Kosten: 1500,- euroquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef MacKniver het volgende:
Dan doe je over 2 jaar een ANWB stoomcursus van een week en haal je alsnog je rijbewijs. Rijden kun je al neem ik aan. Het is kut, maar geen ramp.
Koop een Tuk Tuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:06 schreef SupahFunk het volgende:
Als troost koop ik maar een scooter of brommertje om van a naar b te komen
Niet netjes, maar het schiet idd wel meer op jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef chromosoompje het volgende:mensen die invullen dat ze gezondheids problemen hebben VOORDAT ze examen doen
Gewoon eerst examen doen en daarna pas melding van maken
Dat kan vast wel maar is dat verstandig ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef Johnns het volgende:
Kan je hier geen bezwaar over aantekenen?
Gewoon examen doen en dan je rijbewijs weer in laten trekken omdat je er dan pas melding van maaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef chromosoompje het volgende:mensen die invullen dat ze gezondheids problemen hebben VOORDAT ze examen doen
Leest iemand dan ook echt die verklaring door? K heb m gewoon getekend.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gewoon examen doen en dan je rijbewijs weer in laten trekken omdat je er dan pas melding van maakt![]()
ja of andere mensen kapot rijden omdat je zo graag je rijbewijs wilt hebben...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gewoon examen doen en dan je rijbewijs weer in laten trekken omdat je er dan pas melding van maakt![]()
Komop zeg verman jezelf een beetje, je moet de dingen wel in zijn perspectief blijven zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef SupahFunk het volgende:
Mijn ouders zeiden gelijk neej nou ik moest best wel huilen
Ik heb er ook geen melding van gemaakt hoor. Eén van die vragen had betrekking op functieverlies in armen of benen of zoiets. Het functieverlies dat ik heb is dusdanig klein/onopvallend dat ik er geen last van had tijdens het rijden en zelfs mijn rij-instructeur niets merkte.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
ja of andere mensen kapot rijden omdat je zo graag je rijbewijs wilt hebben...
Als je even leest vind hij het ook kut voor z'n ouders, omdat die zoveel neer hebben gelegd. En als je gaat janken om spelling en opbouw mag je best een leven zoeken, want het was prima leesbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:07 schreef sweboy het volgende:
Aan je spelling en opbouw te zien ben je nog geen 18, en heb je helemaal niks te maken met autorijden.
Owja. Ik hoop voor je dat als je opnieuw mag, dat je alles zelf mag betalen. Huilies die alles door pappie en mammie laten betalen
Leg deze alinea dan maar eens duidelijk uit:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:14 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Als je even leest vind hij het ook kut voor z'n ouders, omdat die zoveel neer hebben gelegd. En als je gaat janken om spelling en opbouw mag je best een leven zoeken, want het was prima leesbaar.
En ik ben het helemaal met de klacht eens eens, beetje 1.5 jaar wachten tot je je examen mag halen terwijl je er al klaar voor bent. :w
Hij kreeg dus 4 weken na de keuring die nodig is voor het aanvragen van het examen, vandaag dus, een brief waarin stond dat hij niet mag afrijden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:17 schreef sweboy het volgende:
[..]
Leg deze alinea dan maar eens duidelijk uit:
Nou 4 weken later vandaag kreeg ik via de post een brief van het cbr mijn ouders over handigde de brief ik had de brief bijna uit de envelop en vroeg heel blij mag ik afrijden. Mijn ouders zeiden gelijk neej nou ik moest best wel huilen want in de brief stond dat ik nog ongeveer anderhalf a 2 jaar moest wachten.
En er staat nergens dat hij het kut vind voor z'n ouders.
Kut kind
Nerd.quote:Dus mijn ouders hebben gewoon 1600 euro weg gegooid aan de rijlessen en 126 euro los betaald voor de keuring.
hap hap hap hap hapquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:20 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Hij kreeg dus 4 weken na de keuring die nodig is voor het aanvragen van het examen, vandaag dus, een brief waarin stond dat hij niet mag afrijden.
En dat hij het kut vindt voor zijn ouders valt hieruit wel af te leiden:
[..]
Nerd.
Moet jij nodig zeggen als je phycoloog ipv psycholoog schrijftquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:45 schreef amaranta het volgende:
Pff TS. De phycoloog had denk ik wel gelijk dan. Ik zou jou niet graag tegenkomen op de A2. Je bent gewoon een gevaar op de weg.
Heb je ook moeite met het lezen van verkeersborden?? En ik wilde ook nog iets zeggen over je schriftelijke taalgebruik, maar, dat staat natuurlijk los van dit topic.
Enneh, troostje, een vriendin mij van is al 9 jaar bezig met dr rijbewijs, over een maandje mag ze op. Als ze slaagt krijgt ze een auto van de zaak.
Als je de post van de TS had gelezen, had je gezien waarom ik het nou JUIST zo had geschreven...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:50 schreef jna het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen als je phycoloog ipv psycholoog schrijft!
Tip voor de volgende keer dan: zet het dan "tussen haakjes" of in cursief, dan komt het als sarcasme over.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je de post van de TS had gelezen, had je gezien waarom ik het nou JUIST zo had geschreven...
sarcasme heet dat
Nou dat je niet kan schrijven is ondergeschikte in deze. Maar wel storend. Dat jij tijdens het rijden in een psychose kan raken is echter wel belangrijk en daarom ook terecht dat het recht tot het hebben van een rijbewijs jou wordt ontnomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef SupahFunk het volgende:
Jeetje mensen die wat te zeiken hebben over mijn spelling wordt leraar nederlands ofzo damm wordt eens een keer groot. Ik had dit verhaal gewoon eventjes snel getypt who gives a fok.
Kijk als ik het op z'n schaapjes doe ja ik kreeg die uitslag via brief in brief stond uitslag dat ikke niet afrijden kon. Kijk dan heb je het recht om te zeiken omdat het nauwelijks nederlands is.
Bedankt voor de goede tip. Tips en opbouwende kritiek zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:58 schreef jna het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer dan: zet het dan "tussen haakjes" of in cursief, dan komt het als sarcasme over.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef rashudo het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht dat het handig zou zijn als je niet midden op de snelweg een toeval krijgt? Dat je daarom misschien niet mag afrijden? Het is maar een idee hoor..
En ik help Gunner daarbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef Gunner het volgende:
Mocht je toch de weg op gaan, en brokken maken, en je zou iemand invalide rijden uit mijn persoonlijke omgeving, dan pluk ik je helemaal kaal. Dan kan je hier wel gaan klagen, maar dan ben je gewoon een domme lul die niets begrijpt van de beweegredenen van je dokter en het CBR.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef amaranta het volgende:
En ik help Gunner daarbij.
die durft dat aan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:45 schreef amaranta het volgende:
Enneh, troostje, een vriendin mij van is al 9 jaar bezig met dr rijbewijs, over een maandje mag ze op. Als ze slaagt krijgt ze een auto van de zaak.
Psychose is geen epilepsie, gozer. Een terugval betekent dat iemand opnieuw last krijgt van geestelijke problemen, en heeft niks te maken met een toeval.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef rashudo het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht dat het handig zou zijn als je niet midden op de snelweg een toeval krijgt? Dat je daarom misschien niet mag afrijden? Het is maar een idee hoor..
Als die klachten ernstig genoeg zijn, kan het ook betekenen dat hij niet rijvaardig is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Psychose is geen epilepsie, gozer. Een terugval betekent dat iemand opnieuw last krijgt van geestelijke problemen, en heeft niks te maken met een toeval.
Lijkt me trouwens verstandig even naar je huisarts te gaan en te vragen wat hij ervan vindt. Als hij je rijvaardig acht kan hij even met de arts van het CBR bellen, dan komen ze er wellicht samen uit. Die arts zal waarschijnlijk een stuk beter kunnen praten met je huisarts (want collega) dan met jou of met je psycholoog.
Jazeker kan dat, maar iemand schiet niet opeens midden op de snelweg in een psychose.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als die klachten ernstig genoeg zijn, kan het ook betekenen dat hij niet rijvaardig is.
Meteen het fileprobleem opgelost...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zich zou een verplichte IQ-test voor het rijbewijs soms ook geen slecht idee zijn.
Fuck hey, dan ben je gepwndquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ts doet liever een uurtje minder en eindigt het liefste zo ?
[afbeelding]
Nee he.... dacht ik al.
Alle mensen voor de Tobbers moeten met de treinquote:
Dan kan het CBR je vast nog wel verbieden om te rijden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef chromosoompje het volgende:mensen die invullen dat ze gezondheids problemen hebben VOORDAT ze examen doen
Hmmm... Druk verkeer, beetje haast, vertraging, ergernis... Als je er dan gevoelig voor bent dan ligt een psychose wel op de loer... (Even in Jip-en-Janneke taal: tijdens een psychose is de betreffende persoon het contact met de 'werkelijkheid' kwijt, gaat zich dingen inbeelden, kan hallucinaties krijgen etc. Niet handig als je er van overtuigd bent dat je achterligger je wat wilt aandoen terwijl je geen kant op kan... Op dat moment is het echter dé waarheid voor degene met de psychose, ondanks het feit dat alle andere personen dat anders ervaren)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jazeker kan dat, maar iemand schiet niet opeens midden op de snelweg in een psychose.
lol.. als je eerst al 2 jaar nodig heb.. de tering.. :|quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:45 schreef amaranta het volgende:
Pff TS. De phycoloog had denk ik wel gelijk dan. Ik zou jou niet graag tegenkomen op de A2. Je bent gewoon een gevaar op de weg.
Heb je ook moeite met het lezen van verkeersborden?? En ik wilde ook nog iets zeggen over je schriftelijke taalgebruik, maar, dat staat natuurlijk los van dit topic.
hopelijk eindigt hij zo, met zijn gezeikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ts doet liever een uurtje minder en eindigt het liefste zo ?
[afbeelding]
Nee he.... dacht ik al.
lol, ja mooiquote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je rijdt zoals je post, ben ik heel blij met het besluit van de CBR.
Wat zij zegtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je rijdt zoals je post, ben ik heel blij met het besluit van de CBR.
Jij zal vast wel in hel eindigen als je zo denkt stakkerquote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef wise het volgende:
[..]
hopelijk eindigt hij zo, met zijn gezeik![]()
.
Mooi niet, over 2 jaar is de prijs verdubbeld!quote:
Als je een beetje serieus genomen wilt worden, is het misschien in de toekomst wel verstandig om op je spelling, interpunctie, verhaal opbouw etc. te lettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef SupahFunk het volgende:
Pleur er maar een slotje op aangezien mensen denken dat ze nooit fouten maken qua opbouw van een verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |