Helaas wel. De belastingdienst wil geen verder uitstel verlenen.quote:
Ah, dank. Ik had dat niet uit zijn antwoord opgemaakt, maar het is helemaal helder zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Gert heeft ook namens mij geantwoord.
Nee, een negatieve generalisatie als "wie zijn die criminelen?" (zoals gisteren gepost) is ook niet goed.
Het is geen knopje maar een pulldown-menu.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Filmpje voor Jaap en Cora
Kan iemand anders het even doen?
Mijn slotje knopje werkt niet.
Ik had de light versiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is geen knopje maar een pulldown-menu.![]()
Wat fijn toch, dat er mensen zijn die de cijfertjes in de gaten houden.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemiddag,
Het is mijn topic niet: Wat is jouw top 8,
maar er wonen nu al 1 maandje 7 bewoners in de villa,
kan het topic: Wat is jouw top 8 , in jouw top 7 ?
Ja, vindt je dat fijn Gert?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:01 schreef Gert het volgende:
Wat fijn toch, dat er mensen zijn die de cijfertjes in de gaten houden.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef Peter6000 het volgende:
Gert, bedoel je ook mijn regelmatige topicreports over onjuiste COS-nummers.![]()
![]()
![]()
Kunnen jullie hier CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen) duidelijkheid over geven?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:43 schreef Gert het volgende:
In de updates worden, of in ieder geval werden, al regelmatig filmpjes geplaatst van "essentiële" gebeurtenissen. Lijkt me prima om dat zo te houden. De streamverslagen lijken me daarvoor minder geschikt. In principe zou je daar dan élk filmpje in kunnen stoppen. En we hebben al een filmpjestopic.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen jullie hier CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen) duidelijkheid over geven?
Da's precies zoals ik het ziequote:Op zondag 17 juni 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
In de updates worden, of in ieder geval werden, al regelmatig filmpjes geplaatst van "essentiële" gebeurtenissen. Lijkt me prima om dat zo te houden. De streamverslagen lijken me daarvoor minder geschikt. In principe zou je daar dan élk filmpje in kunnen stoppen. En we hebben al een filmpjestopic.
OK, heb het aangegeven in het streamverslagen-topic.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's precies zoals ik het zieZolang Updates niet overspoeld wordt door filmlinkjes (die dan ook niet allemaal in het filmpjes-topic terechtkomen, wat nou net wel de bedoeling is), is Updates prima te lezen. En liever niet dus in Streamverslagen.
Dat wilde ik ook melden. excuse me.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:01 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS aangepast worden? Moet 1731 zijn:
[COS#1729] Huub mist Sylvia
En dan kan deze dicht wegens net te laat: [COS 1731] Huub vertelt Lieke over het gesprek met Sylvia
Huh? Waar? Waar?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Kekke moderatie, Gert.
Goed punt.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:53 schreef PC eend het volgende:
Zouden Jaap en natas in de TT kunnen, alleen voor Palma zou ik niet kijken
Jaap, Natasia en Palma bij Jensen!
Ach.. vrouwen en techniek.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS 1735] Waar Eric wil bellen...
Lieve Day...
Verkeerde knopje?
Paniek!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef petraa het volgende:
[COS #1737] Erik naar huis, Mitch erin ??????
moet 1737 wil iemand hem veranderen !!!!!!!!!
Wat had ik nou weer gedaan dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS 1735] Waar Eric wil bellen...
Lieve Day...
Verkeerde knopje?
Zodra KZ de gouden kooi als bewoner binnen gaat lijkt me dat een uitstekend idee.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Kan er een apart topic komen met de filmpjes van KleinZusje?
Nu moet ik zo zoeken, en bovendien is het leuk de vooruitgang in de meesterwerkjes van haar te zien.
Ach... kan nog wel even openblijven; overmorgen is de uitzending.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap, Natasia en Palma bij Jensen!
Kek reltopic geworden.
Weet ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... kan nog wel even openblijven; overmorgen is de uitzending.
Hoi Paddy,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:34 schreef paddy het volgende:
Ik heb geen klacht enzo.
Ik wilde alleen iemand een compliment geven. Ik weet niet waar ik het anders moet posten.
Soylent. Complimenten hiervoor : [DGK] Villa Vandaag #3
Dank lieve Gert (LD) voor je snelle antwoord, dan ligt het aan mijn PCquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:28 schreef Gert het volgende:
Over de bug valt helaas nog geen vooruitgang te melden. Ik heb zelf niet het idee dat het erger is geworden overigens, het is gewoon even klote als altijd.
Denk 't niet hoor. Zelden zie ik een COS meteen, soms zie ik 'm pas na 8x F5'en.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank lieve Gert (LD) voor je snelle antwoord, dan ligt het aan mijn PC![]()
Misschien handig om ze te mergen of hoe dat ook heet, want er wordt in alle 2 actief over streams gepraat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef Disana het volgende:
Verwarring omdat er nog een oude die te laat was openstond.
[COS#1750] Down the Drain
We zijn bij 1750.
Hoe kan het dat jij een hoger COS nummer quote van mij dan ik zelf schreef?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien handig om ze te mergen of hoe dat ook heet, want er wordt in alle 2 actief over streams gepraat.![]()
Dat is omdat het nummer inmiddels veranderd is naar 1750.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij een hoger COS nummer quote van mij dan ik zelf schreef?![]()
Sorry, maar we gaan toch in [COS 1750] Down the drain verder. Door de bug had ik Disana's topic niet gezien. Aangezien we in eerder genoemde topic al op pagina 4 zitten, heb ik Disana's topic gesloten. Mergen heeft rond deze tijd echt geen zin. Voordat ik een FA opgespoord hebt, zijn we alweer een aantal topics verder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien handig om ze te mergen of hoe dat ook heet, want er wordt in alle 2 actief over streams gepraat.![]()
Of je leest waarom het gebeurd is, Disana!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
De mods verzuimen een oude, te late COS te sluiten. Gevolg is dat zodra de goede COS vol is, een aantal mensen weer in de oude verder gaat.
Er is echter zoals gebruikelijk een goede nieuwe geopend: goed nummer, goede OP. Ook hierin wordt gepost. Toch wordt deze gesloten.
Sorry modjes, jullie komen je eigen regels niet na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |