Had je beter de doner en bliksemtent als tt kunnen doen. Ha Haquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Oe, die wij hadden was wel erg lekker vanavond
Blondie hier [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:31 schreef Grulez het volgende:
Had je beter de doner en bliksemtent als tt kunnen doen. Ha Ha![]()
De jeugd taait weer af.quote:
Heeeeeee, eindelijk dan toch, dat was een lange huwelijksnachtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden (getrouwd!!!!) komt Hools binnen
Een welgemeend Hola uit Puerto Rico!
* Eilanden is er nogquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeeeee, eindelijk dan toch, dat was een lange huwelijksnacht![]()
* Bluezz gaat zo naar bed, even afkicken
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden (getrouwd!!!!) komt Hools binnen
Een welgemeend Hola uit Puerto Rico!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je nickname een typo was.
uitermate scherpquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je nickname een typo was.
Dat bovenste knoopje stikte mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:20 schreef golfer het volgende:
Filmpje bekeken: Knocked Up. Goede recensies, maar viel mij een beetje tegen.
Oh ja, Messenga: leuke foto's. Volgende keer wel een passend overhemd aantrekken en bovenste knoopje dicht als je een das aan hebt.
Gala hé.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:20 schreef appelsientje het volgende:
Waren leuke foto's gisteren Mess![]()
Waarom was je zo netjes ??
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang.", maar dan met een twist?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeeeee, eindelijk dan toch, dat was een lange huwelijksnacht![]()
Die plaat is nu ook in de jumpstyle versiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang.", maar dan met een twist?
Ik weet zeker, dat dat in het standaard repetoire zit...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:07 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond naar blof..... ik weet zeker dat als het regent, ze 'het regent harder dan ik hebben kan' gaan spelen
Vorig jaar ook alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die plaat is nu ook in de jumpstyle versie![]()
Dat is Bøffen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat dat in het standaard repetoire zit...
* Da_Sandman is nog te ziek, geen Bløf dus...
ja kan best ik ben niet echt in de jumpstyle, ik hoorde hem toevalligquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al.
Gefeliciteerd trouwens Ailantsjie.
Dat geldt niet in het weekend.quote:
Heb ik alquote:
Das kut... ik zal dan dubbel genietenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet zeker, dat dat in het standaard repetoire zit...
* Da_Sandman is nog te ziek, geen Bløf dus...
ouwe zakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:12 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen. Damn, wat voel ik mij brak. Alles doet #($*U pijn.
Tis geen CaS vandaag hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:20 schreef borisz het volgende:
al weer een jaar geleden dat ik bij blof was
weet ik, vorig jaar won ik vip kaarten. Dit jaar sla ik CaS overquote:
Komt door de temperatuurschommelingen en de airco's denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
Wel typisch dat er zoveel mensen verkouden zijn.
Was ik maar alleen verkoudenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
Wel typisch dat er zoveel mensen verkouden zijn.
Mooi parcours, maar wat een snelheidsduivels daar zeg, kunnen jullie niet wat minder snel autorijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Ik twijfel nog steeds of ik straks de 5 km ga lopen. Ben snotverkouden, hoest wat, dus dat zou sowieso dubbel zwaar worden. Maar het kan ook een reinigende functie hebben. Het parcours liegt er ook niet om: http://www.avrijssen.nl/rijsserbergloopparcours.html Maar dat is juist weer de kick natuurlijk.
Klopt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef pascalheister het volgende:
lijkt me niet verstandig vadoes, ook met het warme weer in het achterhoofd houdend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |