Het jammere is dat die 4 juist veel meer last van de situatie hadden dan die 2...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Disana het volgende:
Het 4 tegen 2 is dus na 2,5 dag stopgezet. Mooi zo, het was ook oneerlijk.
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef axis303 het volgende:
Wow, we zijn dus aan het kijken naar een conspiracy ofzo, banden met de onderwereld, John de Mol afpersers etc.
Freaky..
Natas zal dus dit hele gedoe wel winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar begint het inmiddels sterk op te lijken, ja
Die heb ik volgens mij net gezien via clipser ofzo, ruzie ruzie stoel actie ofzo, hoorde wel iets over Milten maar geen beelden die op zwart gaan....this nog even wachten dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dr is een filmpje, maar die loopt niet zo ver door
Ik weet niet hoe lang Lieke het nog had volgehouden. Zij was degene die het meest werd belaagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het jammere is dat die 4 juist veel meer last van de situatie hadden dan die 2...
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Dementor het volgende:
Huub ligt te slapen mensen.
Zoals ik zei... de redaktie zit niet te wachten op trammelant in het weekend....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
Er is dus 48 uur wapenstilstand bedongen.
Misschien istie wel geschrokken van de mensen die spel en realiteit niet meer uit elkaar kunnen houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.
Ze mogen toch niet slapen overdag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Dementor het volgende:
Huub ligt te slapen mensen.
Jah met d'r Dusty, Donny, Frankie enzoo die lelijke snol uit Noord is echt aso.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)![]()
Dat zou heel goed kunnen. Maar het ging ook echt heel ver, met name gisteravond. En als het aan BEAN had gelegen, was het gewoon doorgegaan. Die kunnen elkaar immers afwisselen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals ik zei... de redaktie zit niet te wachten op trammelant in het weekend....
Te paranoide.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks de 'wapenstilstand' wenst het groepje van Natasia (het fijne groepje dat niet laf ligt te slapen) niet van Lieke te eten.
Te onbetrouwbaar.
Van mij mag het, opzouten met die gast.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij net gezien via clipser ofzo, ruzie ruzie stoel actie ofzo, hoorde wel iets over Milten maar geen beelden die op zwart gaan....this nog even wachten dus.
Maar dat stukje tekst op de Tien site over Eric die wil STAPPEN?? waarschijnlijk weer een soort Sylvia toneelhaak actie van achter.
Ja, de redactie. Naast de paardenstal zit een deur naar buiten, daarachter een gebouwtje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
wát is achter? gewoon de redactie of wat?
Te paranoia bedoel je....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks de 'wapenstilstand' wenst het groepje van Natasia (het fijne groepje dat niet laf ligt te slapen) niet van Lieke te eten.
Te onbetrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |