TT is erquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef FdW het volgende:
Het wordt tijd dat Disana weer eens een professionele COS opent.
TT ontbreekt hier, en was bij de vorige COS waardeloos:-(
De regen op 1 en 2 is leukerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er even klaar mee, dit is niet om aan te horen. Wat is BEAN toch goed in het verhaal zo te verdraaien, dat altijd iedereen de lul is behalve zij. Zelfrefelctie , een woord totaal niet voorkomend in hun vocabulaire. Later![]()
Eric moet eruit en dan iemand die hmmmmmm hmmmmmmm BAN zo gek krijgt dat ze zichzelf de kooi uitmeppen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
M: Er moet iemand binnenkomen die Huub of Lieke immuniteit geeft. Dan begint het spel weer.
Zie editquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef FdW het volgende:
Edit: TT is er nu wel, maar magertjes..., wat niet wegneemt dat ik ontzettend veel van Peetje hou.![]()
Ja, hebben ze daar niet recht op een pauze af en toe?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
Melisa heeft het maar verdomde druk, die zal de blaren wel weer op handen en voeten hebben staan vanavond![]()
Die moesten Huub en Liek toch weer terugbrengen na die streamlocks? Ik zag er tenminste een cap van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Volgens mij liggen de kappersspullen lekker in de stromende regen!
Je zou heb bijna slavernij kunnen noemen, echt niet normaal!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, hebben ze daar niet recht op een pauze af en toe?
Niet vaker dan 'bewerkstelligen'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Brian moest eens weten hoe vaak per dag hij 'huub' zegt
Ik vind het een lelijke vrouw met een stem daar ga je hard van weg lopen....quote:
Peet is een schatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef FdW het volgende:
Edit: TT is er nu wel, maar magertjes..., wat niet wegneemt dat ik ontzettend veel van Peetje hou.![]()
Wat jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die moesten Huub en Liek toch weer terugbrengen na die streamlocks? Ik zag er tenminste een cap van.
Heeft zij info dat jaap Huub en Lieke er niet in houdt dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
M: Er moet iemand binnenkomen die Huub of Lieke immuniteit geeft. Dan begint het spel weer.
Dat méén je niet zegquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:31 schreef petraa het volgende:
M: Lieke is een hoer, zij neukt met Huub. Jullie moeten in elke bh een kipfilet doen
Melissa is idd heel lelijk ja. Daar zou ik zelf nog niet dood op willen liggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:31 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke vrouw met een stem daar ga je hard van weg lopen....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Is er nou niemand die een nummer wil schrijven voor dit olijke trio?
en dan is ze nu nog opgemaakt ......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Melissa is idd heel lelijk ja. Daar zou ik zelf nog niet dood op willen liggen.
Malice is lid van het kartel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
Palma wil Mitch eruit hebben he. Mellisa doet het volgens haar wel heel goed. Als er toch één lui is dan is het Melissa wel maar ja, ze zit in het juiste groepje.
ik dacht dat mannen haar geweldig zouden vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die niet op ordinair dom en sluw vallenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen haar geweldig zouden vinden![]()
Dat is briljant! Dan moeten ze wel jaren naar de pijpen van Papa Abraham dansen. Ook hij is nl een enorme lul.quote:
Ze verzinnen van alles, maar Brian is niet zo gek op het idee dat Aman iets met Huub gaat doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:36 schreef petraa het volgende:
M: Huub dronken voeren en een dame laten komen.
A; Je mag niet meer iemand voor iemand anders laten komen.
Hij lijkt niet op Mart Smeets in ieder geval....wie mag jij eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is briljant! Dan moeten ze wel jaren naar de pijpen van Papa Abraham dansen. Ook hij is nl een enorme lul.
is dat zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
er zijn ook mannen die niet op ordinair dom en sluw vallen
Ja, leuk he. Hij had er ook een van Bright_Side_Of_Life_ . Hij moet ook eens posten, vind ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef mazaru het volgende:
Heeft Mitch hier wel eens een post geplaatst?
Want ik weet namelijk zeker dat die hier mee zit te lurken.
Hij heeft mijn caps op zijn site staan
[afbeelding]
(dat is Maril, van Mart)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij lijkt niet op Mart Smeets in ieder geval....wie mag jij eigenlijk wel?![]()
en mijn commentaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Hij leent wel meer caps van FOKquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Oei, een stiekeme lurker!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef mazaru het volgende:
[afbeelding]
Ik vind jou wel leuk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij lijkt niet op Mart Smeets in ieder geval....wie mag jij eigenlijk wel?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, leuk he. Hij had er ook een van Bright_Side_Of_Life_ . Hij moet ook eens posten, vind ik![]()
Kan er dan niet iemand een Mitchtopic maken?quote:
Gadverdamme nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik dacht dat mannen haar geweldig zouden vinden![]()
Volgens mij gaat het hier niet regenenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Wat een onweer daar zeg. Hier is nog geen spatje te bekennen.
liekes haar en borsten zijn prima niks aan doen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
Amanda gaat nu DOB bellen om de extensions van Lieke af te zeggen.
Goed plan..........![]()
Zo te zien mag ze niet bellen ......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef petraa het volgende:
Amanda gaat DOB afbellen, ze wil neit dat Lieke extensions krijgt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel leuk.![]()
Brian durft nu geen plannetjes aan ivm de wapenstilstand. Wat heeft die op z'n kerfstok van vanmiddag?
Amanda wil de prutsers van beauty afbellen voor Lieke.![]()
En dan belt Lieke gewoon weer voor een afspraak, tis geen Amanda die dan meteen uit haar plaat gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef petraa het volgende:
Amanda gaat DOB afbellen, ze wil neit dat Lieke extensions krijgt.
De beste manier om zijn aandacht te krijgen is iets in Updates te posten waar hij zelf bij was... dan zet je er gewoon iets boven als 'Voor Mitch'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Kan er dan niet iemand een Mitchtopic maken?
Dan laat die misschien ook eens wat van zich horen.
Dit kan natuurlijk niet he? Ik vind het een leuk joch, en hij mag heus mijn caps hebben, maar ik wil er minstens eenvoor hebben
![]()
en het mag niet. Nou zegt melisa dat ze haar extensions moet verknippen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef milk-shake het volgende:
aman gaat bellen naar de kapper van lieke .........dat lieke geen haarext wil....
Of verven...... maar wat maakt dat nou uit? Dan pakken ze toch andere extensions?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
en het mag niet. Nou zegt melisa dat ze haar extensions moet verknippen.
Ik kan het vage idee dat hij zeer binnenkort de kooi in gaat als miljonair niet van me afschudden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
De beste manier om zijn aandacht te krijgen is iets in Updates te posten waar hij zelf bij was... dan zet je er gewoon iets boven als 'Voor Mitch'![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
is huub naar de febo?
Opdracht tot een eenzijdige wapenstilstand - past helemaal in de stijl van DGK redactie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef kybe het volgende:
Was die 48 uur wapenstilstand in opdracht van achter?Zo ja,dit noem ik geen wapenstilstand hoor.Ik heb die Melisa nooit wat gevonden maar dit slaat nergens meer op .
ze heeft nog een heel jong kindje en heet geen natasja dus dat zal wel nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het vage idee dat hij zeer binnenkort de kooi in gaat als miljonair niet van me afschudden.
Blijf het toch proberen...ik moet er niet aan denken...wanneer dit wel zo zou zijn lijkt het mij duidelijk dat Huub een aanhang moet moven van achter...Febo...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het vage idee dat hij zeer binnenkort de kooi in gaat als miljonair niet van me afschudden.
Preventief ruimenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef MissSomebody het volgende:
Kan Melisa even geruimd worden...tis alleen maar tiet dus rollen met die knollen en klaar....![]()
![]()
Achter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:47 schreef Katewalker het volgende:
Eric, Lieke, Jaap en Natasia kijken film in de woonkamer en Brian en Amanda zitten met melissa in de lounge...waar is Huub?
ik vind melissa wel leuk, maar niet zo leuk als amandaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wilde verf in de shampoofles doen. Dus als de extensions er al in zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Of verven...... maar wat maakt dat nou uit? Dan pakken ze toch andere extensions?
Niet Melissaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze heeft nog een heel jong kindje en heet geen natasja dus dat zal wel niet
Achterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:47 schreef Katewalker het volgende:
Eric, Lieke, Jaap en Natasia kijken film in de woonkamer en Brian en Amanda zitten met melissa in de lounge...waar is Huub?
Ik ben eruit: Jij valt op siliconen en hersenloosquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, maar niet zo leuk als amanda
iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben eruit: Jij valt op siliconen en hersenloos
Wie past beter bij Amanda, Mitch of Brian?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, maar niet zo leuk als amanda
dan is zo'n pop ook wel handig, en die hebben niet zo'n kutstemquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zo'n sucking suzziequote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
dan is zo'n pop ook wel handig, en die hebben niet zo'n kutstem![]()
nou, je kon me opvegenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef petraa het volgende:
Brian zegt dat we het als humor moeten zien, dat hij vanochtend zei dat Mitch weg moest.
ik val op onschuldig, lief, eerlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze voor mitch kiest..............of tenminste voor ff, alleen om rat gek te makenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie past beter bij Amanda, Mitch of Brian?
Brian zijn humor.....VEEG ME OPquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef petraa het volgende:
Brian zegt dat we het als humor moeten zien, dat hij vanochtend zei dat Mitch weg moest.
En Amanda doet nu net of ze het grapje begreep...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef petraa het volgende:
het was leuk een grapje. aldus Brian
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
dan is zo'n pop ook wel handig, en die hebben niet zo'n kutstem![]()
ONSCHULDIG ..lief....eerlijk.........................AMANDA???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik val op onschuldig, lief, eerlijk.
jij valt op gehaaid en russisch loensend kogelstootster-type met biljartballen in de kuiten en dijen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jij valt op gehaaid en russisch loensend kogelstootster-type met biljartballen in de kuiten en dijen
Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nou...............en valt op brainquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze is eerlijk.
Ze is niet gemeen.
Ze ziet er leuk uit.
Ze spreekt altijd haar gevoel uit.
Amanda is gewoon een toppertje!
Geen van beide. Ik zat meer te denken aan een assertieve poedel. Maar ja daar wordt amanda weer onzeker van omdat zelfs een poedel een beter kapsel heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
ze is niet eerlijk, erg gemeen, ziet er niet uit en is zo dom als het achtereind van een varken - da's aDELquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze is eerlijk.
Ze is niet gemeen.
Ze ziet er leuk uit.
nu ben ik er ook uit jij valt ook al op siliconen en hersenloosquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze is eerlijk.
Ze is niet gemeen.
Ze ziet er leuk uit.
Ik bewonder je omdat je dit volhoudt. Ga zelf maar naar een spannend EO programma kijken...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:55 schreef 2live het volgende:
kijk hoe ik er nu bijlig, ik zit met mijn armen achter mijn nek, chill, zegt Brian.
je vergeet; amanda is gewoon een tobbertje!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze is niet eerlijk, erg gemeen, ziet er niet uit en is zo dom als het achtereind van een varken - da's aDEL
quote:
Kun je niet even waarschuwen? Ik lig nog dubbel van die geweldige one-liners van daarnet..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:57 schreef noekje het volgende:
Nog een grapje van Brian: Er staat Amanda Stoeipoes en daar sta je met Mitch op en niet met mij.
Lollig man!
waardeer je het wel een beetje?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik bewonder je omdat je dit volhoudt. Ga zelf maar naar een spannend EO programma kijken...![]()
![]()
maar dat is dan weer niet oneerlijk maar stompzinning en buiten de realiteit denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Ook toen de beelden duidelijk lieten zien dat Huub Nathanael niet keihard met zijn hoofd tegen de muur had geslagen en Amanda toch stug volhield dat hij dat wel had gedaan omdat ze er toch naast had gestaan
En zo zijn er meerdere voorbeelden dat Amandas 's waarheid toch net even alleen in haar droomwereld waarheid blijkt te zijn.
Hij krijgt niet alleen een rare kop bij agressie, maar ook als hij zichzelf weer eens geweldig vindt.quote:
Als je zo'n talentloze, achterbakse, manipulerende persoon bent is dat het enige dat je hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
Dat ik mezelf afrem. Dat is zo'n moeilijke kunst.
Brian is vol van zichzelf.
oooooooooowwwwwwwwwww wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian, Brian, Brian, Brian.
Laat es los! Chill!
Het gaat nu om Amanda.
Realiteit bestaat niet. Er is alleen beleving. Wanneer snap je dat nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar dat is dan weer niet oneerlijk maar stompzinning en buiten de realiteit denken
Ja. Je hebt beleving en verknipte beleving.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Realiteit bestaat niet. Er is alleen beleving. Wanneer snap je dat nou?
Ja, en dan kun je het beste een liefje als domme Amanda nemen om bij te scoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als je zo'n talentloze, achterbakse, manipulerende persoon bent is dat het enige dat je hebt.
Amanda leeft zelf ook compleet buiten de realiteit. Ze denkt echt dat alle mannen haar geweldig vinden en scoort toch maar 1 of 2 % op een populariteitspoll.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar dat is dan weer niet oneerlijk maar stompzinning en buiten de realiteit denken
Ik geloof ze alleen maar willen laten zien dat het regentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef ruby het volgende:
Ah, ik zie een poort. Maak me gek.
Dan gaat zn rechteroog trekkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij krijgt niet alleen een rare kop bij agressie, maar ook als hij zichzelf weer eens geweldig vindt.
HAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda leeft zelf ook compleet buiten de realiteit. Ze denkt echt dat alle mannen haar geweldig vinden en scoort toch maar 1 of 2 % op een populariteitspoll.
Heb je het over die omgebouwde kerel die zich amanda noemt? Zware stem, die scheld als een bouwvakker en zich graag anaal laat nemen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Nou, dat hoeven ze niet te doen. Ik heb hier ook zat regen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof ze alleen maar willen laten zien dat het regent
kan ik niet ik ben dom en primitief en nu en dan agressief als ze aan mijn make up spullen zitten. Verder ben ik spontaan en heb grote tieten en nephaar waar ik met plezier de hele dag doorheen woel. Als ik langs een spiegel loop kan ik het niet laten er minstens 10 seconden in te kijken. maar ik heb wel het WK gewonnen hoor met het aanbrengen van foundation enzo.ennuh mitch vindt ik nu niet meer lief want die heeft zijn eigen waarheid en die sluit niet aan bij die van mij. He he dat is eruit ik zeg ook wat ik denk en daarom vinden alle mannen mij ook zo onweerstaanbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Realiteit bestaat niet. Er is alleen beleving. Wanneer snap je dat nou?
En als hij para wordt, trekt z'n hele smoel naar achteren zodat de rattebek klaar staat om te bijtenquote:
Syl scoorde ook goed bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Is de man-vrouw verhouding hier wel eens geteld?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan ik niet ik ben dom en primitief en nu en dan agressief als ze aan mijn make up spullen zitten. Verder ben ik spontaan en heb grote tieten en nephaar waar ik met plezier de hele dag doorheen woel. Als ik langs een spiegel loop kan ik het niet laten er minstens 10 seconden in te kijken. maar ik heb wel het WK gewonnen hoor met het aanbrengen van foundation enzo.ennuh mitch vindt ik nu niet meer lief want die heeft zijn eigen waarheid en die sluit niet aan bij die van mij. He he dat is eruit ik zeg ook wat ik denk en daarom vinden alle mannen mij ook zo onweerstaanbaar.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan ik niet ik ben dom en primitief en nu en dan agressief als ze aan mijn make up spullen zitten. Verder ben ik spontaan en heb grote tieten en nephaar waar ik met plezier de hele dag doorheen woel. Als ik langs een spiegel loop kan ik het niet laten er minstens 10 seconden in te kijken. maar ik heb wel het WK gewonnen hoor met het aanbrengen van foundation enzo.ennuh mitch vindt ik nu niet meer lief want die heeft zijn eigen waarheid en die sluit niet aan bij die van mij. He he dat is eruit ik zeg ook wat ik denk en daarom vinden alle mannen mij ook zo onweerstaanbaar.
Het gaat om het innerlijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heb je het over die omgebouwde kerel die zich amanda noemt? Zware stem, die scheld als een bouwvakker en zich graag anaal laat nemen?![]()
Waarom is Brian dan niet populairder?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!
Is de man-vrouw verhouding hier wel eens geteld?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hmmmm, het grootste gedeelte van huub fans bestaat uit libelle-lezeressen, plattelandshuisvrouwen en bejaarde damesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda leeft zelf ook compleet buiten de realiteit. Ze denkt echt dat alle mannen haar geweldig vinden en scoort toch maar 1 of 2 % op een populariteitspoll.
Volgens Melissa mag je dat soort dingen niet zeggen over mensen die je niet kent. Dat zal ze zelf ook nooit doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef burtbeej het volgende:
Melissa is een hoeeeerrrrrrrrrrrrrrrr, werken slet
oke zit wat in....behalve dat onschuldig,lief,eerlijk ook voor geen ene moer kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe wij libelledames mannen inschatten die op Amanda vallenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmmmm, het grootste gedeelte van huub fans bestaat uit libelle-lezeressen, plattelandshuisvrouwen en bejaarde dames
die houden niet van amanda-types
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe wij libelledames mannen inschatten die op Amanda vallen![]()
En de poort ook niet meer. Kennelijk loos alarm.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
4 streams, niet eens meer bewoners in beeld ........
Ja daar gaat het om, hebje weer een IVBO figuurzagertjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit is nederland, men kiest liever voor kaaskop huub dan een exoot als brian
je vergist je denk ik ........amanda is het voorbeeld voor ons vrouwen en voor onze dochters. Zij is gewillig ,ijverig ,integer, zorgzaam en deugdzaam .....dus hoezo zouden vrouwen haar niets vinden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hmmmm, het grootste gedeelte van huub fans bestaat uit libelle-lezeressen, plattelandshuisvrouwen en bejaarde dames
LOL...ja dat dacht ik dus ook Scan.......nou Robert2006....nu ben ik best benieuwd naar jou.hahahahhaahhaha...ben je echt zo hopeloos...??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op fok zitten toch vrij veel Huub fans en ik betwijfel of dat allemaal vrouwen zijn die Libelle lezen, op de boerderij wonen of boven de 80 zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ohja...racisme.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Gek wijfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik weet het lieverd, jullie hebben liever bisexuele mannetjes die regelmatig de walletjes aflopen, niet, hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe wij libelledames mannen inschatten die op Amanda vallen![]()
Amanda zei vorige week tijdens het lezen van de post nog dat ze veel brieven krijgt van 'een moeder'. Ze zei er echter niet bij wat die moeders zoal schrijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je vergist je denk ik ........amanda is het voorbeeld voor ons vrouwen en voor onze dochters. Zij is gewillig ,ijverig ,integer, zorgzaam en deugdzaam .....dus hoezo zouden vrouwen haar niets vinden?
en de vreselijk domme mafioso loverboys houden dan weer types als amanda - daar sta je dan tussenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik lees heel afentoe een Libelle, woon niet op een boerderij en ben niet boven de 80, maarrrrrrr ben wel een Huubfan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op fok zitten toch vrij veel Huub fans en ik betwijfel of dat allemaal vrouwen zijn die Libelle lezen, op de boerderij wonen of boven de 80 zijn.
Het is een mooie poort?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:06 schreef CoT het volgende:
Waarom is de poort in beeld?
en dat zie je nu pas?? tis al een hele tijd de echo van robertquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nu ben ik er ook uit jij valt ook al op siliconen en hersenloos![]()
Een exoot is een organisme dat zich heeft gevestigd in een land waar het oorspronkelijk niet vandaan komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
exotisch klinkt spannend ,verfrissend en onvoorspelbaar. rat is saai, kleurloos en ja voorspelbaar en het zou leuk zijn als ze er een prettige ,intelligente exoot in zouden zetten wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:10 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om, hebje weer een IVBO figuurzagertje
Brian is zo degelijk en saai he! Ik houd persoonlijk van wat meer spanning.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik weet het lieverd, jullie hebben liever bisexuele mannetjes die regelmatig de walletjes aflopen, niet, haha
Ik zie borsten.........'t verstand heb ik nog niet kunnen signaleren......quote:
geen, ik heb liever een echt prinsesje, zoals amandaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:10 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
LOL...ja dat dacht ik dus ook Scan.......nou Robert2006....nu ben ik best benieuwd naar jou.hahahahhaahhaha...ben je echt zo hopeloos...??
En...hoeveel dolls heb jij in de kast hangen to have fun. with.??![]()
Je kan best stellen dat dit niet haar best kant is..........quote:
Mooi gezegd Mootie...hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo ziet ze er nu in feite al uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu nog een beetje photoshoppen en we weten helemaal hoe ze er over 20 jaar uitziet![]()
DIt zijn streamverslagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geen, ik heb liever een echt prinsesje, zoals amanda
[[url=http://http://www.absolute1.net/prinses-erwt.jpg]afbeelding[/url]]
Ik hoop echt dat die bovenlip eraan gesoept is........ anders hangt hij over een paar jaar op haar knietjes.quote:
Dan ga je er dus vanuit dat ze wel een goede kant heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:13 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Je kan best stellen dat dit niet haar best kant is..........
Zij is toch 25 jaar,zou je niet zeggen he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu nog een beetje photoshoppen en we weten helemaal hoe ze er over 20 jaar uitziet![]()
Ik ben bang van nietquote:
die geven haar sexuele voorlichtingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zei vorige week tijdens het lezen van de post nog dat ze veel brieven krijgt van 'een moeder'. Ze zei er echter niet bij wat die moeders zoal schrijven.
Nope, dit is de bittere waarheid... Die lip is "echt" ingespoten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die bovenlip eraan gesoept is........ anders hangt hij over een paar jaar op haar knietjes.![]()
het grootste gedeelte van die vrouwen komt dus uit jouw dorp??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geen idee, brian interesseert mij ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Een exoot is een organisme dat zich heeft gevestigd in een land waar het oorspronkelijk niet vandaan komt.
Definitie
Het begrip exoot is vaak moeilijk af te bakenen. Vaak gaat men ervan uit dat aan deze drie criteria moet zijn voldaan, aleer men over een exoot spreekt:
de soort moet direct of indirect door de mens zijn ingevoerd.
de soort moet na 1492 zijn ingevoerd
de soort moet zich minstens 3 generaties lang zonder menselijke hulp voortplanten
Brian is dus een plant of een dier, mogen wij kiezen?![]()
Weet bijna zeker de plek waar haar tepels naartoe wijzen op haar 50stequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Amanda haar "stem" (zo noem ik het maar) zal zijn zo rond haar 50e.
....sorry..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga je er dus vanuit dat ze wel een goede kant heeft.
Die komt als overgangsshot in de uitzending, wedden? Dat doen ze heel vaak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:16 schreef CoT het volgende:
Die kikker is idd boeiender dan die 2 nepwijven
ik durf te wedden dat hij intelligenter is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:16 schreef CoT het volgende:
Die kikker is idd boeiender dan die 2 nepwijven
De amanda fan leest helemaal niet, die kijkt alleen maar plaatjes. En dan ook alleen maar plaatjes van tieten en goedgeschoren heuvels. En bij grote nood is een ongeschoren heuvel ook opwindend genoeg voor de amanda fan. Stiekem hopen ze dat wat op amanda haar hoofd hangt doorgroeit tussen haar benen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Als je Amanda in een pornofilm ontdekt, dan hoop je meteen dat zij net die ene is die in die film géén seksscene heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het grootste gedeelte van die vrouwen komt dus uit jouw dorp??
ik ben geen van bovenstaande dingen,maar desondanks huubfan,en inderdaad ik vind amanda maar een slecht aftreksel van een wannabee pornomodelletje![]()
Waarschijnlijk lijkt de stem, en waarschijnlijk de rest ook, dan best veel op palma!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe Amanda haar "stem" (zo noem ik het maar) zal zijn zo rond haar 50e.
Dat krijg je ervan als je je lippen laat opspuiten..quote:
Ja inderdaad, want ipv naar de kooi te gaan zou ze ook een vent kunnen vinden, en ook gaat ze vanavond weer uit? Wie past er op dan als ze dat niet wil?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Je zal toch een moeder hebben als Melisa. Gelukkig is dat kind pas 1 jaar.
De tijd dat ze met haar kid is te waardevol, dat ze geen zin of tijd voor andere dingen.
My ass.![]()
bij de buren (anderhalf uur al) krijg nu wel een beetje de zenuwen vanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:18 schreef CoT het volgende:
Waar is Huub? Slaapt die weer?
denk ik ook en voor wat haar stem betreft denk aan de opperzwabberhoer dan heb je al vast een idee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet bijna zeker de plek waar haar tepels naartoe wijzen op haar 50ste![]()
De Nederlandse nuchterheid en denkwijze, heeft Nederland wel groot gemaakt....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Waarom? Misschien krijgen we wel weer terror.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:19 schreef Desii het volgende:
[..]
bij de buren (anderhalf uur al) krijg nu wel een beetje de zenuwen van
Slapen,dat zij zei daarstraks al tegen Lieke en Huub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:19 schreef 2live het volgende:
natas ; stijn schat ik wacht op jouw telefoontje ik kan vanavond anders echt niet....
Met zo'n verrot karakter probeer je mannen te winnen op andere opgespoten/gevulde manieren. Soms gaat er wel eens iets misquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je je lippen laat opspuiten..![]()
Het zal allemaal wel weer afschuwelijk voor haar zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
Natasja staat erbij alsof ze gaat strerven met haar gezucht en gesteun.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De amanda fan leest helemaal niet, die kijkt alleen maar plaatjes. En dan ook alleen maar plaatjes van tieten en goedgeschoren heuvels. En bij grote nood is een ongeschoren heuvel ook opwindend genoeg voor de amanda fan. Stiekem hopen ze dat wat op amanda haar hoofd hangt doorgroeit tussen haar benen.![]()
Wat handig! (voor je ken nie weten)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
godsamme zulke lippen krijg ik van een allergische reactie op kiwi!![]()
Indekken is altijd goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:20 schreef FSR het volgende:
[..]
De Nederlandse nuchterheid en denkwijze, heeft Nederland wel groot gemaakt....
Exoten willen vaak onafhankelijkzijn, maar wel een geldkraan van Nederland....
(Laten we het hopen)!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
Hé niet gaan lopen discrimineren hé.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja en ze heeft ook sjiwawapups hoor.........zoooooo liefquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Je zal toch een moeder hebben als Melisa. Gelukkig is dat kind pas 1 jaar.
De tijd dat ze met haar kid is te waardevol, dat ze geen zin of tijd voor andere dingen.
My ass.![]()
ik woon niet in een dorp, maar het is inderdaad grappig dat mijn oma van 70 huub-fan is, zij heeft een aantal leeftijdsgenoten die huub ook leuk vinden vandaar....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef cindy10 het volgende:
[..]
het grootste gedeelte van die vrouwen komt dus uit jouw dorp??
ik ben geen van bovenstaande dingen,maar desondanks huubfan,en inderdaad ik vind amanda maar een slecht aftreksel van een wannabee pornomodelletje![]()
*Alvast stille tocht organiseert.*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:23 schreef Katewalker het volgende:
Dat gezeik steeds over Libelle-lezeressen begin ik ook goed zat te worden..is vast verzonnen door vrijgezelle, lelijke, dikke, kalende, loensende, saaie, sjagerijnige, vervelende enge vieze kereltjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet toch ergens punten op scoren niet..??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
Soms zien we zelfs iets normaals. Eten voor Fries
[afbeelding]
Jij leest vast Libelle?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:23 schreef Katewalker het volgende:
Dat gezeik steeds over Libelle-lezeressen begin ik ook goed zat te worden..is vast verzonnen door vrijgezelle, lelijke, dikke, kalende, loensende, saaie, sjagerijnige, vervelende enge vieze kereltjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder vrouwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:23 schreef Katewalker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |