federer minimaal 3.5 games wint? En betekent dat tweede dat je wedt dat Nadal maximal 3.5 games verliest?
Nee, dat betekent dat bijv Nadal 35 games pakt en Federer 32.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef Federer-fan het volgende:
Op Betfair kan je wedden op Federer +3.5 games en op Nadal -3.5 games. Betekent dat eerste dat je wedt dat Federer minimaal 3.5 games wint? En betekent dat tweede dat je wedt dat Nadal maximal 3.5 games verliest?
Whehe, nee.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef Federer-fan het volgende:
In Den Haag? Waar kan dat?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
Gaat er nog iemand de wedstrijd ergens in een café in Den Haag kijken en, zo ja, welk?
Waar is Lars trouwens?
Nadal staat nergens op 1.52 ..overal onder de 1.50quote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
1.52 nu zelfs
Als ik jullie was zou ik 1000 euro inzetten, toch lekker 520 euro verdiend op een zo-middag. Maar helaas, ik zelf mag niet meer gokken van de dokter.
oh oke..dan ben je een beetje low profile geweest denk ikquote:Op zondag 10 juni 2007 13:49 schreef BVO het volgende:
[..]
De afgelopen delen was ik er nog hoor, moet alleen de huidige weer even opzoeken.
De nieuwe staat al klaar zodat iedereen zijn/haar bewondering danwel afschuw over het tennis dat we over een half uurtje (!) krijgen voorgeschoteld kan uitspuwenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:26 schreef Ambrosius het volgende:
Dit topic komt nog mooi vol voordat de wedstrijd begint.
Ik denk dat hij vooral blij gaat zijn met z'n eenvoudig verdiende geld.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag net dat iemnand ¤ 100 heeft gewed op Nadal. Maar @ diegene: ga je dan snel layen als je ziet dat Federer vanaf het begin het initiatief heeft? Of wacht je gewoon tot de wedstrijd is afgelopen en doe je verder niets met je weddenschap?
Ik vind het opvallend dat iedereen zo uitgesproken is over wie er gaat winnen. Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral blij gaat zijn met z'n eenvoudig verdiende geld.
ik ben er ook nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het opvallend dat iedereen zo uitgesproken is over wie er gaat winnen. Ik heb echt geen idee.![]()
Ik weet vooral meer wanneer ze bijna klaar zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 14:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ben er ook nog niet zo zeker vanZodra ze net zijn begonnen, weet ik al meer
das nog knapper! Maar heej, jij hebt er dan ook echt verstand vanquote:Op zondag 10 juni 2007 14:46 schreef S-Two het volgende:
Ik weet vooral meer wanneer ze bijna klaar zijn![]()
Zekerwetenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
das nog knapper! Maar heej, jij hebt er dan ook echt verstand van![]()
Nee, stom is dat. Bij voetbal zitten ze al uren van tevoren voor te beschouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |