Indah.. long tome no see!!quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 03:39 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 09 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 337 Paaskonijn![]()
005. 171 Sebasser
031. 085 Papierversnipperaar
072. 060 Lenny_Leonard
106. 049 juon_jacket1
181. 032 OA
239. 025 vdvorst
ja, van Fok iig.. veel te druk met andere dingen. Maar goed, dat heb je wel eens natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Indah.. long tome no see!!![]()
Ben je er even tussenuit geweest?![]()
Blijkbaar heeft deze geluksvogelkonijn de dans weten te ontspringen...quote:Op zondag 10 juni 2007 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
paaskonijn? Die is toch al geslacht dit jaar?
Andere dingen zijn ook vaak veel belangrijker!quote:Op zondag 10 juni 2007 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, van Fok iig.. veel te druk met andere dingen. Maar goed, dat heb je wel eens natuurlijk.
Kerst komt er aan hequote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft deze geluksvogelkonijn de dans weten te ontspringen...![]()
[..]
haha.. das dan toch positief, of niet?quote:Andere dingen zijn ook vaak veel belangrijker!![]()
Het viel iig wel op dat je er niet was!![]()
jep.. nog maar een maandje of 6,5...quote:
Dat is heel positief!quote:[..]
haha.. das dan toch positief, of niet?
Mogge Cross!quote:
indahquote:
Ga je mee spammen?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, doen jullie nu al 3 dagen met dit topic?
Ik las dat indonesie op 3 staat van de meest CO2 uitstotende landenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, toch geen motortocht gemaakt. Te mooi weer, dus te felle zon voor mooie foto's en zo. Dus dat komt nog een andere keer.
goed bezig, ik ook nietquote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen kater! Hulde aan deze zondag!
moge kuuk, erg hequote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Een leven (en vandaag even werken)quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja duh! Het is weekend.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
schandelijk idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat van die CO2 is alweer een paar maandjes oud voor zover ik weetquote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik las dat indonesie op 3 staat van de meest CO2 uitstotende landen
Maar je maakt altijd fotos' tijdens motortochten?
je hebt het dus nog nietquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Nu hebben we een beter Beter Bed dat over 3,5 week geleverd wordt.
ik heb gisteravond (vrijdag op zaterdag) de hele avond met d'r zitten ouwehoeren.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet veel gedronken bierik?Hoe is het met je chick afgelopen?
Nee, maar de mevrouw daar zei dat 3 maanden wachten op een bed bij hun nog nooit was voorgekomen. Dus ik ga er maar vanuit dat het er wel is over een ruime maand.quote:
Foto's maken is goedquote:Op zondag 10 juni 2007 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat van die CO2 is alweer een paar maandjes oud voor zover ik weet
Ik maak vaak foto's ja, lekker een dagje rustig aan dingen bekijken en foto's maken inderdaad.
dat is dan wel kutquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Hm.. oké. Gisteren het IKEA bed gecancelled. Het was weer uitgesteld.
dat zou ik ook zeggen, anders zou ik niets verkopen. haha.. maar ik hoop dat het goed gaat natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, maar de mevrouw daar zei dat 3 maanden wachten op een bed bij hun nog nooit was voorgekomen. Dus ik ga er maar vanuit dat het er wel is over een ruime maand.
Feestbeestquote:Op zondag 10 juni 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
ik heb gisteravond (vrijdag op zaterdag) de hele avond met d'r zitten ouwehoeren.
Tot 07:00, dus niet geslapen, ben meteen door naar werk gegaan.
Werk ging kut, toen ik thuiskwam ging zij naar haar werk toe, toen ging ik uit, zonder gegeten en geslapen te hebben (nou ja, 2 uurtjes gepakt rond 18:00) tot 06:00 vanochtend, vanwege de lege maag niet enorm veel gedronken dus, en nu is zij weer aan het werk, en verder effe kijken of we vanavond nog wat kunnen gaan doen
Mja, zij richten zich enkel op bedden. IKEA heeft nog veul meer zooi.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
dat zou ik ook zeggen, anders zou ik niets verkopen. haha.. maar ik hoop dat het goed gaat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |