ze heeft nog een heel jong kindje en heet geen natasja dus dat zal wel nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het vage idee dat hij zeer binnenkort de kooi in gaat als miljonair niet van me afschudden.
Blijf het toch proberen...ik moet er niet aan denken...wanneer dit wel zo zou zijn lijkt het mij duidelijk dat Huub een aanhang moet moven van achter...Febo...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan het vage idee dat hij zeer binnenkort de kooi in gaat als miljonair niet van me afschudden.
Preventief ruimenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef MissSomebody het volgende:
Kan Melisa even geruimd worden...tis alleen maar tiet dus rollen met die knollen en klaar....![]()
![]()
Achter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:47 schreef Katewalker het volgende:
Eric, Lieke, Jaap en Natasia kijken film in de woonkamer en Brian en Amanda zitten met melissa in de lounge...waar is Huub?
ik vind melissa wel leuk, maar niet zo leuk als amandaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Melissa is idd heel lelijk ja. Daar zou ik zelf nog niet dood op willen liggen.
Ze wilde verf in de shampoofles doen. Dus als de extensions er al in zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Of verven...... maar wat maakt dat nou uit? Dan pakken ze toch andere extensions?
Niet Melissaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ze heeft nog een heel jong kindje en heet geen natasja dus dat zal wel niet
Achterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:47 schreef Katewalker het volgende:
Eric, Lieke, Jaap en Natasia kijken film in de woonkamer en Brian en Amanda zitten met melissa in de lounge...waar is Huub?
Ik ben eruit: Jij valt op siliconen en hersenloosquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, maar niet zo leuk als amanda
iddquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben eruit: Jij valt op siliconen en hersenloos
Wie past beter bij Amanda, Mitch of Brian?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind melissa wel leuk, maar niet zo leuk als amanda
dan is zo'n pop ook wel handig, en die hebben niet zo'n kutstemquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben eruit: Jij valt op siliconen en hersenloos
zo'n sucking suzziequote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
dan is zo'n pop ook wel handig, en die hebben niet zo'n kutstem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |