09:56 "Verliefd op Eric"Palma en Huub raken zoals gewoonlijk verwikkeld in een verbale strijd. Palma is namelijk uitgenodigd voor Jensen! en dat vindt Huub oneerlijk ten opzichte van Eric. Hij laat dan ook zijn ongenoegen blijken op zijn eigen Huub-manier. "Waarom laat een vrouw zich besmeuren met kots?", merkt Huub op. "Als Jensen! het vraagt, ben ik capabel genoeg om zelf antwoord te geven", zegt ze steevast. Ze zit samen in de show met Jaap en Natasia. "Waarom mag Jaap twee keer en Eric niet?", vraagt Huub verbaasd. "Dat maakt Eric niets uit", weet Palma. "Ik heb het idee dat je verliefd bent op Eric, je bent jaloers!" Zou dat zo zijn?
10:21 Eric de winnaar?Ondanks Erics ballingschap mag hij wel gewoon rondlopen in de Villa. Het lijkt dus alleen voor de nacht te gelden. Met de huishoudsters drinkt hij gezellig een kopje koffie en wie niet beter zou weten, zou denken dat er niks aan de hand is. Eric moet zelfs lachen. Misschien doen Huub en Jaap hem toch echt een groot plezier! Eric heeft veel privacy gekregen. Iets wat de rest niet kan zeggen…
10:44 Palma repeteert alvastPalma verheugt zich al helemaal op haar optreden bij Robert Jensen. Ze bedenkt alvast wat ze gaat zeggen. "Je weet dat toch niet van tevoren", zegt Amanda die de nodige ervaring heeft. "Iedereen zei tegen mij dat hij over mijn borsten zou beginnen, maar hij heeft er niks over gezegd!", gaat ze verder. Dan is daar plotseling Tilly voor de nagelcursus van Amanda. De 19-jarige springt op en lerares en leerling verdwijnen meteen richting de kapsalon.
10:55 Huub krijgt kritiekWe hoorden het twee weken terug al tijdens een cursus psychognomie van Anette Müller. Eric en Huub zouden weinig energiereserves over hebben. Dat is Lieke ook opgevallen: "Ik merk aan je dat je afvalt en je eet niet goed." "Dat is toch niet erg?", brengt Huub er meteen tegenin. Er is nog iets wat de blondine van het hart moet: "Ik weet niet of het verstandig is om zoveel in drank te zoeken." "Dat vind ik te ver gaan! Ik zoek niks in drank!", zegt Huub meteen, maar Lieke denkt er anders over. "Wat drinken tijdens een feestje is prima, maar ik zie ook momenten waarop je drinkt terwijl het niet 'gezellig' is", legt Lieke uit. Huub blijft vinden dat ze overdrijft. Tja, van je vriendin moet je het maar hebben!
11:15 Een verwarrende gozer...Lieke zegt zich zorgen te maken en Huub af en toe verwarrend te vinden: "Je bespreekt soms dingen met mij als je veel hebt gedronken, maar een dag later kun je die uitspraken weer ontkennen." "Je zet het nu een beetje polariserend neer. Alsof ik ontken dat er een groot probleem is, maar zo is het niet", zegt Huub om zich te verweren. "Ik bedoel, dat als je dronken bent, er zoveel meer uit je komt. Je geeft aan dat je bepaalde beslissingen wil nemen, maar die hoor ik niet wanneer je nuchter bent", legt de blondine verder uit. "Maak nu niet van een uitzondering, de 24 uur, een heel iets!", reageert Huub. Lieke bindt wat in: "Ik heb gewoon nog nooit een vriendje of iemand in mijn buurt gehad die zoveel dronk, dus ik moet er mee om leren gaan." Ja, wat Huub betreft zal het slikken of stikken zijn, Lieke!
Bron: Villa Vandaag, 18-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel