abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:05:07 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_50180993
in idols werd door Henk-Jan en consorten een gelovige jonge die reliteksten zong/rapte heengestuurd met de mededeling dat hij voer was voor de EO-jongerendag. Aan de hand daarvan is het vreemd dat Sharon Kips kennelijk wel geschikt wordt gevonden voor X-factor. Sharon, wiens favo boek de bijbel is, heeft een interviewtje gedaan met de Metro, het resultaat is werkelijk tenenekrommend. God dit, Jezus zo bladiebladie...

Stomme relitrut, ik hoop speciaal voor jou dat er wat is na de dood en dat je in het vagevuur beland. Tot in den eeuwigheid kun je dan dat keeltje van je gebruiken om te gillen. Een poliep op je stembanden morgen mag ook; moet je wel erkennen dat God het dan zo gewild heeft!

voor de geinteresseerden, de dramatische antwoorden van Sharon "Ik geil op het kruis van Jezus" Kips in de Metro van vanochtend:
quote:
Sharon Kips spreekt zich uit over de songteksten van haar debuutalbum 10

Beyonce. Nee, ze werd niet persoonlijk gebeld door Beyonce met de vraag of Sharon in haar voorprogramma wilde staan. "Zo gaat dat niet. Dat loopt via haar en mijn management", vertelt de winnares van X Factor enthousiast. "Ik weet ook niet waarom ze mij uitgekozen heeft." Het optreden van 18 mei in Ahoy' ging naar eigen zeggen wel heel goed. "Maar ook die avond heb ik geen woord met haar kunnen wisselen. Beyonce wordt zo goed beschermd." Maakt ook allemaal niet uit, belangrijker is het om over de net uitgebrachte cd van Sharon te praten.

10 heet het debuutalbum van Sharon. 10, omdat ze een 10 kreeg van de X Factor jury en 10 omdat er tien nummers op de cd staan. Tien nummers met teksten die dichtbij de 23-jarige zangeres staan. Reden voor Metro om uit iedere track een gedeelte van de songtekst te nemen en die vervolgens aan de zangeres voor te leggen.

1 Free
I just got to be me
"Ik moet gewoon mezelf zijn. Niet alleen als zangeres, maar ook als BN'er. Als je niet jezelf bent, kan je je mee laten slepen door dingen die niet bij je passen, zoals bijvoorbeeld muziek maken die niet bij je hoort. Dat maakt je onecht. Ik wil graag echt zijn."

2 Looking for You
Jesus you are my sunlight after the rain
Stralend: "Ja absoluut. Ik ben gelovig. Ik heb momenten in mijn leven gehad dat ik down was, het moeilijk had. Dan ging ik terug naar het woord van God en putte daar kracht uit."

3 Strong Enough
Is he not strong enough, is he not pure enough?
"Soms vraag je je af ‘waar is God'. Maar juist als je het moeilijk hebt, draagt hij je. Daar moet je vertrouwen in hebben."

4 Heartbreak Away
Hold on, the best is yet to be
"Klopt. Wat ik nu meemaak, is wel heel erg goed, maar ik streef naar meer. Het kan altijd beter. Wat je nog allemaal kunt verwachten? Dat ga ik nog niet zeggen. Eerst de cd lanceren."

5 Is It Love You're After?
Is it love you're after, or just a good time, tell me "Ik streef naar de liefde... en een leuke tijd. Momenteel heb ik geen relatie, maar ik zing er wel over, dus beeld ik me in hoe het zal zijn om de ware gevonden te hebben. Dan zing ik toekomstgericht. Ik kan me helemaal indenken hoe het is om die liefde te ontmoeten."

6 Run To You
I know that when you look at me there is so much that you just don't see
Denkt heel lang na, dan: "Ik probeer altijd zoveel mogelijk van mezelf te laten zien. Ik zou niet weten wat je niet ziet. Nou, misschien een Sharon die ook onzeker kan zijn, die niet weet welke kant ze op moet en negatief gaat denken."

7 Imagine Me
This song is dedicated to people like me; those that struggle with insecurities, acceptance and even self esteem. You never felt good enough, you never felt pretty enough
"Ik heb het zelf niet geschreven, maar ik kan me er wel heel goed in vinden. Ik twijfelde in mijn tienertijd aan mijn uiterlijk, voelde me niet mooi. Ik wilde altijd leuk gevonden worden door iedereen, waardoor ik aan iedereen tegemoet wilde komen, maar dan ga je aan jezelf voorbij. Toen kwam er een moment dat ik ook mijzelf durfde te zijn. Inmiddels durf ik te zeggen dat ik mezelf mooi mag voelen, hoe moeilijk dat nog steeds is."

8 Lovin' You
No one else can make me feel the colors that you bring
"Dat is God, absoluut. Dat kan ik niet uitleggen het is een gevoel."

9 Heaven Knows
Down inside don't get caught with foolish pride
"Laat je niet overwelmen door valse trots, door te denken dat je er al bent. Want dat is niet zo. Er zijn altijd nog momenten om te leren. Ik ben er nog niet, ik denk ook niet dat ik ooit klaar zal zijn."

10 God's Alive And Well
As far as I can tell God's alive and well
"Zo ver ik kan zeggen wel. Dat proef ik aan alles. Ik zat laatst in de auto en keek naar de maan en ik dacht: wat mooi dat al eeuwenlang mensen naar dezelfde maan kijken. Als je bedenkt dat God dat allemaal gemaakt heeft, wie ben ik dan om te ontkennen dat hij bestaat."
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_50181097
Kuthoer.
chicken.
pi_50181396
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:20:09 #4
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_50181696
Kips, het meest veelzijdige stukje slet?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:48:55 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50183100
En je klacht is?
Lang leve mij! *O*
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:35:18 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_50203768
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:48 schreef Echo99 het volgende:
En je klacht is?
dat ze dat geloof van d'r niet overal bij moet halen
[..]
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:37:31 #7
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_50203878
En haar liedjes zijn ook ruk..

Had laatst voor mn vriendin haar verjaardag kaartjes gekocht voor Beyonce in de ahoy en Sharon stond in het voorprogramma. Die muziek is zo bagger heh. De stem gaat an sich nog wel, maar iedereen was blij dat ze opgerot was. Applaus was... ehm.. welk applaus?
I spoke proper England since I was a children.
pi_50203894
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat ze dat geloof van d'r niet overal bij moet halen
Overal? Zie 2 antwoorden met God erin
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:41:20 #9
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_50204036
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef CoT het volgende:

[..]

Overal? Zie 2 antwoorden met God erin
Ik 4.
pi_50204126
Ze heeft een mooie stem maar voor de rest lijkt het me een vreselijk wijf idd
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:45:10 #11
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_50204184
Die grietjes van X6 waren toch ook allemaal van die reli's? En Richy?
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:51:26 #12
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_50204409
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:41 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik 4.
Ik 6 of 7
phluphy for president!
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:51:56 #13
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50204426
Ik 10
Lang leve mij! *O*
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:59:55 #14
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_50204710
Er is sprake van een joodse Christelijke Lobby de laatste tijd.
Accept you're dead and start living
pi_50205022
Moet gelijk denken aan dat nummer van de Heideroosjes God is dood en Allah ook ofzo.
Convinced that any doctrine of superiority based on racial differentiation is scientifically false, morally condemnable, socially unjust and dangerous, and that there is no justification for racial discrimination in theory or in practice, anywhere.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:22:38 #16
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50205544
Wie
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage donderdag 7 juni 2007 @ 16:23:15 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50205569
Sja
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:24:29 #18
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50205628
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50206079

Die titels van die liedjes zijn ook echt standaard bagger
pi_50210329
Gast, de wetenschap heeft vorige maand bewezen dat god bestaat, je loopt echt heel erg achter.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_50210428
Leuk toch
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:46:10 #22
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_50212093
als ze nou kanker krijgt, denkt ze dan ook: ooh bedankt God, ik ben vast speciaal dat je me zo vroeg bij je wilt hebben?
[..]
pi_50213053
"Als je bedenkt dat God dat allemaal gemaakt heeft, wie ben ik dan om te ontkennen dat hij bestaat."

nominering voor de meest achterlijke beredenering van de hele wereld. ooit.
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:19:55 #24
170036 Klit
In medio virtus
pi_50213218
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:05 schreef MikeyMo het volgende:
in idols werd door Henk-Jan en consorten een gelovige jonge die reliteksten zong/rapte heengestuurd met de mededeling dat hij voer was voor de EO-jongerendag. Aan de hand daarvan is het vreemd dat Sharon Kips kennelijk wel geschikt wordt gevonden voor X-factor. Sharon, wiens favo boek de bijbel is, heeft een interviewtje gedaan met de Metro, het resultaat is werkelijk tenenekrommend. God dit, Jezus zo bladiebladie...

Stomme relitrut, ik hoop speciaal voor jou dat er wat is na de dood en dat je in het vagevuur beland. Tot in den eeuwigheid kun je dan dat keeltje van je gebruiken om te gillen. Een poliep op je stembanden morgen mag ook; moet je wel erkennen dat God het dan zo gewild heeft!

voor de geinteresseerden, de dramatische antwoorden van Sharon "Ik geil op het kruis van Jezus" Kips in de Metro van vanochtend:
[..]
Er zijn aanhangers genoeg om gewoon een idol te kunnen zijn hoor.
Sharon Rulezzz
Laedere facile, mederi difficile
pi_50225407
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:14 schreef plumbum het volgende:
"Als je bedenkt dat God dat allemaal gemaakt heeft, wie ben ik dan om te ontkennen dat hij bestaat."

nominering voor de meest achterlijke beredenering van de hele wereld. ooit.
Ik doe hier niet aan mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')