abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:25:03 #151
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50529797
20:51 Knallen met die ballen

Vanavond blijkt maar weer eens hoe populair Huub is. Omdat hij vannacht besloot om zijn 24 uur aan te vragen, hebben mensen van VOL een cadeau voor hem geregeld. Als hij met Lieke en Jaap achter in de tuin zit, komt Mitch aanlopen met een grote doos. Als Huub deze openmaakt, komen er allemaal baseball-ballen tevoorschijn. Iedere bal is voorzien van een persoonlijke boodschap van één van zijn fans. 'Deze mag je wél slaan' en 'Lekker ballen, Huub' zijn enkele voorbeelden. Toch fijn als mensen zo aan je denken… Best zonde van het geld wel, want Huub besloot twee uur geleden al om te blijven!

Huub bekijkt de mooie teksten

21:13 Wat een gezelligheid!

Natasia en Eric hebben zich afgezonderd van de groep en eten met zijn tweetjes buiten. Al de hele middag zijn de twee bij elkaar. Ze kletsen echt over alles en hebben zelfs een spelletje gedaan 'ik zie, ik zie, wat jij niet ziet'. Binnen aan tafel hebben hun mede-Miljonairs de grootste lol met elkaar. Gezelligheid aan de eettafel, dat is een keer wat anders dan altijd ruzie onder het eten.

Bron: Villa Vandaag, 16-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 16 juni 2007 @ 21:55:02 #152
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50530702
21:35 Iedereen tegen Eric?

Aan de eettafel wordt besproken hoe de Miljonairs Eric de Villa uit kunnen krijgen. Huub en Lieke hebben namelijk de grootste plannen. "Hoe sta jij daar tegenover?", vraagt Lieke aan Amanda. "Ik ben niet zo, maar ik ga hem niet verdedigen als jullie iets zouden doen", aldus de 19-jarige. "Ik weet hoe vals hij is", zegt Brian. "Hoe staat Natasia er tegenover?", vragen de Miljonairs zich allemaal af. "Ik weet het echt niet", reageert de Antilliaan. Over één ding zijn de Miljonairs het eens, Eric moet het veld ruimen. Maar of Natasia zover te krijgen is dat ook zij Eric eruit stemt? De twee lijken namelijk een behoorlijk sterke band te hebben opgebouwd. Maar goed, niets is wat het lijkt in De Gouden Kooi!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 16 juni 2007 @ 22:25:00 #153
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50531612
22:04 De E van Eric

Aan de eettafel is het behoorlijk gezellig. De twee stellen die normaal gesproken nooit met elkaar op kunnen schieten hebben de grootste lol met elkaar. Maar buiten in de tuin weten twee Miljonairs ook héél goed wat lol maken is. Natasia en Eric, die trouwens al uren op hetzelfde bankje zitten, spelen het ene autospelletje na de andere. 'Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet' heeft inmiddels plaats gemaakt voor 'galgje'. Echt ervaren zijn ze niet, want het spiekgehalte is bijzonder hoog. Maar lol hebben ze wel en daar gaat het om!

zaterdag 16 juni 2007 @ 22:55:00 #154
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50532479
22:24 Klaar met praten

De tijd van intensief kletsen is voorbij en de tijd om te dansen is zojuist aangebroken. In de gameroom kruipt Huub achter de draaitafels en een aantal van zijn mede-Miljonairs doen een voorzichtige poging tot dansen. Behalve natuurlijk Jaap. Hij kruipt, zoals gewoonlijk, weer eens achter de computer. Ook leuk…

zaterdag 16 juni 2007 @ 23:24:59 #155
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50533301
22:41 Iedereen zijn eigen vriendje

Natasia en Eric hebben de rust opgezocht. In de slaapkamer zetten ze het spelletje galgje voort. "Hoorde je net die opmerking van Brian?", vraagt de Leidenaar. "Ja, hij heeft er zeker last van dat ik de hele dag bij jou ben. Moet ik dan soms de hele dag bij dat stel lopen kleffen? Nou, dacht het niet hoor!", zegt de diva. Ondertussen kan ze nog steeds het woord niet raden. "Zou Brian voelen dat ik steeds meer afstand van hem neem?", vraagt Natasia. "Ja, dat denk ik wel. Maar dat is toch ook visa versa", antwoordt de Leidenaar. Gelukkig maar dat iedere Miljonair een vriendje heeft om mee lol te maken.

zaterdag 16 juni 2007 @ 23:55:00 #156
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50534079
23:09 Girl talk

Amanda en Lieke hebben elkaar helemaal gevonden. De twee zitten al meer dan uur lekker te kletsen in de chillroom. Heel veel onderwerpen zoals kleding, make-up passeren de revue en natuurlijk ook hun vriendjes. "Het zit echt goed, tussen Huub en mij", vertelt Lieke trots. "Ik vind dat ook echt leuk voor jullie", aldus de 19-jarige. Groeien de dames wat meer naar elkaar toe?

23:35 Spanning en sensatie!

Zo druk als het gisteren was, zo rustig was het vandaag. De enige uitspattingen van deze zaterdag kwam rond drie uur 's nachts, toen Huub besloot zijn 24 uur aan te vragen. Niet dat iemand in Nederland ook maar één seconde geloofde dat hij dit door zou zetten. En inderdaad, niet lang daarna trekt de Oldenzaler de aanvraag weer in. En daarmee is het dan ook gedaan met spanning voor vandaag. Ach ja, daar is het dan ook weekend voor!

zondag 17 juni 2007 @ 09:55:02 #157
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50538735
09:20 Slapen in de chillroom...

Geen zacht bed voor Natasia en Eric… De twee liggen in de chillroom met wat bij elkaar geraapte dekens. Jaap heeft Eric flink te pakken genomen; beschuldigd van diefstal, een emmer paardenstront met vijverwater over hem heen gegooid en spullen overhoop gehaald. Natasia wilde ook niet in de stank van de paardenstront verkeren en dus zochten het slachtoffer en de diva een andere ruimte om te slapen. Best handig dus, zo'n chillroom!

Bron: Villa Vandaag, 17-06-2007
  zondag 17 juni 2007 @ 10:25:02 #158
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50539012
09:57 De schone slaper...

Gewapend tegen licht en geluid!

zondag 17 juni 2007 @ 11:25:01 #159
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50539763
10:25 Jaap laat wat glippen...

Het is maar goed dat we via de streams niet kunnen waarnemen hoe het in de slaapkamer van Jaap ruikt. Vannacht liet hij zo nu en dan wat gassen de vrije loop, tot groot ongenoegen van Lieke die bij Jaap in bed ligt. Ook Huub ligt bij de 'King of terror' onder de dekens, maar hij had er minder last van. De komende nacht toch maar weer in jullie eigen bed, jongens?

10:50 2/3 van het bed voor Jaap!

1/3 voor Lieke en Huub...

zondag 17 juni 2007 @ 11:55:02 #160
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50540353
11:36 De Gouden Kooi: De dromenland editie!

Terwijl bijna alle Miljonairs nog in dromenland verkeren, is Natasia alweer wakker. Ze kan nooit lang blijven liggen en dus loopt ze weer naar boven. Het is waarschijnlijk diva-eigen dat ze meteen wat gaat opruimen want een diva wil niet leven tussen de rommel! Al snel verdwijnt ze weer uit de woonkamer. Tijd voor wat anders. Deze ochtend zal als één van de saaiste mogen worden beschouwd. Misschien komt het wel omdat ze moe zijn… De Miljonairs lagen tenslotte pas om kwart voor vier in bed… Tja, daar wordt je wel moe van.

zondag 17 juni 2007 @ 12:25:01 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50541227
11:58 Slaap lekker?!

Zonder zorgen liggen alle Miljonairs heerlijk op één oor. Zij hoeven zich niet druk te maken over dat ze ergens op tijd moeten zijn. Geen ergernissen om treinvertragingen of files… Gewoon in een Villa in een heerlijk luxe bed... Alhoewel, Eric en Natasia hebben plaatsgemaakt in de chillroom, maar of dat nou zo'n luxe slaapplaats is….

zondag 17 juni 2007 @ 12:55:01 #162
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50542149
12:23 Zooitje in de Villa!

Natasia is aan het schoonmaken geslagen. De heren hebben er afgelopen nacht zo'n zooitje van gemaakt dat het toch maar weer netjes moet worden. Zwijgend veegt ze alles aan de kant, stopt ze de rommel in vuilniszakken en ruimt alles op. Ze mogen trots zijn op zo'n zorgelijke diva, je vindt ze niet overal!

zondag 17 juni 2007 @ 13:25:01 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50543125
12:47 "Het stinkt hier!"

Jaap wordt wakker gemaakt door onze diva. Hij moet straks namelijk weer trainen met Nando. Half slaperig gaat hij zitten. Wanneer Natasia de lade terug in de kast doet bij Jaap moet ze toch iets kwijt: "Het stinkt hier! My goodness gracious!" Tja, wat dacht je dan Natasia, Jaaps gassen ruiken niet naar rozengeur hoor…

12:54 "Vanavond weer terror!"

Jaap loopt de slaapkamer binnen. "Hé stelletje 'sneaken'! Het stinkt hier. Jullie slapen hier en stinkt het ineens!", roept Jaap door de slaapkamer. "Vanavond weer terror", zegt Huub na een tijdje. "Ja, en morgen, en overmorgen en woensdag. Dan is hij (Eric red.) zo weg", antwoordt een overtuigde Jaap. Wat voor plan gaan ze neerzetten? Weer valse beschuldigingen of hebben ze wat anders in petto?

"Jullie stinken!"

13:19 "Dat is niet goed!"

Nando arriveert weer voor een nieuwe trainingssessie. "Hé brother!", groet Jaap. "Hoe is het?", vraagt de personal trainer. "Ja, interessant!", antwoordt de Briellenaar nadenkend. Nando is nieuwsgierig en vraagt hoe het is gegaan… "Alles ging goed, behalve gister. Ik heb volgens mij teveel gegeten", vertelt Jaap lachend. Hij gaat op de weegschaal staan. "Dat is niet goed", reageert de Briellenaar teleurgesteld. Even op een rijtje:Het totale gewicht was: 176 kilo. Nu: 174 kilo.Vetmassa was: 38,6 procent. Nu: 38,9 procent.Vetvrije massa was: 108 kilo. Nu: 106 kilo.Watermassa was: 79,2 kilo. Nu 78,2 kilo.

zondag 17 juni 2007 @ 13:55:01 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50544021
13:42 Trekt Eric het?

Eric is wakker. Hij begint, met handschoenen aan, al zijn zakken leeg te halen van zijn kleding zodat deze gewassen kunnen worden. Alles stinkt tenslotte naar de paardenpoep. Eric is de afgelopen tijd enorm de klos als het gaat om de terroracties. Voordat hij aan de gang ging met het opruimen, pinkte hij in bed toch nog een traantje weg. Gaat Eric er genoeg van krijgen of heeft hij zelf misschien plannetje voor Huub en Jaap...?

zondag 17 juni 2007 @ 14:25:03 #165
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50544958
14:11 Eric emotioneel...

Hij is er toch emotioneel onder; Eric veegt zijn tranen weg. Het is tenslotte niet niks om te moeten leven met de terroracties van Jaap en Huub. De Briellenaar doet alsof zijn neus bloedt en is volop aan het trainen met Nando. "Heb je net even buiten gezeten?", vraagt een zorgelijke Natasia. "Ja, heel even", antwoordt Eric. Wanneer houdt het op voor Eric? Als hij weg is of wanneer hij weer dikke vriendjes wordt met Jaap en Huub? De tijd zal het ons leren. Er staat in ieder geval nog een terroractie op de agenda van vanavond...

zondag 17 juni 2007 @ 14:55:01 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50545846
14:32 Stinkende dag?

Terwijl Jaap bezig is met de laatste lootjes van zijn fitnesstraining, liggen Huub, Lieke, Brian en Amanda nog in bed. Eric en Natasia zijn de slaapkamer aan het schoonmaken. "Overal zit paardenstront", roept Eric geïrriteerd. Tja, je moet wat over hebben voor de winst van De Gouden Kooi!

zondag 17 juni 2007 @ 15:25:01 #167
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50546670
15:01 Wraak!

Natasia is op oorlogspad… Jaap is het slachtoffer en dat is niet zo raar. De Briellenaar heeft haar maatje dwars gezeten en dus moet hij het bezuren. Al eerder vanmorgen vroeg ze hem naar de actie van gisteravond: "Je weet best dat Eric je horloge niet had. Je hebt hem erin geluisd." Eric zit ook aan de eettafel nu en slaat de woordenwisseling tussen Natasia en Jaap gade. Het gaat over het winnen van het programma. "Jij gaat niet winnen", zegt Natasia. Jaap gaat hier uiteraard tegenin. "Jij krijgt geen baan meer als je hier uit komt", roept Natasia. "Jaap kon hiervoor toch ook al geen baan krijgen?", voegt Eric toe. Go Eric!

Twee tegen één!

15:05 Ruzie om gisteren

Lieke komt de keuken binnen. "Hé, mevrouw de verhalenverzinster…", zegt Eric. "Ja, je had mijn armband gejat!", zegt ze. "Nee, dat moet ik recht zetten. Ik had je armband verstopt en het niet weer tevoorschijn gehaald", legt Natasia uit. De diva wilde de armband nog even achter houden want ze wist niet of ze haar eigen spullen al allemaal terug had, de spullen die vorige week verstopt waren. "Ik vind het kinderachtig, die verstopactie", zegt Lieke. Tja, dan moet je er ook niet meer aan mee doen Lieke!

zondag 17 juni 2007 @ 15:55:01 #168
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50547499
15:17 Woorden verdraaien

Natasia heeft 'nieuws': "Je bent er nog lang niet met mensen weg krijgen, Lieke." Dat van die horloges was wel sterk hoor. Vond het knap gevonden", zegt Eric over de actie. "Vond je het leuk?", vraagt Lieke. "Nee, je verdraaid mijn woorden! Je bent gewoon alweer aan het verdraaien! Leer eens luisteren", roept hij uit. Pfff, zo blijven we nog wel even bezig!

15:41 Gaat Natasia mee in het plan?

Huub en Lieke zitten op de bank. Natasia loopt voorbij... "Ga je helpen?", vraagt hij. "Hoezo helpen?", vraagt de diva. Er komt een heel plan uitgerold. "Het horloge van Jaap heeft Brian verstopt denk ik, maar dat weet ik niet zeker", vertelt Huub Natasia. Maar eigenlijk hebben ze een plan tegen Eric. "We zijn nu al zo ver, hij gaat er zo uit als we zo doorgaan. Als jij nou zegt van: 'Ik weet niet wat je afgelopen nacht hebt uitgespookt…', dan duiken Brian en ik er bovenop en dan is hij zo weg", vertelt de Oldenzaler. "Jullie zijn gemeen", laat Natasia weten. Ze geeft geen antwoord, dus zal ze meegaan in het plan of blijft ze de Leidenaar steunen?

zondag 17 juni 2007 @ 16:25:01 #169
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50548158
15:56 Ranzige kiekjes

Huub bekijkt op de computer wat foto's die Jaap heeft gemaakt. "Oh, wat zijn we erg!", roept hij uit. Natasia zit tegenover hem en beaamd dat. "Moet je kijken!", roept Huub lachend. Er komen foto's voorbij van Erics date die in het water viel en van camping De Gouden Kooi. Huub moet lachen en Natasia, die er ook bij is komen staan, begint te giechelen. Ach, die goeie ouwe tijd op de camping… Veel ranziger zal het wel nooit worden!

zondag 17 juni 2007 @ 17:25:00 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50549639
16:19 Zelfs Brian is vies...

Eric ruimt de slaapkamer op. "Wat is het hier ranzig!", roept hij uit. Wie ook ranzig is, is Brian. De Antilliaan heeft het zelf nog niet door, maar achterop zijn giletje zit allemaal viezigheid. We gokken dat Natasia het wel snel ontdekt en hem erop wijst. Of is er niks schoons meer te vinden in de Villa?

Ze ziet het al!

16:48 Toetsen all over the place

De een ligt in het zwembad, de ander bedient de toetsen van de piano weer een ander bedient de toetsen van een toetsenbord. Oftewel, voorlopig ziet het er naar uit dat dit een bijzonder spannende zondagavond gaat worden…

zondag 17 juni 2007 @ 17:55:00 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50550309
17:12 Wake-up call!

Amanda is het stemvolume van Natasia meer dan zat. Het gebeurt niet zelden dat ze gewekt wordt door de verbale uitingen van de diva en ze vindt het hoog tijd worden om haar daar eens op aan te spreken. "Lekker pech dat je daar last van heb!", schreeuwt Natasia begripvol. "Onbeschoft wijf! Je hebt geen respect!", foetert de 19-jarige dan weer als ze naar buiten loopt. Maar Natasia zet de achtervolging in. "Er is maar één iemand onbeschoft en dat ben jij!", roept de diva haar na. Amanda raast uit bij Huub. "Daar kan ik niet tegen. De hele ochtend! Altijd dat geblèr! Als ik door iemand niet gewekt wil worden, dan is het Natasia", zegt ze tegen Huub, die het roerend met haar eens is. Nog drie maanden jongens, dan zijn julllie er vanaf! Dat is, als de diva dan weg gaat natuurlijk...

17:32 Morgen krijgt Eric het zuur

Huub laat stiekem doorschemeren dat hij grootste plannen heeft om Eric morgen het leven zuur te maken. Als hij samen met Amanda en Fries aan het stappen is, wordt dit pas goed duidelijk. "Eén ding is zeker, morgen is Eric zeker vier à vijf uur alleen in de Villa", zegt de Oldenzaler. "Hoezo?", wil Amanda weten. "Nou ja, Natasia gaat naar Jensen", antwoordt Huub voldaan. Waarschijnlijk zal Huub die uren willen gebruiken om Eric, die dan geen back-up meer heeft, volledig de grond in te boren. Als het aan de Oldenzaler ligt, staat zijn vroegere maatje Eric binnen no-time buiten de poort. Eric, maak je borst maar nat

zondag 17 juni 2007 @ 18:25:00 #172
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50550982
17:47 Bodemloze put

Zijn mede-Miljonairs zijn het een beetje zat dat Jaap alles opeet wat hij in zijn zichtveld krijgt. Blijkbaar had de Briellenaar al eerder deze week een broodje van Brian weggewerkt en vandaag heeft hij kennelijk de 'Viscuisine' van Amanda verorberd. Misschien moeten de Miljonairs het maar als een waarschuwing zien. Met Jaap in de Villa moet je voedsel gewoon niet zomaar ergens laten staan!

zondag 17 juni 2007 @ 18:55:00 #173
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50551726
18:19 Kusje...

...en het is weer goed!

zondag 17 juni 2007 @ 19:25:00 #174
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50552525
18:48 Butler Natasia

Natasia stelt zich vanavond dienstbaar op. "Als ik iets voor je kan doen, een beetje butleren ofzo, dan zeg je het maar, hè?", lacht ze tegen Huub. De Oldenzaler heeft direct een plan. "Dus je bent mijn butler?", vraagt hij. "Totdat Melisa er is", antwoordt Natasia. "Zou je even Erics spullen in een koffer willen doen en die bij de deur willen zetten, alsjeblieft?", vraagt Huub doodleuk. Eric zit er bij, maar verroert zich niet. Helaas voor Huub wil Natasia deze opdracht niet uitvoeren. Hoe dan ook; voorlopig is de Leidenaar dus nog niet van de terror af…

zondag 17 juni 2007 @ 19:55:00 #175
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50553431
19:12 Als een kat in het nauw

Eric raakt steeds verder in het nauw. Nu ook zijn laatste back-up Natasia zich tegen hem richt, staan alle Miljonairs lijnrecht tegenover hem. Als iedereen aan de eettafel zit, begint Natasia met haar verhaal. "Wat ik niet snap, is dat je mij de schuld geeft van het verstoppen van die armband, als ik in bed lig onder de medicijnen en me dus niet kan verdedigen", aldus de Surinaamse. Zodra de diva haar mond opentrekt, zien Huub, Lieke, Jaap, Amanda en Brian hun kans schoon om ook wat vuil over de Leidenaar heen te storten. "Je snijdt jezelf in de vingers, je wisselt steeds van antwoord", roept Lieke 'bitchy'. Eric blijft rustig onder alle aantijgingen. Dat iedereen zich tegen hem keert valt hem minder zwaar dan zijn mede-Miljonairs hoopten. Wie weet heeft Eric zijn keuze allang gemaakt…

19:32 Niveau basisschool

Ook al keert het hele huis zich tegen hem, Eric blijft rustig. "Wat ik jammer vind, is dat, ondanks dat Amanda je vriendinnetje is, je toch zegt dat je toen schijt aan haar had", begint Natasia weer, doelende op de keer dat Eric troep in het bed van Amanda en Brian wilde gooien. "Ik had geen schijt aan Amanda", antwoordt Eric. "Oh, je liegt!", gillen een aantal Miljonairs. "Ik had indirect schijt aan Amanda, omdat zij toevallig naast Brian ligt. Die actie was tegen Brian gericht", verweert Eric zichzelf. Alles wat de Leidenaar zegt valt echter in verkeerde aarde. Zijn mede-Miljonairs zijn maar op één ding uit. "Voor Eric is geen plaats meer in deze Villa", concludeert Jaap en daar zijn al zijn mede-Miljonairs, behalve Eric, het helemaal mee eens. Maar wat kunnen deze Miljonairs zich kinderachtig opstellen…

zondag 17 juni 2007 @ 20:25:00 #176
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50554525
19:56 "Brother, wat doe je?"

"Het is wel een prettig idee, wij zijn met z'n zessen allemaal blij en alleen Eric als target", stelt een tevreden Jaap. "Ben je nog gelukkig, Eric? Je ziet er niet gelukkig uit!", blaft Huub. "Volgens mij zit 'ie in de Private", ziet Brian, die hem net geadviseerd heeft zijn 24 uur aan te vragen. "Brother, wat doe je?", vraagt Jaap wanneer hij 'toevallig' even langskomt in de private room. Eric is achter de computer gaan zitten, maar erg ver komt hij niet omdat Jaap de stekker er uit trekt. "Ik ga verder met m'n studie", reageert Eric, die nog steeds geen krimp geeft. Zware tijden voor de Leidenaar…

20:16 Men heeft een pispaal gevonden

Lieke vat haar acties en die van haar mede-Miljonairs goed samen: "We hebben toch niks beters te doen!" Als de Leidenaar achter de computer kruipt in de Private Room, loopt Jaap al snel achter hem aan. "Eric wil een groepsgesprek in de Private Room!", roept de Briellenaar pestend en al snel voegen Lieke, Huub en Brian zich bij hem. Eric besluit niet te willen blijven en loopt de Private Room uit. En je raadt het al, zijn mede-Miljonairs lopen achter hem aan. Even later neemt Eric weer plaats in de Private Room en weer komen Brian, Jaap en Huub bij hem zitten. De pesterijen gaan maar door en het niveau zakt steeds verder en verder en verder. Maar Eric is niet van plan te wijken. Op de een of andere manier houdt hij zich sterk. Hoe is het mogelijk?

zondag 17 juni 2007 @ 20:55:00 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50555581
20:25 Schijnheilig

Natasia moet natuurlijk even schoon schip maken en stevent op Eric af als de storm even is gaan liggen. "Wat flik jij nou?", wil Eric weten als hij de Surinaamse ziet. "Wat flik jij nou!", reageert Natasia op haar beurt, doelende op Erics beslissing om naast haar te slapen afgelopen nacht. "Waar moet ik anders gaan slapen?", is Erics conclusie. "Ze moeten jou met rust laten!" "Wat nou als ze dat niet hadden gedaan?", vraagt Natasia zich af. Stel je inderdaad nou eens voor dat Natasia wakker was geworden vannacht! Dat is inderdaad reden genoeg om Eric, samen met haar mede-Miljonairs mee de grond in te boren. "Ik ben zo niet", laat Natasia weten. Natuurlijk niet, Natasia…

zondag 17 juni 2007 @ 21:25:00 #178
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50556685
20:43 "Je stinkt"

Intussen is butler Melisa de Villa binnen gewandeld. Maar ze is dit keer niet alleen: ze heeft haar zoontje meegenomen. Met name Natasia is dolenthousiast wanneer ze Nino ziet. "Wat een leukerd!", roept ze uit. "En je stinkt ook nog!", voegt ze er iets minder vrolijk aan toe. Nino moet duidelijk even wennen aan al die aandacht, en heeft er dan ook snel genoeg van. Tja, het zal je maar gebeuren. Je ziet het levenslicht en je wordt meteen in De Gouden Kooi gedropt…

20:53 'Maatje' Eric

Buiten kletsen Amanda en Natasia even bij. Het voorval van eerder deze middag, toen de twee elkaar wel konden vermoorden, is al snel weer vergeten. Het voorval met Eric niet. "Het is wel raar, het is wel mijn maatje", laat Natasia weten. "Het is ook mijn maatje, maar je moet wel kijken naar de streken die hij levert", reageert Amanda meteen. Natasia denkt er nog even over na en besluit dan het onderwerp te laten rusten. De twee dames praten nog even over het geschreeuw van vanmiddag tot Lieke bij hen komt zitten. Volgende onderwerp: kaas. Ook gezellig…

21:20 Drank maakt meer kapot...

Huub, Amanda en Lieke delen hun drankervaringen met butler Melisa. De lekkerste alcoholische versnaperingen worden uitgebreid besproken, terwijl de butler ondertussen af en aan loopt om de Miljonairs van drank te voorzien. Is dit een voorbode voor een wilde avond? "Je ziet aan mij niet of ik dronken ben of niet", zegt Huub, maar moet daar zelf gelukkig om lachen. Vanavond zal ook de band All S Cool een optreden komen verzorgen. Alles wijst erop dat dit een gezellige nacht gaan worden!

zondag 17 juni 2007 @ 22:25:00 #179
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50559120
21:48 Erik vs. Eric

De band All S Cool komt vanavond een optreden verzorgen in De Gouden Kooi. De muzikanten worden hartelijk verwelkomd door de Miljonairs, die er duidelijk zin in hebben. "Hallo! Ik ben Erik", stelt één van de bandleden zich voor. "Met een 'c' of met een 'k'?", vraagt Huub direct. "Met een 'k'", luidt het antwoord. Dat stemt de Oldenzaler tevreden. "Eric! We hebben een leuke Erik! Eentje met een 'k'!", roept Huub naar Eric. Nou, laten we in ieder geval maar hopen dat leuke Erik en zijn vrienden ook een beetje leuk muziek kunnen maken!

zondag 17 juni 2007 @ 22:55:00 #180
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50560659
22:09 All S Cool gaat oldscool

All S Cool is lekker bezig. De coverband blijkt al meteen een vrij brede muzieksmaak te hebben. Covers van Jamie Lidell tot Stevie Wonder passeren de revue. Hoe dan ook, het klinkt ontzettend lekker. Maar om nou te zeggen dat de Miljonairs zich ontzettend vermaken… Brian moet zelfs even gapen. "Wanneer gaan jullie topless?", roept Jaap na het tweede nummer. Dankbaar publiek!

22:36 All S Cool...

...is best cool!

maandag 18 juni 2007 @ 09:25:03 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50568085
08:15 Alleen in het kantoor

Eric heeft het zwaar. Gisteravond kreeg hij de wind van voren van al zijn mede-Miljonairs. Verweer was zinloos. Het ging zo ver, dat hij zelfs niet meer welkom was op zijn eigen slaapkamer. Wel wordt Eric een alternatieve slaapplek geboden in het kantoor. Zonder zuchten of steunen maakt de Leidenaar het voor zichzelf gezellig en vindt eindelijk de nachtrust waar hij de laatste dagen zo op had gehoopt. Zou hij net zo lekker hebben geslapen als dat het eruit ziet?

08:45 Dat valt niet mee...

"Jaja, dat valt niet mee hè, zo op de maandagmorgen", zegt Palma als ze de slaperige Miljonairs wakker maakt. Er klinkt een hoop gezucht en gekreun onder de dekens, maar de Miljonairs zullen er toch echt aan moeten geloven. "Heb je Eric al gezien?", vraagt Huub belangstellend. "Nee, ik heb Eric nog niet gezien", antwoordt Palma. Goh, ook een beetje tegenstrijdig, Huub. Wel Eric wegpesten en je bent nog niet wakker of je vraagt al naar hem! Wat moeten we hier nu van denken?

09:05 "Hij is diep ongelukkig"

Palma heeft echt te doen met Eric. Ze treft Natasia in de gang. "Ik denk niet dat Eric nog veel kan hebben", zegt ze bezorgd. Natasia denkt er hetzelfde over. "Ik wil niet dat hij er aan onderdoor gaat. Hij is diep ongelukkig", gaat het hoofd huishouding verder. Weer terug in de slaapkamer, raakt Natasia in gesprek met Huub. "Ik ben niet gemaakt voor dit spel", zegt de diva. Huub begint de slechte kanten van Eric op te noemen, maar Natasia blijft medelijden hebben met de Leidenaar.

Bron: Villa Vandaag, 18-06-2007
  maandag 18 juni 2007 @ 09:55:02 #182
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50568705
09:15 Op bezoek bij Eric

Palma besluit Eric een bezoekje te brengen in zijn eigen witte kooitje, het kantoor. De Leidenaar heeft de kleren al aan en is klaar voor een nieuwe (terror)dag. Het hoofd huishouding vliegt hem om de hals en er verschijnt voor even een tevreden blik op Erics gezicht. De twee gaan gezellig zitten praten. Eric baalt ervan dat hij niet meer kan studeren. "Alles (studieboeken red.) is weg", zegt hij tegen Palma. "Ik kan hier niet meer studeren", gaat hij verder. Eric vertelt over de terroracties. "Ze willen constant weten wanneer ik mijn 24 uur aan ga vragen, maar meestal antwoord ik niet", zegt hij. "Het vreet aan je, mij is het ook overkomen. Maar het is een spel en het zal weer rustiger worden", zegt Palma om hem moed in te spreken. Gaat Eric vandaag weer een moeilijke dag tegemoet?

maandag 18 juni 2007 @ 10:25:02 #183
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50569382
09:37 Lenen bij de buren

Ook Natasia gaat kijken bij Eric. "Ik heb heerlijk geslapen, want ik zit niet tussen dat gekreun en gesnurk! Ik heb een muziekje opgezet voordat ik ging slapen dus ik kan er echt niet mee zitten", zegt de Leidenaar overtuigend. De twee lopen richting de Villa. "Eric, was er bij jou thuis nog melk?", vraagt Palma. "Volgens mij wel", antwoordt de Leidenaar. Misschien kan de groep ook een keer wat suiker lenen. Best handig, zo'n tweedeling.

09:43 Even de tepels bijwerken...

Moet ook gebeuren!

maandag 18 juni 2007 @ 11:25:02 #184
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50571054
09:56 "Verliefd op Eric"

Palma en Huub raken zoals gewoonlijk verwikkeld in een verbale strijd. Palma is namelijk uitgenodigd voor Jensen! en dat vindt Huub oneerlijk ten opzichte van Eric. Hij laat dan ook zijn ongenoegen blijken op zijn eigen Huub-manier. "Waarom laat een vrouw zich besmeuren met kots?", merkt Huub op. "Als Jensen! het vraagt, ben ik capabel genoeg om zelf antwoord te geven", zegt ze steevast. Ze zit samen in de show met Jaap en Natasia. "Waarom mag Jaap twee keer en Eric niet?", vraagt Huub verbaasd. "Dat maakt Eric niets uit", weet Palma. "Ik heb het idee dat je verliefd bent op Eric, je bent jaloers!" Zou dat zo zijn?

10:21 Eric de winnaar?

Ondanks Erics ballingschap mag hij wel gewoon rondlopen in de Villa. Het lijkt dus alleen voor de nacht te gelden. Met de huishoudsters drinkt hij gezellig een kopje koffie en wie niet beter zou weten, zou denken dat er niks aan de hand is. Eric moet zelfs lachen. Misschien doen Huub en Jaap hem toch echt een groot plezier! Eric heeft veel privacy gekregen. Iets wat de rest niet kan zeggen…

10:44 Palma repeteert alvast

Palma verheugt zich al helemaal op haar optreden bij Robert Jensen. Ze bedenkt alvast wat ze gaat zeggen. "Je weet dat toch niet van tevoren", zegt Amanda die de nodige ervaring heeft. "Iedereen zei tegen mij dat hij over mijn borsten zou beginnen, maar hij heeft er niks over gezegd!", gaat ze verder. Dan is daar plotseling Tilly voor de nagelcursus van Amanda. De 19-jarige springt op en lerares en leerling verdwijnen meteen richting de kapsalon.

10:55 Huub krijgt kritiek

We hoorden het twee weken terug al tijdens een cursus psychognomie van Anette Müller. Eric en Huub zouden weinig energiereserves over hebben. Dat is Lieke ook opgevallen: "Ik merk aan je dat je afvalt en je eet niet goed." "Dat is toch niet erg?", brengt Huub er meteen tegenin. Er is nog iets wat de blondine van het hart moet: "Ik weet niet of het verstandig is om zoveel in drank te zoeken." "Dat vind ik te ver gaan! Ik zoek niks in drank!", zegt Huub meteen, maar Lieke denkt er anders over. "Wat drinken tijdens een feestje is prima, maar ik zie ook momenten waarop je drinkt terwijl het niet 'gezellig' is", legt Lieke uit. Huub blijft vinden dat ze overdrijft. Tja, van je vriendin moet je het maar hebben!

11:15 Een verwarrende gozer...

Lieke zegt zich zorgen te maken en Huub af en toe verwarrend te vinden: "Je bespreekt soms dingen met mij als je veel hebt gedronken, maar een dag later kun je die uitspraken weer ontkennen." "Je zet het nu een beetje polariserend neer. Alsof ik ontken dat er een groot probleem is, maar zo is het niet", zegt Huub om zich te verweren. "Ik bedoel, dat als je dronken bent, er zoveel meer uit je komt. Je geeft aan dat je bepaalde beslissingen wil nemen, maar die hoor ik niet wanneer je nuchter bent", legt de blondine verder uit. "Maak nu niet van een uitzondering, de 24 uur, een heel iets!", reageert Huub. Lieke bindt wat in: "Ik heb gewoon nog nooit een vriendje of iemand in mijn buurt gehad die zoveel dronk, dus ik moet er mee om leren gaan." Ja, wat Huub betreft zal het slikken of stikken zijn, Lieke!

maandag 18 juni 2007 @ 11:55:02 #185
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50572087
11:20 Een verwarrende gozer...

Lieke zegt zich zorgen te maken en Huub af en toe verwarrend te vinden: "Je bespreekt soms dingen met mij als je veel hebt gedronken, maar een dag later kun je die uitspraken weer ontkennen." "Je zet het nu een beetje polariserend neer. Alsof ik ontken dat er een groot probleem is, maar zo is het niet", zegt Huub om zich te verweren. "Ik bedoel, dat als je dronken bent, er zoveel meer uit je komt. Je geeft aan dat je bepaalde beslissingen wil nemen, maar die hoor ik niet wanneer je nuchter bent", legt de blondine verder uit. "Maak nu niet van een uitzondering, de 24 uur, een heel iets!", reageert Huub. Lieke bindt wat in: "Ik heb gewoon nog nooit een vriendje of iemand in mijn buurt gehad die zoveel dronk, dus ik moet er mee om leren gaan." Ja, wat Huub betreft zal het slikken of stikken zijn, Lieke!

maandag 18 juni 2007 @ 12:25:01 #186
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50572970
11:41 Concert!

Jaap krijgt pianoles van Ivar. De Briellenaar doet erg zijn best en pianospelen lijkt één van de dingen te zijn die Jaap wel 'cool' vindt. Huub mag hem aflossen, maar voor de streamers en ons, geeft Ivar een concertje weg. "Schitterend, schitterend!", zegt Huub terwijl hij binnen komt lopen. Het blijkt niet om het spel van Ivar te gaan, maar om iets wat Palma heeft gezegd over Jensen!. En zo komt het korte concertje ten einde…

Pianoman Jaap

maandag 18 juni 2007 @ 12:55:01 #187
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50573937
12:13 Amanda schaaft voort...

Schaaf, schaaf, schaaf, klinkt het in de kapsalon. Vanwege de regendruppels moesten Amanda en Co de nagelcursus binnen voortzetten. Nog steeds vindt Amanda dat de arbeidsomstandigheden beter kunnen: "Ik heb het een beetje koud!" Tilly doet, lief als ze is, de deur dicht. Prinsesje Amanda kan weer verder!

maandag 18 juni 2007 @ 13:55:01 #188
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50576064
13:08 Vakantiekriebels

Terwijl Amanda bezig is met haar nagelcursus, beginnen de vakantiekriebels boven te komen... ''Ik denk niet dat ik binnenkort weer op vakantie kan. Zolang we hier zitten zal het er niet in zitten… Hopelijk mogen we met zijn allen een dagje naar het strand, net zoals toen de Zwaluwhoeve!", zegt een hoopvolle Amanda. "Feestvakanties hoeven van mij niet meer zo, want vorig jaar backpacken in Thailand was fantastisch! In Thailand heb ik zelfs mijn wenkbrauwen laten tatoeëren!", roept Amanda uit. Ze vertelt dat het land veel indruk op haar heeft gemaakt. "Aziatische mensen zijn gewoon geweldig! Brian en ik doen zelfs Aziatische stemmetjes na. You want Thais massage?" Amanda let je wel op de nagels?! Niet teveel kleppen!

13:12 Lieke scoort alvast punten!

Naast Tilly is er vandaag een ander bekend gezicht in de Villa. Henry van Diermen komt de beleggingscursus vervolgen. Wij zijn de kluts inmiddels een beetje kwijt, maar Eric, Jaap en Huub lijken het allemaal nog helemaal te begrijpen. Ook Lieke is een trouwe leerling en staat al klaar. "Wilt u iets drinken?", vraagt ze. Probeert ze alvast puntjes te scoren bij Henry?

13:18 S.O.

Eric blijkt dit keer niet mee te doen en alleen Huub, Brian en Jaap lopen mee naar het kantoor, sinds vannacht Erics persoonlijke kooitje. Henry neemt plaats naast het matras en begint uit te leggen wat de bedoeling is: "We gaan een schriftelijke overhoring doen. Wat weten jullie nog?" De heren nemen plaats aan tafel. Ook Lieke komt eraan met wat drinken. "Eric wil blijkbaar niet rijk worden", zegt Henry omdat de Leidenaar is afgehaakt. Arme Eric, begint iedereen zich nu tegen hem te keren?

maandag 18 juni 2007 @ 14:25:01 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50577149
12:44 Doe er wat aan!

Een cursus van Tilly is natuurlijk een mooie gelegenheid om eens lekker bij te kletsen. Tilly is geinteresseerd in het reilen en zeilen in de Villa en dan met name in Eric. "Eer (Eric red.) kan misschien maar beter naar huis gaan", laat Amanda weten. "Het is nog nooit voorgekomen dat de hele groep iemand uitkotst", gaat ze verder. "Jullie hadden toch dingen uitgepraat?", zegt Tilly verbaasd. "Nee, dat is weer een ander verhaal", legt Amanda uit. "Maar ik vind hem wel zielig als ik hem zo in huis zie!" Nou, doe er wat aan, Amanda!

maandag 18 juni 2007 @ 14:55:01 #190
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50578240
13:46 Alles goed!

"Wat is de betekenis van een 'callspread'?", vraagt Henry. Drie ruggetjes buigen zich over een blaadje. "Wat is je maximale winst bij het volgende…", begint Henry zijn tweede vraag en hij schetst een situatie. "52", roept Huub niet veel later. "Lieke?", vraagt Henry. "Ja, had ik ook!", roept ze. Het antwoord blijkt goed te zijn. Wat een goede studenten!

14:17 Eric is de sjaak

Hizi Hair functioneert niet alleen als kapper, maar ook als luisterend oor. Eric lucht zijn hart bij kapster Jolande:" Ik slaap op kantoor, heb geen partner die mij ondersteunt, 6 tegen 1, mijn vriendschap met Huub gebroken en ook nog beschuldigd worden als dief.'' Jolande bestempelt Eric als de sjaak van de Miljonairs! "Ondanks alles twijfel ik niet aan mezelf", roept de aangeslagen Eric. Gelukkig maar...

Hizi Hair

maandag 18 juni 2007 @ 15:25:01 #191
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50579362
14:38 Zolang je niet met Amanda zoent...

Voordat Henry de Villa weer verlaat, wil hij graag het één en ander weten over het roerige leven in De Gouden Kooi. "Ik heb een leader gezien van jullie. Als je dat ziet dan…", begint Henry. Huub en Brian weten meteen over welk filmpje het gaat en glimlachen trots. "Een collega zag mijn naam verschijnen laatst en vroeg waarom doe je dat? Dus dat is het nadeel", zegt de beleggingsman over zijn cursussen in de Villa. "Zolang je niet met Amanda gaat zoenen, zit je niet in de leader", grapt Brian. Dat is Henry ook vast niet van plan!

14:55 Amanda kaal?

Amanda zit in de kapperstoel en twijfelt over haar kapsel. ''Wat dacht je van een kapsel à la Britney Spears?''`, adviseert Eric. "Lekker makkelijk, scheelt tijd en als je het zat bent, doe je een pruik op!" Palma arriveert ook bij de kapster. Heeft dit soms iets te maken met de uitzending vanavond bij Jensen? Wel erg toevallig...

maandag 18 juni 2007 @ 15:55:00 #192
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50580467
15:16 Miss Palma

Palma is de hele dag al bezig met de uitzending vanavond bij Jensen. Zij wil er vanavond picobello uitzien en doet er dan ook alles aan. "Kan er niet nog meer lak in?" vraagt ze aan kapster Jolande. Nou Palma, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!

maandag 18 juni 2007 @ 16:55:02 #193
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50582722
15:45 Mooie plaatjes!

Jaap is in zijn nopjes en vermaakt zich uitstekend in de Villa, met zichzelf en met zijn camera. Hij neemt een kijkje in de kapsalon en fotografeert de dames Amanda en Lieke die een knip- en verfbeurt krijgen. Jaap schiet de plaatjes als een ware paparazzi-fotograaf. Als hij het resultaat bekijkt, lacht hij hartelijk om de geschoten plaatjes. Wat is hij hiermee van plan?

16:11 Niks gaat ongemerkt voorbij....

Jolande (de kapster red.) laat zich uit over Lieke en Amanda. "Ik zou niet de ene dag met iemand kunnen zoenen en de volgende dag weer afslachten… Dat kan ik niet!", laat ze weten. Amanda, Lieke en Huub horen het aan… "Heb je het modderworstelen gezien?", vraagt Huub nieuwsgierig. "Ik heb er wel wat van gezien ja", laat de kapster weten. Tja Huub, had je kunnen weten. Niks gaat ongemerkt voorbij in De Gouden Kooi!

16:25 Wat is hij van plan?

Waarschijnlijk heeft hij zijn plannetje al helemaal uitgestippeld...

16:46 Tijd om te vertrekken!

Het is zover! Jaap en Natasia vertrekken naar de talkshow van Robert Jensen. Voor Jaap is het zijn tweede keer en weet hij dus wat hij moet verwachten en wat hij kan maken. "Je weet het hè! Gewoon op die boobies tikken, dan flipt ze helemaal", geeft Huub als wijs advies. Wanneer de twee eindelijk in de auto zitten roepen Huub en Brian nog na: "Zeg dat Eric ook nog steeds in de Villa. Voor het geval ze hun administratie niet hebben gedaan!"

maandag 18 juni 2007 @ 17:55:01 #194
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50584705
17:12 Pesterij deel 536

"Kunnen jullie zo even plaatsmaken?", vraagt Jolande wanneer ze met Eric de kapsalon binnenwandelt. Maar Amanda en Lieke zien er weinig in om plaats te maken voor de Leidenaar. "Eric moet het nog even gezellig met ons doen", spreekt Amanda hartverwarmend. "Ik vind mijn haar gewoon belangrijk", voegt Lieke eraan toe. "Ben je klaar, Lieke? Als het niet klaar is, moet je het even af laten maken", zegt Amanda om het maar zolang mogelijk te rekken. Maar dan zijn de dames eindelijk klaar en mag Eric gaan zitten. "Ik geef je lekker even een ontspannende hoofdhuidmassage", zegt Jolande tegen de getergde Eric. En daar is de Leidenaar ook wel even aan toe…

Eric bedwingt zijn tranen...

17:34 "Ik ben heel sterk!"

Na de ontspannende hoofdhuidmassage vertelt Jolande Eric over een weddenschap. "Ik ben met Huub een weddenschap aangegaan. Als jij binnen vijf dagen het huis uitgaat, dan heb ik verloren", legt ze uit. "Dan moet ik een uur lang hoofdhuidmassage geven aan Huub en dan moet ik hem ook op authentieke wijze scheren. Maar als ik win, dan gaat hij voor me koken. Een vijfgangendiner!", roept ze trots. Maar Eric heeft zo zijn bedenkingen. "Die jongen kan niet eens koken", reageert Eric verbitterd. "Als ik weg ga, ga ik niet vanwege Huub. Ik ben heel sterk", garandeert hij de kapster. "De narigheid houdt een keer op", stelt hij tenslotte. Zou het, Eric?

maandag 18 juni 2007 @ 18:55:01 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50586373
17:58 Eric gaat naar huis!

Eric heeft het helemaal gehad. De psycholoog komt zelfs nog langs voor de Miljonair. "Ik vind het mooi geweest. Ik ben hier vier maanden geweest en heb van de week al mijn twijfels gehad. Het is tijd voor mij om naar huis te gaan", vertelt hij aan de psychologe. "Is er nog een speciaal moment waardoor je tot deze beslissing bent gekomen?", vraagt ze aan hem. "De de treiterijen gaan maar door. Ik heb geen zin meer in hen en zij niet meer in mij", laat hij los. De Leidenaar gaat dus naar huis. Wanneer krijgt de rest het te horen?

18:22 Post in tha house!

Er is post! Eric deelt het uit. Iedereen is ineens opvallend stil… Eric trekt zich terug in de Private Room, leest daar wat post en zit weer volop brieven terug te schrijven. Hij zet zijn gedachtes op een rijtje. Komende tijd staat hem weer een hoop te wachten! Spannend dus…

18:50 "Lang leve de krant"

Huub en Lieke zitten in het kantoor… De compleet gerestylde Lieke gaat kijken bij haart vriendje. "Jij bent mijn groupie!", zegt Huub tegen de blondine. Wanneer ze naar buiten wil roept ze: "Ooh, het regent! Lang leve de krant…" Ze loopt naar buiten met de krant over haar hoofd. Huub switcht van pc en bekijkt de televisiepromo. Hij ligt helemaal in een deuk! "Dat is toch f*cking niet normaal!", is zijn reactie. Maar dat horen we wel vaker...

maandag 18 juni 2007 @ 19:55:00 #196
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50588738
19:16 Tring tring... Collect call!

Er is een collect call. Eric besluit om de telefoon te pakken en deze aan te nemen. Het is Mariëlle. "Kom je morgen halen?", vraagt hij enthousiast. "Ja, natuurlijk", klinkt er aan de andere kant. "Ik ben zo klaar met die lui hier… Ik gun het ze niet om me eruit te stemmen over anderhalve week. Het is mooi geweest hier, vertelt hij aan de telefoon. "Ja, ik ben alles aan het proberen om je morgen op te halen", antwoordt de vriendin van Eric. De exit komt dus dichterbij voor de (ex-)Miljonair. De andere Miljonairs weten nog van niks, wanneer zullen zij op de hoogte gesteld? Of worden ze überhaupt wel op de hoogte gesteld?

maandag 18 juni 2007 @ 20:25:00 #197
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50589971
19:43 "Eric gaat naar huis!"

"Beste mede-Miljonairs, Eric gaat morgen naar huis!", roept Eric plotseling door de Villa. "Oud nieuws", is Huubs verveelde reactie, maar het kan Eric allemaal niets meer schelen. "Ik heb mijn 24 uur aangevraagd. Anita is al langs geweest", legt hij uit. "Dan kunnen we in elk geval weer normaal doen tegen elkaar!", concludeert Huub. "Jullie krijgen iemand voor me terug, waarschuwt de Leidenaar nog. "Ik hoop dat het een lekker wijf is", mompelt Huub, die onmiddellijk op zijn vingers getikt wordt door Lieke. "Jullie moeten het straks zonder mij doen!", roept Eric uit. Tja, wie moeten ze dan gaan pesten?

20:09 De waarheid boven tafel...

Eric gaat weg, maar de Miljonairs praten nog rustig na in de gameroom. Excuses en de waarheid wordt op tafel gegooid. "Wanneer heb je de knoop doorgehakt?", vraagt Amanda. "Een paar dagen geleden", vertelt hij. "Ben je niet weggetreiterd?", vraagt Huub eerlijk. "Nee, dat niet. Ik voel me juist heel erg sterk", antwoordt de Leidenaar oprecht. Iedereen lijkt de ruzie even opzij te zetten en ook dat allemaal uit te praten. Zo kan het dus ook!

maandag 18 juni 2007 @ 20:55:00 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50591209
20:31 Even rust...

Terwijl de rest binnen gezellig aan de eettafel zit en van het diner geniet, heeft Brian zich afgezonderd. De Antilliaan is aan de vijver gaan zitten, en bewapend met een zonnebril praat hij zachtjes in zichzelf. "Komt goed", maken we op uit zijn binnensmondse uitingen. Af en toe schiet hij een klein beetje in de lach. Waar zou hij toch zitten met z'n gedachten? Is hij echt zo kapot van het vertrek van Eric? Of krijgen we straks nog iemand die zijn 24 uur aanvraagt?

maandag 18 juni 2007 @ 21:25:00 #199
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50592424
20:53 "Attenooie!"

"Attenooie!", roept Huub wanneer hij butler Elly hoort binnenkomen. "Hee jongens!", roept ze. "Hoe is het met jullie? Jullie hebben er allemaal schijt aan, hè? Eet smakelijk!" "Ik ga naar huis!", roept Eric opgetogen. Maar ook hier heft Elly iets op te zeggen. "Nee, jij gaat niet naar huis. Op de laatste seconde moet je zeggen: 'ik ga niet!'", commandeert ze Eric, die daar weinig boodschap aan zal hebben. "Al gaan ze allemaal dood, het interesseert me geen f*ck", lacht hij. "We gaan het een beetje gezellig maken vanavond!", roept Elly. We zijn benieuwd!

maandag 18 juni 2007 @ 21:55:00 #200
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50593915
21:19 Het verlies is zwaar...

Elly en Eric voeren een emotioneel gesprek over het overlijden van de moeders. Op 46-jarige leeftijd is de moeder van Eric heengegaan. Hij mist haar heel erg, maar houdt zich groot. Hij is dus zeker gegroeid, eerder barstte hij namelijk in tranen uit als het over zijn moeder ging. "Ik heb toen gezegd: 'ga maar, het is goed'", vertelt hij aan de avondbutler. "Het is altijd jammer dat je op zo'n manier je moeder moet missen. Ik ben de mijne ook kwijt", vertelt Elly openhartig. Beiden hebben dus grote raakvlakken en ze zijn allebei erg realistisch… Misschien is het daarom ook wel dat Eric morgen vertrekt…

21:44 Lekkere vent

"Wat ben je stil!", zegt Lieke tegen Huub, wanneer ze een ommetje maken door de tuin. "Tja, gedachtes…", stamelt de 25-jarige. "Ik hoor het kraken", reageert Lieke. "Het is niet een slecht iets. Ik ben aan het nadenken over de nieuwe Miljonair", verraadt Huub zijn gedachtestroom. Onmiddellijk ontstaat een gesprek over de droom van Huub: een lekker wijf als nieuwe Miljonair. "Nou, jij bent anders heus niet een standaard lekkere vent, hoor", zegt ze bits. "Ik ben inderdaad niet standaard", maakt Huub er dan maar van. Die kan je in je zak steken, Huub!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')