nou, je kon me opvegenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef petraa het volgende:
Brian zegt dat we het als humor moeten zien, dat hij vanochtend zei dat Mitch weg moest.
ik val op onschuldig, lief, eerlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben eruit: Jij valt op siliconen en hersenloos
ik hoop dat ze voor mitch kiest..............of tenminste voor ff, alleen om rat gek te makenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie past beter bij Amanda, Mitch of Brian?
Brian zijn humor.....VEEG ME OPquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef petraa het volgende:
Brian zegt dat we het als humor moeten zien, dat hij vanochtend zei dat Mitch weg moest.
En Amanda doet nu net of ze het grapje begreep...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef petraa het volgende:
het was leuk een grapje. aldus Brian
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
[..]
dan is zo'n pop ook wel handig, en die hebben niet zo'n kutstem![]()
ONSCHULDIG ..lief....eerlijk.........................AMANDA???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik val op onschuldig, lief, eerlijk.
jij valt op gehaaid en russisch loensend kogelstootster-type met biljartballen in de kuiten en dijen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik val op onschuldig, lief, eerlijk.
jij valt op gehaaid en russisch loensend kogelstootster-type met biljartballen in de kuiten en dijen
Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben eruit: Jij valt op siliconen en hersenloos
nou...............en valt op brainquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze is eerlijk.
Ze is niet gemeen.
Ze ziet er leuk uit.
Ze spreekt altijd haar gevoel uit.
Amanda is gewoon een toppertje!
Geen van beide. Ik zat meer te denken aan een assertieve poedel. Maar ja daar wordt amanda weer onzeker van omdat zelfs een poedel een beter kapsel heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
[..]
ze is niet eerlijk, erg gemeen, ziet er niet uit en is zo dom als het achtereind van een varken - da's aDELquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze is eerlijk.
Ze is niet gemeen.
Ze ziet er leuk uit.
nu ben ik er ook uit jij valt ook al op siliconen en hersenloosquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Ze is eerlijk.
Ze is niet gemeen.
Ze ziet er leuk uit.
Ik bewonder je omdat je dit volhoudt. Ga zelf maar naar een spannend EO programma kijken...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:55 schreef 2live het volgende:
kijk hoe ik er nu bijlig, ik zit met mijn armen achter mijn nek, chill, zegt Brian.
je vergeet; amanda is gewoon een tobbertje!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze is niet eerlijk, erg gemeen, ziet er niet uit en is zo dom als het achtereind van een varken - da's aDEL
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |