Dat wel maar Jaap heeft zo "niks" gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alsof heel streamend nederland die tieten nog niet gezien had
OK.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze doelden op een joint.
Misschien toch wel een idee om de gerenomeerde pesr in te lichten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef riri het volgende:
als je iets over de onderwereld zegt in de gouden kooi zoals huub blijkbaar deed miet ie bang zijn dat ie opgeblazen wordt in zijn auto...en iedereen die bij hem in de auto zit?
Wie zijn hier nu gek????
Wat heeft dit alles nog met dit spel te maken?
Natasia en Amanda er meteen uit zou ik zeggen.
Zeker je de wet door penose laten voorschrijven.
Huub...gewoon zeggen wat je vind man en dat zij je bang willen maken...niets van aantrekken
Daarnaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef carpediem23 het volgende:
Amsterdamse Penose.......Maar wacht even de beelden zijn na het filmpje met de appels en stoelen op zwart gegaan??? of was dat daarna?
Dr is een filmpje, maar die loopt niet zo ver doorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef carpediem23 het volgende:
Amsterdamse Penose.......Maar wacht even de beelden zijn na het filmpje met de appels en stoelen op zwart gegaan??? of was dat daarna?
Die reist van hot naar her terwijl dochter 1 invalide is, dochter 2 Amanda is en dochter 3 net terug is uit een opvoedingsinstituut is. You do the math.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:10 schreef burtbeej het volgende:
En wat moet die moeder van Amanda nou denken? Of ziet de zelf ook zo diep in die zooi?
In het fotoboek wel maar zijn post is wel weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:14 schreef lillkiss het volgende:
de tieten van natasia staan er nog wel op hoor
Huub en Natasia gaan elkaar echt niet slaan. Dus áls er iets is gebeurd, is dat gebeurd toen Brian er opeens heen rende.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat is een tendentieuze voorstelling van zaken.
We hoorden een hoop gescheld tussen Huub en Natasia,
Natasia: Huub, komen nu!
Huub: Vieze vuile k*rhoer!
Brian kwam naar buiten en holde er naar toe en toen de streamlock.
Daar begint het inmiddels sterk op te lijken, jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef axis303 het volgende:
Wow, we zijn dus aan het kijken naar een conspiracy ofzo, banden met de onderwereld, John de Mol afpersers etc.
Freaky..
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.quote:
Welkom in de werled van Natasia... waar kaker en typuslijer niet mag... maar oproepn iemand te elimineren een normale zaak lijkt te zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef riri het volgende:
als je iets over de onderwereld zegt in de gouden kooi zoals huub blijkbaar deed miet ie bang zijn dat ie opgeblazen wordt in zijn auto...en iedereen die bij hem in de auto zit?
Wie zijn hier nu gek????
Wat heeft dit alles nog met dit spel te maken?
Natasia en Amanda er meteen uit zou ik zeggen.
Zeker je de wet door penose laten voorschrijven.
Huub...gewoon zeggen wat je vind man en dat zij je bang willen maken...niets van aantrekken
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die reist van hot naar her terwijl dochter 1 invalide is, dochter 2 Amanda is en dochter 3 net terug is uit een opvoedingsinstituut is. You do the math.
Hij slaaptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Adothehague het volgende:
Huub is naar achter?
Ik zie hem iig nergens
Oftewel, alle kenmerken van een echte soapquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar begint het inmiddels sterk op te lijken, ja
Een absolute lafbek, jawelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.
Het jammere is dat die 4 juist veel meer last van de situatie hadden dan die 2...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Disana het volgende:
Het 4 tegen 2 is dus na 2,5 dag stopgezet. Mooi zo, het was ook oneerlijk.
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef axis303 het volgende:
Wow, we zijn dus aan het kijken naar een conspiracy ofzo, banden met de onderwereld, John de Mol afpersers etc.
Freaky..
Natas zal dus dit hele gedoe wel winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar begint het inmiddels sterk op te lijken, ja
Die heb ik volgens mij net gezien via clipser ofzo, ruzie ruzie stoel actie ofzo, hoorde wel iets over Milten maar geen beelden die op zwart gaan....this nog even wachten dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dr is een filmpje, maar die loopt niet zo ver door
Ik weet niet hoe lang Lieke het nog had volgehouden. Zij was degene die het meest werd belaagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het jammere is dat die 4 juist veel meer last van de situatie hadden dan die 2...
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Dementor het volgende:
Huub ligt te slapen mensen.
Zoals ik zei... de redaktie zit niet te wachten op trammelant in het weekend....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
Er is dus 48 uur wapenstilstand bedongen.
Misschien istie wel geschrokken van de mensen die spel en realiteit niet meer uit elkaar kunnen houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.
Ze mogen toch niet slapen overdag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Dementor het volgende:
Huub ligt te slapen mensen.
Jah met d'r Dusty, Donny, Frankie enzoo die lelijke snol uit Noord is echt aso.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)![]()
Dat zou heel goed kunnen. Maar het ging ook echt heel ver, met name gisteravond. En als het aan BEAN had gelegen, was het gewoon doorgegaan. Die kunnen elkaar immers afwisselen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals ik zei... de redaktie zit niet te wachten op trammelant in het weekend....
Te paranoide.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks de 'wapenstilstand' wenst het groepje van Natasia (het fijne groepje dat niet laf ligt te slapen) niet van Lieke te eten.
Te onbetrouwbaar.
Van mij mag het, opzouten met die gast.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij net gezien via clipser ofzo, ruzie ruzie stoel actie ofzo, hoorde wel iets over Milten maar geen beelden die op zwart gaan....this nog even wachten dus.
Maar dat stukje tekst op de Tien site over Eric die wil STAPPEN?? waarschijnlijk weer een soort Sylvia toneelhaak actie van achter.
Ja, de redactie. Naast de paardenstal zit een deur naar buiten, daarachter een gebouwtje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
wát is achter? gewoon de redactie of wat?
Te paranoia bedoel je....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks de 'wapenstilstand' wenst het groepje van Natasia (het fijne groepje dat niet laf ligt te slapen) niet van Lieke te eten.
Te onbetrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |