Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:33 schreef EDMAN- het volgende:
Wat is dat toch een stelletje klootviolen bij elkaar zeg. Ik was eens vroeg wakker vandaag en zet de TV aan. Meteen live bij de EO-jongerendag. Wat een irritante groep mensen is dat dan? Heel leuk allemaal hoor zingen en bidden met elkaar met van die irritante presentatoren, maar je schiet er geen reet mee op.
idemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lekkere chickies wel! Ik ken ook nog wel een paar sprookjes om ze in hun oor te fluisteren
ik heb gehoord dat rouvoet zijn piemel laat zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef EDMAN- het volgende:
Arie Boomsma gaat wel met minister Rouwvoet praten over sex!!! is aangekondigd.. hoogtepuntje
Ik kijk inderdaad niet met allemaal zielige vooroordelen zoals half Nederland.quote:
Haha dat dachten wij dus ook... dit is live? Ooooh jaaaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Een bruisend feest, en dat begint om 10.00 's ochtends? Wat doe je die mensen aan?
Ik noem dit eerder een klein pleziertje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef Overlast het volgende:
Waar maken jullie je druk om? Jaloers dat je geen doel in je leven hebt en het moet doen met de kleine pleziertjes?
Is bidden tot god dan een groot plezier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef Overlast het volgende:
Waar maken jullie je druk om? Jaloers dat je geen doel in je leven hebt en het moet doen met de kleine pleziertjes?
Nu die hebben wel schoon drinkwaterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is bidden tot god dan een groot plezier?
Van de week Paul Rosenmuller op tv gezien in 1 of ander Afrikaans dorp.. die mensen bidden al 10 tallen jaren om schoon drinkwater, zeiden ze ook.. hebben ze nou nog niet door dat er niks gaat gebeuren? Net als al die simpele zielen in de arena.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:53 schreef Vassili_Z het volgende:
het ergste is nog dat ze hypocriet tot en met zijn
Naastenliefde HO maar.
Fokking egotrippers @ de EO
Truequote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nu die hebben wel schoon drinkwater![]()
Simpele zielen? Vrij arrogant oordeel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is bidden tot god dan een groot plezier?
Van de week Paul Rosenmuller op tv gezien in 1 of ander Afrikaans dorp.. die mensen bidden al 10 tallen jaren om schoon drinkwater, zeiden ze ook.. hebben ze nou nog niet door dat er niks gaat gebeuren? Net als al die simpele zielen in de arena.
Ja dat is het. Het gaat niet alleen over het programma, ook over de mensen die het presenteren en al helemaal over de mensen die er heengaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:54 schreef XiChico het volgende:
Boeiend.. geen last van. Of kijk je normaal altijd naar de EO en mis je je favoriete programma's?
quote:
staat volgende week op de agendaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:58 schreef Trigger190 het volgende:
Liever dit dan een massale Jihad bijeenkomst.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
staat volgende week op de agenda![]()
het is geen doorgestoken kaart hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nou, laat ik Jezus ook maar eens gaan volgen.
Precies, je uitspraak is tekenend voor de tijdsgeest. Het probleem van tegenwoordig is dat alles wordt gerelativeerd. Niets heeft meer echt betekenis. Daarom vinden jullie dit ook zo eng. Jullie zijn niet meer gewend aan mensen die echt ergens in geloven en dus een doel in hun leven hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik noem dit eerder een klein pleziertje.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef Overlast het volgende:
Volledig mee eens! Ik ben zelf geen christen, maar wel agnost. Ik vind het knap dat er jongeren zijn die nog geloven en daar ook voor uitkomen. Prima! Ik gun ze een hele fijne dag in het Gelredome.quote:Het probleem van tegenwoordig is dat alles wordt gerelativeerd. Niets heeft meer echt betekenis. Daarom vinden jullie dit ook zo eng. Jullie zijn niet meer gewend aan mensen die echt ergens in geloven en dus een doel in hun leven hebben.
Makkelijke reactie, he. Diep van binnen weet je dat Overlast gelijk heeftquote:
Presentatrice? Ze is gewoon te gast toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:20 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Whaha, die presentatrice, Floor, is spastisch en die heeft me een keer moeite met praten![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |