Hooguit die van ome Ryan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ben ik jullie vriendje? Bureaucraat?
Niet extreem-links?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:53 schreef Monidique het volgende:
Als dat rechts is, zou ik, als ik mij rechts voelde, verklaren het niet meer te zijn. Want het is niet rechts, het is extreem-rechtse achterlijkheid.
tra la la laquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verklaar je nader. En bureaucraat, hoe zit dat dan?
En dat is zo omdat....quote:
Zijn dat wel échte Marokkanen? Volgens mij zijn het gecultiveerde namelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Onzin, Harry. De Leidse rechtenfaculteit herbergt meer Marokkanen dan de stad Amsterdam.
Ik ben een voorstander van je eigen belangen te beschermen. Hoe je dat doet en hoe vijanden aangepakt worden is daarbij van ondergeschikt belang.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je voorstander van een fatsoenlijke rechtsstaat bent wel.
Ik heb vandaag geen zin in zo'n ellenlange "waarom waarom waarom waarom"-sessie met jou.quote:
Niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De wereld is geen kleuterspeeltuin, hoe graag sommigen dat ook zouden geloven.
Prima, maar dan wel met begrijpelijke regels en geen stiekem gedoe buiten die regels. Ooit ben je misschien zelf doelwit en bij wie moet je dan nog te rade ook als je werkelijk onschuldig bent?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van je eigen belangen te beschermen. Hoe je dat doet en hoe vijanden aangepakt worden is daarbij van ondergeschikt belang.
De wereld is geen kleuterspeeltuin, hoe graag sommigen dat ook zouden geloven.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin in zo'n ellenlange "waarom waarom waarom waarom"-sessie met jou.
Er is geen Chinees aan " Daar val jij dan weer onder". Jij zegt dat ik een vriendje ben van R3. Nu, waarom? Leg maar uit. En dat bureacratengedoe?quote:Je bent geen vriend van mij, dus hooguit die van ome Ryan, wat is daar Chinees aan?
Hooguit, ongeletterde, hooguit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:27 schreef Monidique het volgende:
[..]. Het is geen ellenlange sessie, het is één simpele vraag: Waarom ben ik Ryan3s vriendje? Maar die kun je niet beantwoorden, want je weet dat het onzin is,
.
[..]
Er is geen Chinees aan " Daar val jij dan weer onder". Jij zegt dat ik een vriendje ben van R3. Nu, waarom? Leg maar uit. En dat bureacratengedoe?.
Daar kwam je later pas mee. Het was dus een correctie? Goed, dan ben ik hooguit zijn vriendje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hooguit, ongeletterde, hooguit.
quote:If people had understood how patents would be granted when most of today’s ideas were invented, and had taken out patents, the industry would be at a complete standstill today. (...) [worried that] some large company will patent some obvious thing [and use the patent to] take as much of our profits as they want.
Nu zeg je het zelf, oh zevende wereldwonder.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar kwam je later pas mee. Het was dus een correctie? Goed, dan ben ik hooguit zijn vriendje..
Dat is juist het probleem: je vijanden houden zich niet aan regels.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel met begrijpelijke regels en geen stiekem gedoe buiten die regels. Ooit ben je misschien zelf doelwit en bij wie moet je dan nog te rade ook als je werkelijk onschuldig bent?
Eerst zei je stellig dat ik een van zijn vriendjes was. Later zwakte je het af. Jezelf corrigeren is groots, mijn complimenten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu zeg je het zelf, oh zevende wereldwonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |