Als die klachten ernstig genoeg zijn, kan het ook betekenen dat hij niet rijvaardig is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Psychose is geen epilepsie, gozer. Een terugval betekent dat iemand opnieuw last krijgt van geestelijke problemen, en heeft niks te maken met een toeval.
Lijkt me trouwens verstandig even naar je huisarts te gaan en te vragen wat hij ervan vindt. Als hij je rijvaardig acht kan hij even met de arts van het CBR bellen, dan komen ze er wellicht samen uit. Die arts zal waarschijnlijk een stuk beter kunnen praten met je huisarts (want collega) dan met jou of met je psycholoog.
Jazeker kan dat, maar iemand schiet niet opeens midden op de snelweg in een psychose.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef rashudo het volgende:
[..]
Als die klachten ernstig genoeg zijn, kan het ook betekenen dat hij niet rijvaardig is.
Meteen het fileprobleem opgelost...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op zich zou een verplichte IQ-test voor het rijbewijs soms ook geen slecht idee zijn.
Fuck hey, dan ben je gepwndquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ts doet liever een uurtje minder en eindigt het liefste zo ?
[afbeelding]
Nee he.... dacht ik al.
Alle mensen voor de Tobbers moeten met de treinquote:
Dan kan het CBR je vast nog wel verbieden om te rijden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef chromosoompje het volgende:mensen die invullen dat ze gezondheids problemen hebben VOORDAT ze examen doen
Gewoon eerst examen doen en daarna pas melding van maken
Hmmm... Druk verkeer, beetje haast, vertraging, ergernis... Als je er dan gevoelig voor bent dan ligt een psychose wel op de loer... (Even in Jip-en-Janneke taal: tijdens een psychose is de betreffende persoon het contact met de 'werkelijkheid' kwijt, gaat zich dingen inbeelden, kan hallucinaties krijgen etc. Niet handig als je er van overtuigd bent dat je achterligger je wat wilt aandoen terwijl je geen kant op kan... Op dat moment is het echter dé waarheid voor degene met de psychose, ondanks het feit dat alle andere personen dat anders ervaren)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jazeker kan dat, maar iemand schiet niet opeens midden op de snelweg in een psychose.
lol.. als je eerst al 2 jaar nodig heb.. de tering.. :|quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:45 schreef amaranta het volgende:
Pff TS. De phycoloog had denk ik wel gelijk dan. Ik zou jou niet graag tegenkomen op de A2. Je bent gewoon een gevaar op de weg.
Heb je ook moeite met het lezen van verkeersborden?? En ik wilde ook nog iets zeggen over je schriftelijke taalgebruik, maar, dat staat natuurlijk los van dit topic.
Enneh, troostje, een vriendin mij van is al 9 jaar bezig met dr rijbewijs, over een maandje mag ze op. Als ze slaagt krijgt ze een auto van de zaak.
hopelijk eindigt hij zo, met zijn gezeikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ts doet liever een uurtje minder en eindigt het liefste zo ?
[afbeelding]
Nee he.... dacht ik al.
lol, ja mooiquote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je rijdt zoals je post, ben ik heel blij met het besluit van de CBR.
Wat zij zegtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je rijdt zoals je post, ben ik heel blij met het besluit van de CBR.
Jij zal vast wel in hel eindigen als je zo denkt stakkerquote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef wise het volgende:
[..]
hopelijk eindigt hij zo, met zijn gezeik![]()
.
Mooi niet, over 2 jaar is de prijs verdubbeld!quote:
Als je een beetje serieus genomen wilt worden, is het misschien in de toekomst wel verstandig om op je spelling, interpunctie, verhaal opbouw etc. te lettenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef SupahFunk het volgende:
Pleur er maar een slotje op aangezien mensen denken dat ze nooit fouten maken qua opbouw van een verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |