Ja ook wel bekent als de Febo, snackbar enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
wát is achter? gewoon de redactie of wat?
Ze hebben drie dagen geen uitzending volgende week, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
Er is dus 48 uur wapenstilstand bedongen.
Is het nu allemaal pais en vree totdat de redactie de auto heeft gewassen en het vlees heeft gesneden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Adothehague het volgende:
Leuk dan wapenstilstand. Hoe triest is dat man ik ben trouwens benieuwd hoelang ze het volhouden. Wel triest precies nu wapenstilstand
De regie die naast/achter het huis zitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
wát is achter? gewoon de redactie of wat?
Jaap valt dus giga door de mand. gewoon laf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet slapen overdag?![]()
En nu ineens weldie zit gewoon achter
Gaat dat ook niet een paar weken duren? Ik heb me er nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben drie dagen geen uitzending volgende week, dus geen probleem.
Zo zal de redactie ook denken.
Ze doet moeite met het maken van een grote maaltijd willen BEAN er niet van eten.quote:
Zelfs de Engelse BB is dus nog altijd braver dan De Kooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Weer discriminatie in Engelse Big Brother
Gepubliceerd op: 8-6-2007 @ 06:59 - Bron: ANP
Een deelneemster van de Big Brother versie in Engeland is het huis uitgezet. Studente Emily Parr schold haar medebewoonster uit voor nigger. In januari werd een Indiaase actrice uitgescholden om haar afkomst in Celebrity Big Brother.
Wat? Woorden een gevaar? Zoals jij het brengt zijn Natasia & Amanda de gevaren met hun dreigementen van hun vieze familie/kringetjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Je kunt nu toch wel gaan concluderen dat Huub niet meer te handhaven is in de kooi. ZIjn aanwezigheid is een gevaar voor ziczelf en wie weet voor wie nog meer 'achter'. Alleen kunnen ze hem niet wegsturen nu, want dan komt alles van Natasia's verleden en heden in de pers.
Ik heb geen bedreigingen gehoord.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)![]()
Ja en de oom van Miljouska van tmf is Holleder ( maar dat is dan wel echt waar!)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
Volgens mij is de vader van Amanda Sam Klepper.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kom op Natasia, even de kleintjes gaan voorlezen!!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Je kunt nu toch wel gaan concluderen dat Huub niet meer te handhaven is in de kooi. ZIjn aanwezigheid is een gevaar voor ziczelf en wie weet voor wie nog meer 'achter'. Alleen kunnen ze hem niet wegsturen nu, want dan komt alles van Natasia's verleden en heden in de pers.
en er werd net gezegd dat er een 48 uurs wapenstilstand is...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Dementor het volgende:
Dit is natuurlijk het moment om Lieke gek te maken
Prima weekend invulling idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het nu allemaal pais en vree totdat de redactie de auto heeft gewassen en het vlees heeft gesneden?
De redactie heeft gelijk als ze zegt dat je via de streams in feite naar de opnames van een soap zit te kijken. In het weekend wordt er niet gewerkt. Morgen weer tot einde dag uitslapen. Neuken. Eten. Film. Slapen en zondag idem dito.
...
Op zich niks mis mee eigenlijk.
In Amsterdam is het al wat rustiger, maar het is een hele zware bui!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
oei, slecht weer heeft inmiddels ook Alkmaar bereikt
LOL... Ik heb net zo'n idee dat dat Lieke echt geen reet uitmaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
dat ze voor iedereen aan het koken is, en 4 lowlifes niet mee willen eten.
Die krijg je met geen mogelijkheid gek.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Dementor het volgende:
Dit is natuurlijk het moment om Lieke gek te maken
Welke stream zei ie dat? Ik heb hem nog steeds niet gezien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef Desii het volgende:
Ik hoorde Huub zeggen over 200 dagen voor niets... zou hij een boete krijgen dan?
Ik vind dit wel spannend! Maar tis wel zo fokking benauwdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
In Amsterdam is het al wat rustiger, maar het is een hele zware bui!
Kijk, dat is humor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef Prik0 het volgende:
Mellisa gaat gewoon verder met het eten van Lieke![]()
Zo doet ze al een paar dagenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik heb net zo'n idee dat dat Lieke echt geen reet uitmaakt
Butler.. die de wannabee miljonairs assisteert met drankje hapje etcquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef Dementor het volgende:
Ik snap niet dat Melissa komt koken...
Is ze een hulp of een gast?
boete voor wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef Desii het volgende:
Ik hoorde Huub zeggen over 200 dagen voor niets... zou hij een boete krijgen dan?
Het was hier gewoon grijs, donker, benauwd en een kabaal....vond het wel wat hebben. Nu hoor ik alleen maar ambulances en vogeltjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dit wel spannend! Maar tis wel zo fokking benauwd
Ah ok ik dacht die ze er altijd voor de sier bij liepquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Butler.. die de wannabee miljonairs assisteert met drankje hapje etc
Toen hij met Lieke naar binnen liep.... Lieke zei toen tegen Huub ga even op bed liggen... toen zei Huub fokking 200 dagen voor niets in huisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Welke stream zei ie dat? Ik heb hem nog steeds niet gezien...
Heeft ze weer zo'n eenpansgerechtje gemaakt? Dan zou mij het ook niet uitmaken, wel als ik voor nop een kilo aardappels heb staan schillen (kutwerk).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik heb net zo'n idee dat dat Lieke echt geen reet uitmaakt
Hij heeft dus als enige een boete gehad? Ik zag Amanda toch ook met dingen smijten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Toen hij met Lieke naar binnen liep.... Lieke zei toen tegen Huub ga even op bed liggen... toen zei Huub fokking 200 dagen voor niets in huis
Huub is te temperamentvol. Die kan dat echt niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen er weer niet over praten.
Als Huub werkelijk een boete heeft gehad, hoop ik dat hij niet langer het programma gaat maken en gewoon relaxt zijn tijd gaat uitzitten daar. Ze hadden aan mij een hele slechte in zo'n situatie.
Misschien gaat zijn hafljaarsfeestje niet door.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Toen hij met Lieke naar binnen liep.... Lieke zei toen tegen Huub ga even op bed liggen... toen zei Huub fokking 200 dagen voor niets in huis
Dus dat betekend dat het uitgesloten is dat Huub de villa gaat winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik doe even meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
En flikker maar op Eric, vieze vuile aanrander![]()
![]()
.
is er niet een boete van 200.000 euro uitgedeeld? ik ken die prijssommetjes niet precies. 1000 euor per dag voor de jackpot toch? warr ook de boetes vanaf gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat het uitgesloten is dat Huub de villa gaat winnen.
Toch zou ik ze dat niet gunnen. Ik begrijp je redenatie, maar toch......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Als Huub een boete krijgt dan is dat wéér voer voor BEAN... als ik Huub was hield ik de eer aan mezelf en ging ik naar huis. BEAN is zo verschrikkelijk dom en tegen dit soort onnozelheid kan niemand op.
Dat is het altijd al geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef Adothehague het volgende:
Dus dat betekend dat het uitgesloten is dat Huub de villa gaat winnen.
Ik zat precies hetzelfde te denken..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Als Huub een boete krijgt dan is dat wéér voer voor BEAN... als ik Huub was hield ik de eer aan mezelf en ging ik naar huis. BEAN is zo verschrikkelijk dom en tegen dit soort onnozelheid kan niemand op.
( jij) wel in bed Scanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die krijg je met geen mogelijkheid gek.
Hij heeft goed naar Sylvia gekekenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, al die eufemistische woordjes voor OPGEVEN.
-- gevoel achterna
-- dicht bij mezelf blijven
Nee: het is OPGEVEN, de terreur niet aankunnen.
Je weet gewoon dat ze hem daarmee gaan treiteren... en ja we weten allemaal dat beheersen niet Huub's sterkste punt is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zou ik ze dat niet gunnen. Ik begrijp je redenatie, maar toch......
Zulke dingen doet alleen Amanda. Syl en eric hadden grieks gekookt en zij gooide er citroensap of zo overheen, maar niemand had het opgemerkt, alleen Brian vond het niet echt lekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:36 schreef Zora01 het volgende:
als ik lieke was dan had ik wat in het eten van Melissa gedaan hahaha..
beetje rattenkruid of zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:36 schreef Zora01 het volgende:
als ik lieke was dan had ik wat in het eten van Melissa gedaan hahaha..
Ik vind dat Eric een stukje heel erg mooi bij zichzelf blijft en als echt gevoelsmens dat achterna gaat............... hup poort uit..................opzoutenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, al die eufemistische woordjes voor OPGEVEN.
-- gevoel achterna
-- dicht bij mezelf blijven
Nee: het is OPGEVEN, de terreur niet aankunnen.
wat is dat mens toch ook ontiegelijk dom, de hele wereld weet z'n naam (ok enigszins overdreven)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Erik : "Gek he, Japio wist meteen die naam. Duidelijk dat ze er in het kantoor dus al eerder over gesproken hebben, want ik noem zijn naam nooit."
De reden dat hij gaat is dat hij de terreur van Huub niet aankan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind dat Eric een stukje heel erg mooi bij zichzelf blijft en als echt gevoelsmens dat achterna gaat............... hup poort uit..................opzoutenDag moppie, toppie, eikeltje
( Eric dat is)
Zal ik je wat tips geven ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef johngrisham het volgende:
nou mn eerste dagje op dit forum
gezellie
Ze moest toch zes weken met dat corset lopen??/ Dat wijf is echt gek hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Natasja loopt de hele dag al zonder BH, zij wil dat haar borsten mislukken volgens mij.
Kan ze weer extra aandacht vragen.
Hij ligt ergens buiten de streams uitgeteld op bed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik begin weer voor Huub te worden, zit in een fan crisis
Mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik begin weer voor Huub te worden, zit in een fan crisis
laten de roddelbladen lekker gaan uitzoekn hoe het zit dan gaat ze alsnog eerdernaar huisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat mens toch ook ontiegelijk dom, de hele wereld weet z'n naam (ok enigszins overdreven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |