Ow ik dacht dat ze wel presenteerde, ze heeft namelijk ook zo'n mooi geblokt blousje aan als die kerelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Presentatrice? Ze is gewoon te gast toch.
De toppersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:32 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben er ook welles geweest, is echt vet gezellig! alleen dit jaar moest ik kiesen tussen dit of toppers dus dan is het duidelijk haha![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:32 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben er ook welles geweest, is echt vet gezellig! alleen dit jaar moest ik kiesen tussen dit of toppers dus dan is het duidelijk haha![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef koningdavid het volgende:
Vind het ook best tof om te zien. Groot spektakel, goed in beeld gebracht, goede muziekanten. Niks mis mee.
Kan de TMF awards en al die meuk een puntje aan zuigen.
Hoezo is dat gelijk weer hersenspoeling?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:52 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind het behoorlijk eng dat mensen zich vandaag de dag nog zo laten hersenspoelen...
dat je gelovig bent ok,maar dat je helemaal leip word als het woordje god of jezus valt is gewoon belachelijk
Ik vind jou niet erg slim.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:58 schreef Victor_Eremita het volgende:
Laten we hopen dat dit soort dingen de laatste stuiptrekkingen zijn van het kankergezwel dat monotheïsme heet.
nee,zoals ik al zei,als je gelooft in god dat is normaal,iedereen gelooft wel in iets,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoezo is dat gelijk weer hersenspoeling?
Als mensen op een openbare middelbare school bij levensbeschouwing tehoren krijgen dat geloof niets is meer is dan een troost is voor naieve en bange mensen. Is dat dan ook hersenspoeling?
Monotheisme (christendam, islam) is bezig aan een grote opmars over de hele wereld. 'Laatste stuiptrekkingen' lijkt me wat utopisch gesproken (vanuit jouw optiek dan).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:58 schreef Victor_Eremita het volgende:
Laten we hopen dat dit soort dingen de laatste stuiptrekkingen zijn van het kankergezwel dat monotheïsme heet.
In Nederland hebben de meeste mensen al het licht gezien. Wat er buiten Europa gebeurt (en op sommige plaatsen in Europa) is erg tragisch te noemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Monotheisme (christendam, islam) is bezig aan een grote opmars over de hele wereld. 'Laatste stuiptrekkingen' lijkt me wat utopisch gesproken (vanuit jouw optiek dan).
Dus als je enthousiast reageert op een van de meest belangrijke dingen in je leven (Jezus/ geloof) wordt je gehersenspoeld?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee,zoals ik al zei,als je gelooft in god dat is normaal,iedereen gelooft wel in iets,
maar als je je zó laat meeslepen is dat niet normaal nee..
Theïsten moeten inderdaad eens leren om hun maffe regeltjes op zichzelf te betrekken. Als zij zich zo willen beperken in hun leven, moeten ze dat zelf weten, maar laat andere mensen die voor zichzelf denken met rust.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef Smash-it het volgende:
Ik zapte langs en hoorde Arie Boomsma zeggen dat de jeugd tegenwoordig ontspoort qua seksueel gedrag/uitspattingen e.d. en of de politiek daar niet wat aan moest gaan doen. Dat niet iedereen maagd tot het huwelijk blijft, is toch de keus van degene zelf? Geloof en politiek strikt gescheiden houden a.u.b.!!
Verder heb ik er geen last van dat zij daar een 'leuke' dag hebben in het Gelredome, zou er zelf nooit naar toe gaan, maar bij dit soort uitspraken trek ik mijn wenkbrouwen wel even op.
hahaha ja doe je mee op de bank?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kijk wel en lekker meezingen en eren kan thuis op de bank ook hoor!
![]()
Dan laten ze zich meeslepen door het kuddegedrag van hun omgeving, net als bij religie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus als je enthousiast reageert op een van de meest belangrijke dingen in je leven (Jezus/ geloof) wordt je gehersenspoeld?
Wat een onzin. Dus als bij een voetbalwedstrijd een topspits enthousiast wordt toegejuichd door 50.000 mensen, zijn ze ook gehersenspoeld.![]()
nee,die spits bestaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus als je enthousiast reageert op een van de meest belangrijke dingen in je leven (Jezus/ geloof) wordt je gehersenspoeld?
Wat een onzin. Dus als bij een voetbalwedstrijd een topspits enthousiast wordt toegejuichd door 50.000 mensen, zijn ze ook gehersenspoeld.![]()
Heeft niks met de discussie te maken.quote:
Op internet/fok: Ja. Vaak genoeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef EDMAN- het volgende:
Die discussies nu... wordt je tegenwoordig uitgelachen als je openlijk christen bent? Ja?
zeker wel,mensen die helemaal leip worden en zelfs in tranen uitbarsten van een illusie kan ik moeilijk geestelijk gezond noemen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heeft niks met de discussie te maken.
Voetbal publiek is ook gek. En ongeveer net zo geweldadig als gelovigen. Dat het in het Gelredome niet op rellen uitdraait is slechts bij gebrek aan een tegenstander. Laat ze volgende keer zo'n dag s combineren met een NIO moslim-jongeren dag; dat word een bloedbad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Illusie?? hmm.... bron?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zeker wel,mensen die helemaal leip worden en zelfs in tranen uitbarsten van een illusie kan ik moeilijk geestelijk gezond noemen...
jij wel?
Je bent er nooit geweest of wel?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voetbal publiek is ook gek. En ongeveer net zo geweldadig als gelovigen. Dat het in het Gelredome niet op rellen uitdraait is slechts bij gebrek aan een tegenstander. Laat ze volgende keer zo'n dag s combineren met een NIO moslim-jongeren dag; dat word een bloedbad.
Ik zat op een openbare middelbare school en was de enige christen in de klas. Iedereen wist dat, maar niemand dacht er ook maar over na om mijn geloof belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef EDMAN- het volgende:
Je ziet aan mensen ook niet meteen of ze openlijk christen zijn (ja soms aan kleding ofzo, gereformeerden ofzo.), dus daarom zal het in het openbaar wel meevallen.
Maar er zullen ook weinig kinderen zijn die op school bijvoorbeeld openlijk voor hun christen zijn zullen uitkomen, omdat ze bang zijn uitgelachen te worden.
is het niet zo dat iets niet bestaat totdat het bewezen is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Illusie?? hmm.... bron?
Nee, ik begrijp je best. Als je niks met geloof hebt is het als buitenstaander een erg vreemd gebeuren allemaal.
Maar te zeggen dat die mensen daar 'gehersenspoeld' worden, simpelweg omdat jij hen geloofwereld niet begrijpt, gaat me veel te ver. Daarmee doe je die mensen ook tekort, alsof ze naieve, irrationele kuddeschapen zijn.
Ik ken juist erg veel christenen die kritischer in het leven staan dan atheisten. Men denkt er echt wel over na hoor...
Ja want jongeren krijgen niet de ruimte hun eigen mening te vormen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef Victor_Eremita het volgende:
Arme kinderen daar. Je hebt geen gelovige kinderen, alleen kinderen van gelovige ouders.
Op internet heb je meer discussies waar je in wordt getrokken. In het dagelijks leven houd ik me er niet mee bezig omdat ik dan wel betere dingen te doen heb. Als ik over fok heen struin en daar mensen vreemde ideeën tentoonsprijden, reageer ik daar op. Net zoals ik ook op bijvoorbeeld Wilders-fans reageer. Als ik af en toe een in het echt een discussie heb over religie reageer ik daar hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zat op een openbare middelbare school en was de enige christen in de klas. Iedereen wist dat, maar niemand dacht er ook maar over na om mijn geloof belachelijk te maken.
Op internet zijn mensen nu eenmaal een stuk dapperder.
Er valt niks te bewijzen, daarom is het ook 'geloof'.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:25 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
is het niet zo dat iets niet bestaat totdat het bewezen is?![]()
Agree on thatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef Victor_Eremita het volgende:
Arme kinderen daar. Je hebt geen gelovige kinderen, alleen kinderen van gelovige ouders.
dan zijn we er tochquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er valt niks te bewijzen, daarom is het ook 'geloof'.![]()
Ik zeg gewoon dat religie alleen bestaat omdat het een traditie is die stamt uit een tijd waarin mensen hun omgeving niet goed konden verklaren. Mensen blijven het maar van generatie op generatie overgeven omdat ze dat altijd hebben gedaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja want jongeren krijgen niet de ruimte hun eigen mening te vormen.
Sjongejonge... wat moeten jij een vreselijke ouders gehad hebben zeg.
Het is alleen zo makkelijk om iets, als al je argumenten op zijn, maar buiten de rationaliteit te plaatsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er valt niks te bewijzen, daarom is het ook 'geloof'.![]()
Zo'n combi-dag? Nee, heb ik die gemist? Niks van op tv geweest.quote:
Dus alles wat niet wetenschappelijk te bewijzen is, is een illusie?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:28 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dan zijn we er toch![]()
er valt niks te bewijzen,ergo,een illusie
Er zijn genoeg mensen die niet gelovig zijn opgevoed die toch christelijk worden. Er zijn agnosten/atheisten die filosofie of theologie studeren en daardoor tot geloof komen. Er zijn wetenschappers die levenswetenschappen studeren en tot geloof komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:28 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat religie alleen bestaat omdat het een traditie is die stamt uit een tijd waarin mensen hun omgeving niet goed konden verklaren. Mensen blijven het maar van generatie op generatie overgeven omdat ze dat altijd hebben gedaan.
nee maar wel onbewezen daarom heten het ook theorien en geen feitenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus alles wat niet wetenschappelijk te bewijzen is, is een illusie?
Dus alle hypotheses en theoriën in de weterschap die nooit bewezen kunnen worden zijn allemaal bullshit.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee maar wel onbewezen daarom heten het ook theorien en geen feiten
Je klaagt er over maar je bent wel op de hoogtequote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef EDMAN- het volgende:
Nee 10:00 vanochtend, gaat tot 5 uur door op TV... de show zelf misschien nog wel langer
Je zou er trouwens maar met je zoon of dochter heenmoeten
Zucht...hier ga ik niet eens op in.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
Religeuze mensen zijn vaak mensen die geen houvast ergens aan hebben of geen goed zelfbeeld van zichzelf hebben. Ook zijn het fantasierijke mensen aangezien het allemaal verzonnen verhalen zijn
Het zijn wel vaak mensen die tegenslagen hebben gehad en dat niet zelf kunnen verwerken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht...hier ga ik niet eens op in.![]()
"geen goed zelfbeeld van zichzelf ook"...![]()
Ik kan niet bewijzen dat God bestaat, maar ik vind het wel volledig aannemelijk en daarom heet het ook geloof en geen feit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee maar wel onbewezen daarom heten het ook theorien en geen feiten
Er zijn ook heel veel mensen die dat niet hebben gehad. En dan zeggen ze, ja ze hebben nooit wat ergs meegemaakt dus is het makkelijk om te geloven in God.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak mensen die tegenslagen hebben gehad en dat niet zelf kunnen verwerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |