Had je beter de doner en bliksemtent als tt kunnen doen. Ha Haquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Oe, die wij hadden was wel erg lekker vanavond
Blondie hier [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef Grulez het volgende:
Had je beter de doner en bliksemtent als tt kunnen doen. Ha Ha![]()
De jeugd taait weer af.quote:
Heeeeeee, eindelijk dan toch, dat was een lange huwelijksnachtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden (getrouwd!!!!) komt Hools binnen
Een welgemeend Hola uit Puerto Rico!
* Eilanden is er nogquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeeeee, eindelijk dan toch, dat was een lange huwelijksnacht![]()
* Bluezz gaat zo naar bed, even afkicken
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden (getrouwd!!!!) komt Hools binnen
Een welgemeend Hola uit Puerto Rico!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je nickname een typo was.
uitermate scherpquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je nickname een typo was.
Dat bovenste knoopje stikte mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
Filmpje bekeken: Knocked Up. Goede recensies, maar viel mij een beetje tegen.
Oh ja, Messenga: leuke foto's. Volgende keer wel een passend overhemd aantrekken en bovenste knoopje dicht als je een das aan hebt.
Gala hé.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Waren leuke foto's gisteren Mess![]()
Waarom was je zo netjes ??
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang.", maar dan met een twist?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeeeee, eindelijk dan toch, dat was een lange huwelijksnacht![]()
Die plaat is nu ook in de jumpstyle versiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang.", maar dan met een twist?
Ik weet zeker, dat dat in het standaard repetoire zit...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:07 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond naar blof..... ik weet zeker dat als het regent, ze 'het regent harder dan ik hebben kan' gaan spelen
Vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die plaat is nu ook in de jumpstyle versie![]()
Dat is Bøffen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat dat in het standaard repetoire zit...
* Da_Sandman is nog te ziek, geen Bløf dus...
ja kan best ik ben niet echt in de jumpstyle, ik hoorde hem toevalligquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al.
Gefeliciteerd trouwens Ailantsjie.
Dat geldt niet in het weekend.quote:
Heb ik alquote:
Das kut... ik zal dan dubbel genietenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat dat in het standaard repetoire zit...
* Da_Sandman is nog te ziek, geen Bløf dus...
ouwe zakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:12 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Damn, wat voel ik mij brak. Alles doet #($*U pijn.
Tis geen CaS vandaag hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:20 schreef borisz het volgende:
al weer een jaar geleden dat ik bij blof was
weet ik, vorig jaar won ik vip kaarten. Dit jaar sla ik CaS overquote:
Komt door de temperatuurschommelingen en de airco's denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
Wel typisch dat er zoveel mensen verkouden zijn.
Was ik maar alleen verkoudenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
Wel typisch dat er zoveel mensen verkouden zijn.
Mooi parcours, maar wat een snelheidsduivels daar zeg, kunnen jullie niet wat minder snel autorijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Ik twijfel nog steeds of ik straks de 5 km ga lopen. Ben snotverkouden, hoest wat, dus dat zou sowieso dubbel zwaar worden. Maar het kan ook een reinigende functie hebben. Het parcours liegt er ook niet om: http://www.avrijssen.nl/rijsserbergloopparcours.html Maar dat is juist weer de kick natuurlijk.
Klopt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef pascalheister het volgende:
lijkt me niet verstandig vadoes, ook met het warme weer in het achterhoofd houdend
Zou kunnen, ben het nooit in de winter. Alleen in zomer, laatste keer was tijdens vakantie in 2004.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Komt door de temperatuurschommelingen en de airco's denk ik.
Wat heb je nog meer dan?quote:
Koorts, koppijn, misselijk blablabla...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zou kunnen, ben het nooit in de winter. Alleen in zomer, laatste keer was tijdens vakantie in 2004.
[..]
Wat heb je nog meer dan?.
Nu voetbal is afgelopen, is dat wel een mooi alternatief.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga gewoon lopen, voluit zal ik niet gaan, verder hoef ik me ook niet te bewijzen tegenover iemand anders. Gewoon lekker lopen.
Ja, ik wil niet zoals mijn vader wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed altenatief ook sjimz, merk je ook dat je het sporten nodig hebt om gezond te blijven?
Nee, dat viel wel mee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net zoals dit jaar en vorig jaar zeker?
Have fun!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga naar Beeckestijnpop. Nog veel plezier allen
Ik moet er ook niet aan denken om nu buiten te zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:13 schreef Grulez het volgende:
Is het zulks mooi weer, zit ik binnen bij de airco...![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef sjimz het volgende:
Ik ga strakjes even mijn nieuwe hardloop schoentjes inlopen![]()
Das nog best een snelle tijd toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank jullie wel. Met dit weer en heuvels waar je u tegen zegt ben ik zeer tevreden.
De winnaar zat op 16 minuten dacht ik, voor een amateurtje heb ik het goed gedaan.quote:
oh die is er ook al zie ik, je bent nog sneller dan mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Goed zeg Vadoesj
* Bluezz is Shrek 3 aan het branden voor OZ
en ITMquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:11 schreef borisz het volgende:
tja de eerste break gehaald, nog 60 man over uit 305 average stack nu 5k, sta zelf op 2,7k met blinds zo op 100/200 wordt dat wachten op een goede kaart
26ste geworden en 2,13 gecashed, ik word rijk. shortstackspel resulteerde in een push met AJ, ik liep tegen AK op.quote:
Gaat vandaag in Premiere in Australië, leuk als hij hem volgende week dan al binnen heeft daarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef pascalheister het volgende:
oh die is er ook al zie ik, je bent nog sneller dan Hij![]()
Wauw, en nu uithijgen met een biertje natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Grulez het volgende:
Net het gras gemaaid... is het toch nog een productieve dag geworden![]()
Dat was geen moment een echte wedstrijd.quote:
respect voor de grasmaaierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Grulez het volgende:
Net het gras gemaaid... is het toch nog een productieve dag geworden![]()
ja, en daarvoor 4 en 3. Maar was toch nog verrast op het eind bij seizoen 1, zegt genoegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
Pascal, heb je eerst 24 Season 5 gekeken en daarna 1?
Watist?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff ik word moe van mezelf zeg...
Lees eens terugquote:
Ik las het ook netquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Koorts, koppijn, misselijk blablabla...
Ik geniet daar zo vanquote:
Ik geniet met je mee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet daar zo van
Heb haar al beleefd geantwoord
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:49 schreef tong80 het volgende:
Ze is nog steeds aan het happen
Nu al in twee topics
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij niet shizofreenLijken niks op elkaar dombo
![]()
Maar ondertussen ligt ze 's nachts in dr (stapel) bedje over je te dromen. Een soort passionele aversie misschien.quote:
Net iets te veel voor mijn tijd...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:48 schreef tong80 het volgende:
Vergeten we niet om half negen naar Koot en Bie te kijken ?
Koot en Bie was de pols aan de samenleving. Persifleerden alles. Als je je mening wilde toetsen deed je dat pas na zondag als ze op TV waren geweest. Briljante mensenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Net iets te veel voor mijn tijd...
Wordt vanavond op de laptop de misschien wel ontknoping in de Primera Division volgen.
Goodbye Lenin, heb ik al gezien, maar de rest hier niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:54 schreef pascalheister het volgende:
kijk aan vaduz
Thnx! Nadat we terug zijn in NL, zal ik wel een paar fotootjes postenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook van mij de felicitaties, mooi in stijl getrouwd hoor.
Ik weet wel wie ze zijn/warenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koot en Bie was de pols aan de samenleving. Persifleerden alles. Als je je mening wilde toetsen deed je dat pas na zondag als ze op TV waren geweest. Briljante mensen
Kijken danquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:00 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is er weer vandoor ... verjaardag van mijn kleine neefje ... ciao!
Hee van Kooten, kommie un pilzie bij me drinkuh ?....quote:
Hij ging ooit door het beeldscherm heenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee van Kooten, kommie un pilzie bij me drinkuh ?....
Ken je die ook van dat bamzaaien in die kroeg ? ook hilarischquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Weekend! Tijd voor bier!
Ik ken allesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ken je die ook van dat bamzaaien in die kroeg ? ook hilarisch![]()
kijk....jij hebt de grappige gedeelltes natuurlijk voor ze geschreven ?quote:
Leffe vandaagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef Messenga het volgende:
Hele weekend alleen thuis. Pils ja.
Bjoro ik mag vooral Kees van Kootens schoenveters niet vast maken. Wat een held.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk....jij hebt de grappige gedeelltes natuurlijk voor ze geschreven ?
is inderdaad zo, tong......maar jij kan er ook wat van hoor !quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Bjoro ik mag vooral Kees van Kootens schoenveters niet vast maken. Wat een held.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:00 schreef Eilanden het volgende:
ciao!
Wat praat je raar sinds je getrouwd bentquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:45 schreef Eilanden het volgende:
Muchos gracias!
denk dat hij het gewoon in het nederlands typte, maar omdat hij nog in het buitenland zit werd het automatisch vertaaldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat praat je raar sinds je getrouwd bent
Waar is het vertrouwde :
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
Is hier ook, heb die functie maar uitgezet voor julliequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat hij het gewoon in het nederlands typte, maar omdat hij nog in het buitenland zit werd het automatisch vertaald
Oh, zeg dat dan meteenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:12 schreef Bjoro het volgende:
denk dat hij het gewoon in het nederlands typte, maar omdat hij nog in het buitenland zit werd het automatisch vertaald
tegen de muur gehangen en uit in de zomerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Is hier ook, heb die functie maar uitgezet voor jullie.
Ik voel me een CV-kachel....
Is dat een open sollicitatie tong?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je al geneukt Clauwheee sinds het uit is ? Je bent zo vrolijk
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef tong80 het volgende:
Heb je al geneukt Clauwheee sinds het uit is ? Je bent zo vrolijk
Ik wist hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Ik ben verliefd
Verklaart dat iets meer?
Maar om antwoord te geven op je vraag: ja.
We zouden het toch nog even geheim houden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef clauwheee het volgende:
Niet meegekregen? Ik ben verliefd
Verklaart dat iets meer?
Maar om antwoord te geven op je vraag: ja.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Golfertjeee...ik hield het nog lekker vaag, kom jij gelijk met je heule verklaring in 1 zin![]()
Ja, of je weet dat schilderijen niet echt zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:38 schreef clauwheee het volgende:
Nog meer vragen mensen?
Als je maar niet op achtergebleven vlekjes terecht komt.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, of je weet dat schilderijen niet echt zijn.
*heel hard wegrent*
Zat een klein kaboutertje, huilend op een steen.quote:
Zigeunermeisjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zat een klein kaboutertje, huilend op een steen.
Huilen, huilen, helemaal alleen
Sta op kaboutertje en droog je traantjes af
Kies een kindje uit de kring dat met je dansen mag.......
Geeft...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Azijn.
Doe ik het naw beterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Kan toch niet, mijn twee clubs allebei op gelijke punten niet kampioen worden.
Bah.
Gelukkig is Slavia nog 2e geworden op onderling resultaat. Met Ajax en Lazio 3 keer kans op CL.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
Kan toch niet, mijn twee clubs allebei op gelijke punten niet kampioen worden.
Bah.
Succes met Malinwa. Gun het ze van hartequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:00 schreef DarkShine het volgende:
Pfffff kan het nog niet morgen zijn? Ga echt kapot van de zenuwen!
Gaan met 2800 man naar Kortrijk (verplichte buscombi)...
Ik vind 'ja' toch niet heel vaagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Golfertjeee...ik hield het nog lekker vaag, kom jij gelijk met je heule verklaring in 1 zin![]()
Wie ?quote:
Godverdomme daar had ik bij willen zijnquote:
Helaas, het mocht niet zo zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Godverdomme daar had ik bij willen zijn
Ja, die was daar dus.quote:
He verdommequote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, die was daar dus.
Ik geloof dat ik de verkeerde woordkeuze heb gebruikt.
Het enige dat er op zit is naar de volgende EO jongerendag te gaan en om vergiffenis te vragen.quote:
Hallelujaquote:Op zondag 10 juni 2007 02:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het enige dat er op zit is naar de volgende EO jongerendag te gaan en om vergiffenis te vragen.
Praise be.quote:
Yech, dát is het resultaat van 3 maanden lang alleen maar 1984 en Handmaid's Tale bestuderen.quote:
Eer appelsientje mag neukenquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zet een hotel erop dat het allang gebeurd is
D'r zat hypotheek op, eerst afbetalen.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zet een hotel erop dat het allang gebeurd is
quote:De Limburgse politie is op zoek naar
een 76-jarige man uit Elsloo,die met
zijn brommobiel ergens tussen Elsloo en
Schinveld in een greppel is beland.
Via zijn mobiele telefoon heeft de man
geprobeerd uit te leggen waar hij is,
maar de politie kan hem niet vinden.De
man lijkt nogal in de war:de ene keer
zegt hij water of een kerk te zien,het
andere moment een voetbalstadion.Zo nu
en dan spreekt hij Italiaans.
De politie kan het GSM-signaal niet
lokaliseren,omdat de man via een Duits
of Belgisch netwerk belt.Agenten hebben
urenlang naar de man gezocht,maar tot
nu toe zonder resultaat.
Hij zit niet in een stofzuiger vast Bluezzquote:Op zondag 10 juni 2007 03:05 schreef Bluezz het volgende:
Zou deze man over 10 uur ook iets gaan amputeren met een zakmes?
Ik ga slapen, dit word me echt teveelquote:Op zondag 10 juni 2007 02:42 schreef tong80 het volgende:
Wel terusten Haaibaaike. Ik ga nog even rukken
beetje fris voor ijs eigenlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:39 schreef sjimz het volgende:
OLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
wat zoek je oud/nieuw?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:
Ah, Pascal. Zeg mij eens welke film ik vandaag moet zien.
Nog drie uur tot de tennisfinale namelijk. Wel een bekende graag, niet zo'n 1960 Franse film die jij kijkt.
Een goede, nieuwe filmquote:
We verdelen het eerlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 03:16 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar weer eens aftaaien en mij voorbereiden op een sportdagje morgen/straks.
Moet nog even beslissen tussen live naar honkbalwedstrijdje van Bluezzezoon in Hoofddorp tegen Pioneers te gaan kijken, of te herenfinale van Roland Garros op de TV te gaan kijken.
Anyhow: trusteh!
Goeie tip... slingert minin. aanquote:
succes met je spaans en fransquote:Op zondag 10 juni 2007 12:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie tip... slingert minin. aan
Koffieeeeeeeeeeeeee!!!!!!
En zet een emmer water voor Ole neer
3 taaltjes, meeste is wel engels hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kut, is het niet zonder ondertietjes en lekker in het inglies?
Houd je mond. Er was niets aan, het geluid was kut, Paskal was slecht bij stem, Norman maakte veel fouten, ze speelden baggernummers en het was kort...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |