Geloof je dat daar op gereageerd wordt door de redactie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE,
Aangezien ik jullie betaal voor deze streams, zou ik graag een VERKLARING willen zien waarom a.) de streams gelockt werden en b.) waarom jullie NIETS toelichten. Was het niet "It's all in the game"? Al dit gissen en gokken van de medefora-gebruikers leidt alleen maar tot verdere onzin.
misschien ging dat over haar stiefvader, ik weet het nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef Larisje het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar volgens mij toen Syl haar vader was overleden. vertelde ze dat van de kanker. Of ik heb het mis hoor?![]()
waarom moet ze dat op de streams verkondigen... hadden ze beter tijdens de steamlock kunnen regelen..... stelletje dombo'squote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
"Hij zou me bellen"
Dus Natasia mag even zonder contactpunten bellen met Wilgo? Wat een achterlijk zooitje daar.
Serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef FdW het volgende:
Palma haar man is ook vermoord....
Alsof heel streamend nederland die tieten nog niet gezien hadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef CocaColaLight het volgende:
En jaap heeft de tieten van natasia van zijn site gehaald..... blijkbaar is hij blijkbaar erg geschrokken van het verhaal van achter
Of collect hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
"Hij zou me bellen"
Dus Natasia mag even zonder contactpunten bellen met Wilgo? Wat een achterlijk zooitje daar.
ze had het over achter hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef burtbeej het volgende:
"Hij zou me bellen"
Slaappillen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric heeft wel zin in een <tuut>. Natasia : "Daar door ik ook een keer aan mee, ga maar even bellen". En Amanda heeft meteen ook zin .......
Met zo'n kind verbaast me dat helemaal niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef Nasp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qieckHap7jY
In dit filmpje staat ook dat de vader en stiefvader van Amanda "zelfmoord" hebben gepleegd.![]()
Vermoord, door haar stemquote:
Gelukkig voor Eric geniet hij nu bescherming vanuit het criminele milieu.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Amanda komen dus echt uit vrij criminele families. Beetje vreemd dat zulke aso's in het programma mogen. Het straalt er ook echt vanaf trouwens, vooral van Amanda.
ik ook niet meer......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
misschien ging dat over haar stiefvader, ik weet het niet
Oyquote:
Dat is een tendentieuze voorstelling van zaken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De ellende begon toen Brian achter Huub en Natasia aan begon te rennen. Wat hij toen gedaan heeft weten we niet.
Gek he, dat Delley's moeder niet op TV wil en zelfs telefonisch contact weigert.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef Nasp het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qieckHap7jY
In dit filmpje staat ook dat de vader en stiefvader van Amanda "zelfmoord" hebben gepleegd.![]()
helemaal top zeg - er zit dus iemand in het huis, Natasia, die banden heeft met "een mafia" die dus eigenlijk beter maar helemaal niet aangepakt mag worden. zooooooo mooi dit DGK redactie - jullie weten denk ik allang wat je te doen staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef CocaColaLight het volgende:
En jaap heeft de tieten van natasia van zijn site gehaald..... blijkbaar is hij blijkbaar erg geschrokken van het verhaal van achter
Net als Jaap en Brian..........CHICKEN!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef schatje het volgende:
Nou DGK_Redactie, reageer nu eens, wat is er allemaal aan de hand?
Dat wel maar Jaap heeft zo "niks" gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof heel streamend nederland die tieten nog niet gezien had
OK.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze doelden op een joint.
Misschien toch wel een idee om de gerenomeerde pesr in te lichten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef riri het volgende:
als je iets over de onderwereld zegt in de gouden kooi zoals huub blijkbaar deed miet ie bang zijn dat ie opgeblazen wordt in zijn auto...en iedereen die bij hem in de auto zit?
Wie zijn hier nu gek????
Wat heeft dit alles nog met dit spel te maken?
Natasia en Amanda er meteen uit zou ik zeggen.
Zeker je de wet door penose laten voorschrijven.
Huub...gewoon zeggen wat je vind man en dat zij je bang willen maken...niets van aantrekken
Daarnaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef carpediem23 het volgende:
Amsterdamse Penose.......Maar wacht even de beelden zijn na het filmpje met de appels en stoelen op zwart gegaan??? of was dat daarna?
Dr is een filmpje, maar die loopt niet zo ver doorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef carpediem23 het volgende:
Amsterdamse Penose.......Maar wacht even de beelden zijn na het filmpje met de appels en stoelen op zwart gegaan??? of was dat daarna?
Die reist van hot naar her terwijl dochter 1 invalide is, dochter 2 Amanda is en dochter 3 net terug is uit een opvoedingsinstituut is. You do the math.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef burtbeej het volgende:
En wat moet die moeder van Amanda nou denken? Of ziet de zelf ook zo diep in die zooi?
In het fotoboek wel maar zijn post is wel weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:14 schreef lillkiss het volgende:
de tieten van natasia staan er nog wel op hoor
Huub en Natasia gaan elkaar echt niet slaan. Dus áls er iets is gebeurd, is dat gebeurd toen Brian er opeens heen rende.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat is een tendentieuze voorstelling van zaken.
We hoorden een hoop gescheld tussen Huub en Natasia,
Natasia: Huub, komen nu!
Huub: Vieze vuile k*rhoer!
Brian kwam naar buiten en holde er naar toe en toen de streamlock.
Daar begint het inmiddels sterk op te lijken, jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef axis303 het volgende:
Wow, we zijn dus aan het kijken naar een conspiracy ofzo, banden met de onderwereld, John de Mol afpersers etc.
Freaky..
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.quote:
Welkom in de werled van Natasia... waar kaker en typuslijer niet mag... maar oproepn iemand te elimineren een normale zaak lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef riri het volgende:
als je iets over de onderwereld zegt in de gouden kooi zoals huub blijkbaar deed miet ie bang zijn dat ie opgeblazen wordt in zijn auto...en iedereen die bij hem in de auto zit?
Wie zijn hier nu gek????
Wat heeft dit alles nog met dit spel te maken?
Natasia en Amanda er meteen uit zou ik zeggen.
Zeker je de wet door penose laten voorschrijven.
Huub...gewoon zeggen wat je vind man en dat zij je bang willen maken...niets van aantrekken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die reist van hot naar her terwijl dochter 1 invalide is, dochter 2 Amanda is en dochter 3 net terug is uit een opvoedingsinstituut is. You do the math.
Hij slaaptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Adothehague het volgende:
Huub is naar achter?
Ik zie hem iig nergens
Oftewel, alle kenmerken van een echte soapquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar begint het inmiddels sterk op te lijken, ja
Een absolute lafbek, jawelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.
Het jammere is dat die 4 juist veel meer last van de situatie hadden dan die 2...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Disana het volgende:
Het 4 tegen 2 is dus na 2,5 dag stopgezet. Mooi zo, het was ook oneerlijk.
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef axis303 het volgende:
Wow, we zijn dus aan het kijken naar een conspiracy ofzo, banden met de onderwereld, John de Mol afpersers etc.
Freaky..
Natas zal dus dit hele gedoe wel winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar begint het inmiddels sterk op te lijken, ja
Die heb ik volgens mij net gezien via clipser ofzo, ruzie ruzie stoel actie ofzo, hoorde wel iets over Milten maar geen beelden die op zwart gaan....this nog even wachten dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dr is een filmpje, maar die loopt niet zo ver door
Ik weet niet hoe lang Lieke het nog had volgehouden. Zij was degene die het meest werd belaagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het jammere is dat die 4 juist veel meer last van de situatie hadden dan die 2...
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Dementor het volgende:
Huub ligt te slapen mensen.
Zoals ik zei... de redaktie zit niet te wachten op trammelant in het weekend....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
Er is dus 48 uur wapenstilstand bedongen.
Misschien istie wel geschrokken van de mensen die spel en realiteit niet meer uit elkaar kunnen houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.
Ze mogen toch niet slapen overdag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Dementor het volgende:
Huub ligt te slapen mensen.
Jah met d'r Dusty, Donny, Frankie enzoo die lelijke snol uit Noord is echt aso.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)![]()
Dat zou heel goed kunnen. Maar het ging ook echt heel ver, met name gisteravond. En als het aan BEAN had gelegen, was het gewoon doorgegaan. Die kunnen elkaar immers afwisselen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals ik zei... de redaktie zit niet te wachten op trammelant in het weekend....
Te paranoide.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks de 'wapenstilstand' wenst het groepje van Natasia (het fijne groepje dat niet laf ligt te slapen) niet van Lieke te eten.
Te onbetrouwbaar.
Van mij mag het, opzouten met die gast.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij net gezien via clipser ofzo, ruzie ruzie stoel actie ofzo, hoorde wel iets over Milten maar geen beelden die op zwart gaan....this nog even wachten dus.
Maar dat stukje tekst op de Tien site over Eric die wil STAPPEN?? waarschijnlijk weer een soort Sylvia toneelhaak actie van achter.
Ja, de redactie. Naast de paardenstal zit een deur naar buiten, daarachter een gebouwtje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
wát is achter? gewoon de redactie of wat?
Te paranoia bedoel je....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks de 'wapenstilstand' wenst het groepje van Natasia (het fijne groepje dat niet laf ligt te slapen) niet van Lieke te eten.
Te onbetrouwbaar.
Ja ook wel bekent als de Febo, snackbar enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
Ze hebben drie dagen geen uitzending volgende week, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
Er is dus 48 uur wapenstilstand bedongen.
Is het nu allemaal pais en vree totdat de redactie de auto heeft gewassen en het vlees heeft gesneden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Adothehague het volgende:
Leuk dan wapenstilstand. Hoe triest is dat man ik ben trouwens benieuwd hoelang ze het volhouden. Wel triest precies nu wapenstilstand
De regie die naast/achter het huis zitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
Jaap valt dus giga door de mand. gewoon laf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet slapen overdag?![]()
En nu ineens weldie zit gewoon achter
Gaat dat ook niet een paar weken duren? Ik heb me er nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben drie dagen geen uitzending volgende week, dus geen probleem.
Zo zal de redactie ook denken.
Ze doet moeite met het maken van een grote maaltijd willen BEAN er niet van eten.quote:
Zelfs de Engelse BB is dus nog altijd braver dan De Kooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Weer discriminatie in Engelse Big Brother
Gepubliceerd op: 8-6-2007 @ 06:59 - Bron: ANP
Een deelneemster van de Big Brother versie in Engeland is het huis uitgezet. Studente Emily Parr schold haar medebewoonster uit voor nigger. In januari werd een Indiaase actrice uitgescholden om haar afkomst in Celebrity Big Brother.
Wat? Woorden een gevaar? Zoals jij het brengt zijn Natasia & Amanda de gevaren met hun dreigementen van hun vieze familie/kringetjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Je kunt nu toch wel gaan concluderen dat Huub niet meer te handhaven is in de kooi. ZIjn aanwezigheid is een gevaar voor ziczelf en wie weet voor wie nog meer 'achter'. Alleen kunnen ze hem niet wegsturen nu, want dan komt alles van Natasia's verleden en heden in de pers.
Ik heb geen bedreigingen gehoord.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)![]()
Ja en de oom van Miljouska van tmf is Holleder ( maar dat is dan wel echt waar!)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
Volgens mij is de vader van Amanda Sam Klepper.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kom op Natasia, even de kleintjes gaan voorlezen!!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Je kunt nu toch wel gaan concluderen dat Huub niet meer te handhaven is in de kooi. ZIjn aanwezigheid is een gevaar voor ziczelf en wie weet voor wie nog meer 'achter'. Alleen kunnen ze hem niet wegsturen nu, want dan komt alles van Natasia's verleden en heden in de pers.
en er werd net gezegd dat er een 48 uurs wapenstilstand is...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Dementor het volgende:
Dit is natuurlijk het moment om Lieke gek te maken
Prima weekend invulling idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het nu allemaal pais en vree totdat de redactie de auto heeft gewassen en het vlees heeft gesneden?
De redactie heeft gelijk als ze zegt dat je via de streams in feite naar de opnames van een soap zit te kijken. In het weekend wordt er niet gewerkt. Morgen weer tot einde dag uitslapen. Neuken. Eten. Film. Slapen en zondag idem dito.
...
Op zich niks mis mee eigenlijk.
In Amsterdam is het al wat rustiger, maar het is een hele zware bui!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef tipsch het volgende:
oei, slecht weer heeft inmiddels ook Alkmaar bereikt
LOL... Ik heb net zo'n idee dat dat Lieke echt geen reet uitmaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
dat ze voor iedereen aan het koken is, en 4 lowlifes niet mee willen eten.
Die krijg je met geen mogelijkheid gek.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Dementor het volgende:
Dit is natuurlijk het moment om Lieke gek te maken
Welke stream zei ie dat? Ik heb hem nog steeds niet gezien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef Desii het volgende:
Ik hoorde Huub zeggen over 200 dagen voor niets... zou hij een boete krijgen dan?
Ik vind dit wel spannend! Maar tis wel zo fokking benauwdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
In Amsterdam is het al wat rustiger, maar het is een hele zware bui!
Kijk, dat is humor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef Prik0 het volgende:
Mellisa gaat gewoon verder met het eten van Lieke![]()
Zo doet ze al een paar dagenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik heb net zo'n idee dat dat Lieke echt geen reet uitmaakt
Butler.. die de wannabee miljonairs assisteert met drankje hapje etcquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef Dementor het volgende:
Ik snap niet dat Melissa komt koken...
Is ze een hulp of een gast?
boete voor wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef Desii het volgende:
Ik hoorde Huub zeggen over 200 dagen voor niets... zou hij een boete krijgen dan?
Het was hier gewoon grijs, donker, benauwd en een kabaal....vond het wel wat hebben. Nu hoor ik alleen maar ambulances en vogeltjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind dit wel spannend! Maar tis wel zo fokking benauwd
Ah ok ik dacht die ze er altijd voor de sier bij liepquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Butler.. die de wannabee miljonairs assisteert met drankje hapje etc
Toen hij met Lieke naar binnen liep.... Lieke zei toen tegen Huub ga even op bed liggen... toen zei Huub fokking 200 dagen voor niets in huisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Welke stream zei ie dat? Ik heb hem nog steeds niet gezien...
Heeft ze weer zo'n eenpansgerechtje gemaakt? Dan zou mij het ook niet uitmaken, wel als ik voor nop een kilo aardappels heb staan schillen (kutwerk).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik heb net zo'n idee dat dat Lieke echt geen reet uitmaakt
Hij heeft dus als enige een boete gehad? Ik zag Amanda toch ook met dingen smijten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Toen hij met Lieke naar binnen liep.... Lieke zei toen tegen Huub ga even op bed liggen... toen zei Huub fokking 200 dagen voor niets in huis
Huub is te temperamentvol. Die kan dat echt niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Ze mogen er weer niet over praten.
Als Huub werkelijk een boete heeft gehad, hoop ik dat hij niet langer het programma gaat maken en gewoon relaxt zijn tijd gaat uitzitten daar. Ze hadden aan mij een hele slechte in zo'n situatie.
Misschien gaat zijn hafljaarsfeestje niet door.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Toen hij met Lieke naar binnen liep.... Lieke zei toen tegen Huub ga even op bed liggen... toen zei Huub fokking 200 dagen voor niets in huis
Dus dat betekend dat het uitgesloten is dat Huub de villa gaat winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik doe even meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
En flikker maar op Eric, vieze vuile aanrander![]()
![]()
.
is er niet een boete van 200.000 euro uitgedeeld? ik ken die prijssommetjes niet precies. 1000 euor per dag voor de jackpot toch? warr ook de boetes vanaf gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat het uitgesloten is dat Huub de villa gaat winnen.
Toch zou ik ze dat niet gunnen. Ik begrijp je redenatie, maar toch......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Als Huub een boete krijgt dan is dat wéér voer voor BEAN... als ik Huub was hield ik de eer aan mezelf en ging ik naar huis. BEAN is zo verschrikkelijk dom en tegen dit soort onnozelheid kan niemand op.
Dat is het altijd al geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef Adothehague het volgende:
Dus dat betekend dat het uitgesloten is dat Huub de villa gaat winnen.
Ik zat precies hetzelfde te denken..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Als Huub een boete krijgt dan is dat wéér voer voor BEAN... als ik Huub was hield ik de eer aan mezelf en ging ik naar huis. BEAN is zo verschrikkelijk dom en tegen dit soort onnozelheid kan niemand op.
( jij) wel in bed Scanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die krijg je met geen mogelijkheid gek.
Hij heeft goed naar Sylvia gekekenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, al die eufemistische woordjes voor OPGEVEN.
-- gevoel achterna
-- dicht bij mezelf blijven
Nee: het is OPGEVEN, de terreur niet aankunnen.
Je weet gewoon dat ze hem daarmee gaan treiteren... en ja we weten allemaal dat beheersen niet Huub's sterkste punt is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch zou ik ze dat niet gunnen. Ik begrijp je redenatie, maar toch......
Zulke dingen doet alleen Amanda. Syl en eric hadden grieks gekookt en zij gooide er citroensap of zo overheen, maar niemand had het opgemerkt, alleen Brian vond het niet echt lekker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:36 schreef Zora01 het volgende:
als ik lieke was dan had ik wat in het eten van Melissa gedaan hahaha..
beetje rattenkruid of zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:36 schreef Zora01 het volgende:
als ik lieke was dan had ik wat in het eten van Melissa gedaan hahaha..
Ik vind dat Eric een stukje heel erg mooi bij zichzelf blijft en als echt gevoelsmens dat achterna gaat............... hup poort uit..................opzoutenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, al die eufemistische woordjes voor OPGEVEN.
-- gevoel achterna
-- dicht bij mezelf blijven
Nee: het is OPGEVEN, de terreur niet aankunnen.
wat is dat mens toch ook ontiegelijk dom, de hele wereld weet z'n naam (ok enigszins overdreven)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Erik : "Gek he, Japio wist meteen die naam. Duidelijk dat ze er in het kantoor dus al eerder over gesproken hebben, want ik noem zijn naam nooit."
De reden dat hij gaat is dat hij de terreur van Huub niet aankan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind dat Eric een stukje heel erg mooi bij zichzelf blijft en als echt gevoelsmens dat achterna gaat............... hup poort uit..................opzoutenDag moppie, toppie, eikeltje
( Eric dat is)
Zal ik je wat tips geven ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef johngrisham het volgende:
nou mn eerste dagje op dit forum
gezellie
Ze moest toch zes weken met dat corset lopen??/ Dat wijf is echt gek hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Natasja loopt de hele dag al zonder BH, zij wil dat haar borsten mislukken volgens mij.
Kan ze weer extra aandacht vragen.
Hij ligt ergens buiten de streams uitgeteld op bed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik begin weer voor Huub te worden, zit in een fan crisis
Mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik begin weer voor Huub te worden, zit in een fan crisis
laten de roddelbladen lekker gaan uitzoekn hoe het zit dan gaat ze alsnog eerdernaar huisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat mens toch ook ontiegelijk dom, de hele wereld weet z'n naam (ok enigszins overdreven)
ja he.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Dementor het volgende:
Huub is zwaar verdoofd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weggestemd wordt, anders wordt het zo rustig in huis.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Dementor het volgende:
Huub is zwaar verdoofd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij ligt ergens buiten de streams uitgeteld op bed.
De zogenaamde nonstop-rocker.
Die is verdoofd hoor.quote:
Amanda wint toch niet, dus dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:42 schreef akveor het volgende:
Huub heeft ook nog die plek op z'n wang van gisteren.... later nog een stoel naar zich toe gekregen.... Ik denk Huub en Amanda een boete...
Dat klinkt alsof er niets meer te winnen valt voor Huub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
quote:
Eric en Amanda zijn wel mijn favorieten, momenteel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
zucht, gelukkig schat, ik was al bang dat je Eric fan ging worden.
Stil in huis ? Bedoel je daar of bij jou![]()
Schat hij is nu ziek, dat is niet ok.................... neem jij hem in huis ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amanda wint toch niet, dus dat maakt niet uit.
SMERIGE HUUB 200.000 EURO BOETE: DAAAAAAAAAAAAAAG![]()
![]()
![]()
![]()
jezus wat ben jij een triest figuur, niemand weet wat er gebeurd is en het enige wat jij doet is elke post huub afkraken/zeiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Amandaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric en Amanda zijn wel mijn favorieten, momenteel.
En voordat MOOTIE wèèr begint te zeiken: nee mevrouw: dit is geen feit, maar een speculatie op basis van de beelden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja tuurlijk,als zij het zegt wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Japio komt binnen met een brief voor Huub.
Natasja: Gaat het over Milton?
Nu mag de naam ineens wel?![]()
Precies!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een triest figuur, niemand weet wat er gebeurd is en het enige wat jij doet is elke post huub afkraken/zeiken.. Dat Natasia bedreigingen uit heeft iedereen gehoord. Wat Huub gedaan heeft weet (nog) niemand!
pffffquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Meganog het volgende:
De weblog van Huub is door iemand van achter gehacked.
ff een user met rust laten ajb, Peter is een held en mag over de bewoners schrijven wat hij wil. dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een triest figuur, niemand weet wat er gebeurd is en het enige wat jij doet is elke post huub afkraken/zeiken.. Dat Natasia bedreigingen uit heeft iedereen gehoord. Wat Huub gedaan heeft weet (nog) niemand!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En voordat MOOTIE wèèr begint te zeiken: nee mevrouw: dit is geen feit, maar een speculatie op basis van de beelden.
Precies.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een user met rust laten ajb, Peter is een held en mag over de bewoners schrijven wat hij wil. dus![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een user met rust laten ajb, Peter is een held en mag over de bewoners schrijven wat hij wil. dus![]()
Ik zou het leuk vinden als Lieke veel meer dan Amanda (en Brian) zou krijgen..... hoger dan Jaap hoeft voor mij niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef Zora01 het volgende:
ik heb tot aan gisteren nog geen smsje verstuurd voor de popo.. maar nu heb ik er aardig wat verstuurd voor lieke en huub... ik lach me trouwens suf als Lieke hoger als kingjaap eindigd...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is overtuigd dat Japio nat HET gesprek inmiddels ook Huub de rug zal keren. Op de tweede cap zien we Japio ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is, zoals gewoonlijk, maar net wat je wilt horen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij hebt ook nog niets geleerd,je krijgt van niemand sjoege....(behalve van mij nu,maar ik ben nu eenmaal vriendelijk)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Brian zegt nu hele wezenlijke dingen.
Huub heeft IEDEREEN kanker toegewenst.
Eric ziet het, Brian ziet het, iedereen ziet het.
Huub heeft als enige helemaal niets geleerd.
![]()
Misschien houden ze haar wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
amanda is al erg lang bij de buren.
oh ja, om iets te leren, daarom zitten ze daar - natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is, zoals gewoonlijk, maar net wat je wilt horen.
Ik heb Natasia geen bedreigingen horen uiten.
Ntasia is wel bezorgd over wat er zou kunnen gebeuren.
als ze daar net zo koppig gaat zitten wezen als toen ze terug kwam van Jensen, dan wens ik de redactie veel plezier met haarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef agter het volgende:
amanda is al erg lang bij de buren.
Nou wat ergquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Die heeft het zogenaamd druk in Limburg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu je het over een ei hebt...Juf Judith al een tijdje niet gespot..![]()
Die komt echt niet meer terug, en dat is maar goed ook. JJ is history.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu je het over een ei hebt...Juf Judith al een tijdje niet gespot..![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Lieke veel meer dan Amanda (en Brian) zou krijgen..... hoger dan Jaap hoeft voor mij niet...
In elk geval Huub, Lieke en Jaap in de top 3... wanneer wordt de POPO weer bekend gemaakt??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als Lieke veel meer dan Amanda (en Brian) zou krijgen..... hoger dan Jaap hoeft voor mij niet...
NORMAAL gesproken is dat HIER toch een ban?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Nou wat erg![]()
![]()
Ik wens jou kanker toe, en nu?![]()
Nu hoor je een ban te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Nou wat erg![]()
![]()
* zoekt middelvingersmileyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En voordat MOOTIE wèèr begint te zeiken: nee mevrouw: dit is geen feit, maar een speculatie op basis van de beelden.
ben je aan het quoten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieke is een schele snol met een kutstem....................
![]()
je bent denk ik in de war met Amanda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Die kijken vast naar dit programma jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
Brian vraagt zich af wat de andere homo`s ervan vinden dat Huub zo anti-homoseksueel is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker milieu kom jij....nu snap ik dat je geen ramen hebt...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Kan Peter mij als user dan ook met rust laten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lekker milieu kom jij....nu snap ik dat je geen ramen hebt...![]()
![]()
Spoken like a true saintquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is, zoals gewoonlijk, maar net wat je wilt horen.
Ik heb Natasia geen bedreigingen horen uiten.
Ntasia is wel bezorgd over wat er zou kunnen gebeuren.
kies maarquote:
quote:
Ik zit er niet mee en ik heb hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef CoT het volgende:
[..]
Nou wat erg![]()
![]()
een waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Meganog het volgende:
Huub zegt dat hij is gekomen voor het spel. Als er zaken van buitenaf gaan meespelen dan begrijpt hij het niet meer. Dan kan hij het spel niet meer spelen.
Dat gebeurt door Natasia al weken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef CocaColaLight het volgende:
blijkbaar bedreigen ze huub met iets van buiten..... en dat schijnt men constant te doen.....
Oneerlijke strijd dus.............quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef CocaColaLight het volgende:
blijkbaar bedreigen ze huub met iets van buiten..... en dat schijnt men constant te doen.....
Huub heeft heel groot gelijk. DGK redactie moet die zwarte heks eruit halen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Huub begrijpt niet dat ze het achter allemaal goed vinden, dat Natasja Huub steeds bedreigt, en hij daar niks over mag zeggen.
Lieke vindt het niet verstandig dat hij daar nu over praat.
Het enige wat Huub rest is een villa laten bouwen in Thailand..John Mieremet heeft dat ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik denk dat Talpa nu denkt dat het daar al te laat voor is...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft heel groot gelijk. DGK redactie moet die zwarte heks eruit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |