Geen idee, misschien onderhandelen ze beter?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh... dat wist ik niet. Ik weet wel dat de Portugeze competitie lang niet zo rijk is als de Eredivisie. Het aantal clubs hier dat met een begroting boven de 10 miljoen werkt is vele malen groter dan Portugal.
Dan blijft de vraag dus onbeantwoord: Waarom krijgen Portugezen wel +20 miljoen en wij niet?
Begrotingen zeggen niks over externe investeringen. Portugal is een typisch investeerdersland op voetbalgebied. Verder betalen Portugese clubs hogere transfersommen en salarissen dan Nederlandse clubs en staat de Portugese competitie hoger aangeschreven dan de Nederlandse.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
FC Porto werkte in het jaar dat ze de CL wonnen met een lagere begroting dan Ajax en PSV, dus dat klopt ook niet eens, dat ze meer geld hebben.
Omdat die Nani wel de potentie heeft om een wereldklasse speler te worden.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Waarom krijgt een Portugese club voor die Nani wel 25 miljoen en krijgen wij het niet voor elkaar 20 miljoen of meer te krijgen?
Ajax afkraak topic that way -->quote:Op zondag 10 juni 2007 13:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Omdat die Nani wel de potentie heeft om een wereldklasse speler te worden.
Genoeg spelers van Ajax die dat ook hebben gehaald.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Alleen zien die mislukte amateur scouts van de topclubs dat niet he?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Genoeg spelers van Ajax die dat ook hebben gehaald.
Ja want Seedorf komt zeker niet van Ajax hequote:Op zondag 10 juni 2007 14:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Alleen zien die mislukte amateur scouts van de topclubs dat niet he?!
Goed voorbeeldquote:Op zondag 10 juni 2007 14:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja want Seedorf komt zeker niet van Ajax he![]()
Jawelquote:Op zondag 10 juni 2007 14:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Goed voorbeeld! Jij hebt geen flauw idee hoe Seedorf bij Ajax is weggegaan he?? dom kindje
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja want Seedorf, Davids, Frank de Boer, Ronald de Boer, Kluivert, Overmars, Ibrahimovich, Chivu, Bergkamp en Maxwell komen zeker niet van Ajax he![]()
mwah Zlatan 18 Miljoen is niet zo heel veel nee.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:11 schreef Flashwin het volgende:
Grappig lijstje. De helft is transfervrij vertrokken
Verder zegt het alles dat na de '95 lichting geen enkel Ajax talent voor groot geld is verkocht.
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:14 schreef toma het volgende:
[..]
mwah Zlatan 18 Miljoen is niet zo heel veel nee.
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef twi het volgende:
Negeer die knurft gewoon, hij heeft een auto-negatieve reply wanneer iemand de naam Sneijder post.
Kun je niet echt een Ajax talent noemen he. Verder is het verhaal rond Zlatan bekend. Hij was anders wel een paar jaar later transfervrij weggelopenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:14 schreef toma het volgende:
[..]
mwah Zlatan 18 Miljoen is niet zo heel veel nee.
quote:
ga liever in een hoekje zitten huilen ofzoquote:Op zondag 10 juni 2007 11:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken Nani niet, maar qua statistieken heeft Sneijder het een keer of vijf zo goed gedaan en is hij een stuk verder. Dan zou je toch zeggen dat 25 miljoen ook haalbaar moet zijn voor hem.
Dat is meestal met spelers die verkocht worden, dat als ze nog een paar jaar blijven opeeeens het contract is afgelopenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Kun je niet echt een Ajax talent noemen he. Verder is het verhaal rond Zlatan bekend. Hij was anders wel een paar jaar later transfervrij weggelopen
Boeit me dus echt helemaal niksquote:
Jong Oranje niet, maar het is natuurlijk wel altijd leuk om wat Ajacieden in actie te zien. Ik kijk dan ook echt alleen om de Ajacieden in die ploeg.quote:
Ja precies maar ik hoop dat Jong Oranje wel wint uiteraardquote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jong Oranje niet, maar het is natuurlijk wel altijd leuk om wat Ajacieden in actie te zien. Ik kijk dan ook echt alleen om de Ajacieden in die ploeg.
Wat dat betreft kijk ik meer uit naar Jong Belgie. Al kan Vermaelen niet meespelen vandaag.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
Jong Oranje niet, maar het is natuurlijk wel altijd leuk om wat Ajacieden in actie te zien. Ik kijk dan ook echt alleen om de Ajacieden in die ploeg.
Als ze dan toch spelen dan wil ik ze ook wel zien...maar ik had liever dat onze spelers al vakantie hadden.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef twi het volgende:
[..]
hoelaat begint die shit. Ben wel benieuwd of onze Maduro weer zo'n Beckenbauer actie kan makenquote:
Dat wil hij niet dus houdt het op.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:09 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez gewoon behouden en een eerlijke kans geven.
Sorry maar dit is echt lulkoek.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
en staat de Portugese competitie hoger aangeschreven dan de Nederlandse.
Gek hé met de invoering van het Bosman arrest?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:11 schreef Flashwin het volgende:
Grappig lijstje. De helft is transfervrij vertrokken
Omdat Ajax daar de club niet naar isquote:Op zondag 10 juni 2007 14:11 schreef Flashwin het volgende:
Verder zegt het alles dat na de '95 lichting geen enkel Ajax talent voor groot geld is verkocht.
? Talenten als Vdv en Sneijder zouden juist voor een hoofdprijs moeten worden verkocht. Dat we de afgelopen jaren nou een beetje de filantropische instelling van Europa zijn geweest, mag ook wel eens ophouden.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat Ajax daar de club niet naar is
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij wil juist weg omdat hij de kans nooit heeft gekregen en nooit gaat krijgen ook.quote:
Het zou moeten ja, maar het gebeurt nietquote:Op zondag 10 juni 2007 15:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
? Talenten als Vdv en Sneijder zouden juist voor een hoofdprijs moeten worden verkocht. Dat we de afgelopen jaren nou een beetje de filantropische instelling van Europa zijn geweest, mag ook wel eens ophouden.
Hopelijk een verandering vanaf nu (met Sneijder).quote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het zou moeten ja, maar het gebeurt niet
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hopelijk een verandering vanaf nu (met Van Geel).
Tot gisterenmiddag lag het ook gewoon in planning, maar ineens toch weer niet. Gezeik.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
Montana had je gisteren wel ff verwacht.
was wel gezellig.
gekkenhuisquote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef w00h00 het volgende:
geweldig feestje in het honk gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |