Kosten: 1500,- euroquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef MacKniver het volgende:
Dan doe je over 2 jaar een ANWB stoomcursus van een week en haal je alsnog je rijbewijs. Rijden kun je al neem ik aan. Het is kut, maar geen ramp.
Koop een Tuk Tuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:06 schreef SupahFunk het volgende:
Als troost koop ik maar een scooter of brommertje om van a naar b te komen
Niet netjes, maar het schiet idd wel meer op jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef chromosoompje het volgende:mensen die invullen dat ze gezondheids problemen hebben VOORDAT ze examen doen
Gewoon eerst examen doen en daarna pas melding van maken
Dat kan vast wel maar is dat verstandig ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef Johnns het volgende:
Kan je hier geen bezwaar over aantekenen?
Gewoon examen doen en dan je rijbewijs weer in laten trekken omdat je er dan pas melding van maaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef chromosoompje het volgende:mensen die invullen dat ze gezondheids problemen hebben VOORDAT ze examen doen
Gewoon eerst examen doen en daarna pas melding van maken
Leest iemand dan ook echt die verklaring door? K heb m gewoon getekend.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gewoon examen doen en dan je rijbewijs weer in laten trekken omdat je er dan pas melding van maakt![]()
ja of andere mensen kapot rijden omdat je zo graag je rijbewijs wilt hebben...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef Serinde het volgende:
[..]
Gewoon examen doen en dan je rijbewijs weer in laten trekken omdat je er dan pas melding van maakt![]()
Komop zeg verman jezelf een beetje, je moet de dingen wel in zijn perspectief blijven zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef SupahFunk het volgende:
Mijn ouders zeiden gelijk neej nou ik moest best wel huilen
Ik heb er ook geen melding van gemaakt hoor. Eén van die vragen had betrekking op functieverlies in armen of benen of zoiets. Het functieverlies dat ik heb is dusdanig klein/onopvallend dat ik er geen last van had tijdens het rijden en zelfs mijn rij-instructeur niets merkte.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
ja of andere mensen kapot rijden omdat je zo graag je rijbewijs wilt hebben...
Als je even leest vind hij het ook kut voor z'n ouders, omdat die zoveel neer hebben gelegd. En als je gaat janken om spelling en opbouw mag je best een leven zoeken, want het was prima leesbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:07 schreef sweboy het volgende:
Aan je spelling en opbouw te zien ben je nog geen 18, en heb je helemaal niks te maken met autorijden.
Owja. Ik hoop voor je dat als je opnieuw mag, dat je alles zelf mag betalen. Huilies die alles door pappie en mammie laten betalen
Leg deze alinea dan maar eens duidelijk uit:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:14 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
[..]
Als je even leest vind hij het ook kut voor z'n ouders, omdat die zoveel neer hebben gelegd. En als je gaat janken om spelling en opbouw mag je best een leven zoeken, want het was prima leesbaar.
En ik ben het helemaal met de klacht eens eens, beetje 1.5 jaar wachten tot je je examen mag halen terwijl je er al klaar voor bent. :w
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |