in idols werd door Henk-Jan en consorten een gelovige jonge die reliteksten zong/rapte heengestuurd met de mededeling dat hij voer was voor de EO-jongerendag. Aan de hand daarvan is het vreemd dat Sharon Kips kennelijk wel geschikt wordt gevonden voor X-factor. Sharon, wiens favo boek de bijbel is, heeft een interviewtje gedaan met de Metro, het resultaat is werkelijk tenenekrommend. God dit, Jezus zo bladiebladie...
Stomme relitrut, ik hoop speciaal voor jou dat er wat is na de dood en dat je in het vagevuur beland. Tot in den eeuwigheid kun je dan dat keeltje van je gebruiken om te gillen. Een poliep op je stembanden morgen mag ook; moet je wel erkennen dat God het dan zo gewild heeft!
voor de geinteresseerden, de dramatische antwoorden van Sharon "Ik geil op het kruis van Jezus" Kips in de Metro van vanochtend:
quote:
Sharon Kips spreekt zich uit over de songteksten van haar debuutalbum 10
Beyonce. Nee, ze werd niet persoonlijk gebeld door Beyonce met de vraag of Sharon in haar voorprogramma wilde staan. "Zo gaat dat niet. Dat loopt via haar en mijn management", vertelt de winnares van X Factor enthousiast. "Ik weet ook niet waarom ze mij uitgekozen heeft." Het optreden van 18 mei in Ahoy' ging naar eigen zeggen wel heel goed. "Maar ook die avond heb ik geen woord met haar kunnen wisselen. Beyonce wordt zo goed beschermd." Maakt ook allemaal niet uit, belangrijker is het om over de net uitgebrachte cd van Sharon te praten.
10 heet het debuutalbum van Sharon. 10, omdat ze een 10 kreeg van de X Factor jury en 10 omdat er tien nummers op de cd staan. Tien nummers met teksten die dichtbij de 23-jarige zangeres staan. Reden voor Metro om uit iedere track een gedeelte van de songtekst te nemen en die vervolgens aan de zangeres voor te leggen.
1 Free
I just got to be me
"Ik moet gewoon mezelf zijn. Niet alleen als zangeres, maar ook als BN'er. Als je niet jezelf bent, kan je je mee laten slepen door dingen die niet bij je passen, zoals bijvoorbeeld muziek maken die niet bij je hoort. Dat maakt je onecht. Ik wil graag echt zijn."
2 Looking for You
Jesus you are my sunlight after the rain
Stralend: "Ja absoluut. Ik ben gelovig. Ik heb momenten in mijn leven gehad dat ik down was, het moeilijk had. Dan ging ik terug naar het woord van God en putte daar kracht uit."
3 Strong Enough
Is he not strong enough, is he not pure enough?
"Soms vraag je je af ‘waar is God'. Maar juist als je het moeilijk hebt, draagt hij je. Daar moet je vertrouwen in hebben."
4 Heartbreak Away
Hold on, the best is yet to be
"Klopt. Wat ik nu meemaak, is wel heel erg goed, maar ik streef naar meer. Het kan altijd beter. Wat je nog allemaal kunt verwachten? Dat ga ik nog niet zeggen. Eerst de cd lanceren."
5 Is It Love You're After?
Is it love you're after, or just a good time, tell me "Ik streef naar de liefde... en een leuke tijd. Momenteel heb ik geen relatie, maar ik zing er wel over, dus beeld ik me in hoe het zal zijn om de ware gevonden te hebben. Dan zing ik toekomstgericht. Ik kan me helemaal indenken hoe het is om die liefde te ontmoeten."
6 Run To You
I know that when you look at me there is so much that you just don't see
Denkt heel lang na, dan: "Ik probeer altijd zoveel mogelijk van mezelf te laten zien. Ik zou niet weten wat je niet ziet. Nou, misschien een Sharon die ook onzeker kan zijn, die niet weet welke kant ze op moet en negatief gaat denken."
7 Imagine Me
This song is dedicated to people like me; those that struggle with insecurities, acceptance and even self esteem. You never felt good enough, you never felt pretty enough
"Ik heb het zelf niet geschreven, maar ik kan me er wel heel goed in vinden. Ik twijfelde in mijn tienertijd aan mijn uiterlijk, voelde me niet mooi. Ik wilde altijd leuk gevonden worden door iedereen, waardoor ik aan iedereen tegemoet wilde komen, maar dan ga je aan jezelf voorbij. Toen kwam er een moment dat ik ook mijzelf durfde te zijn. Inmiddels durf ik te zeggen dat ik mezelf mooi mag voelen, hoe moeilijk dat nog steeds is."
8 Lovin' You
No one else can make me feel the colors that you bring
"Dat is God, absoluut. Dat kan ik niet uitleggen het is een gevoel."
9 Heaven Knows
Down inside don't get caught with foolish pride
"Laat je niet overwelmen door valse trots, door te denken dat je er al bent. Want dat is niet zo. Er zijn altijd nog momenten om te leren. Ik ben er nog niet, ik denk ook niet dat ik ooit klaar zal zijn."
10 God's Alive And Well
As far as I can tell God's alive and well
"Zo ver ik kan zeggen wel. Dat proef ik aan alles. Ik zat laatst in de auto en keek naar de maan en ik dacht: wat mooi dat al eeuwenlang mensen naar dezelfde maan kijken. Als je bedenkt dat God dat allemaal gemaakt heeft, wie ben ik dan om te ontkennen dat hij bestaat."
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_