Kan je niet later gaan ofzo? Of voorstellen om met z'n allen tennis te gaan kijken? Niets brengt een familie zo bijeen als een historische tenniswedstrijd.quote:
Toch deed hij dat tegen robredo niet in de laatste twee sets. Hij walste gewoon over hem heen. En bijvoorbeeld tegen Hewitt in de US Open-finale van 2005: 6-0, 7-6, 6-0. Misschien hangt het er gewoon van af of hij de motivatie kan opbrengen om zo goed te spelen als de situatie het niet vereist. Het lijkt me moeilijk om geïnspireerd te raken in een partij die je waarschijnlijk toch makkelijk hgaat winnen. Maar hij kan dan natuurlijk veel proberen en laten zien wat hij allemaal kan, zoals aan het eind tegen Robredo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:03 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allang gemerkt, is typerend aan Federer. De eerste twee sets pakt hij met gemak, of eigenlijk alleen de eerste en dan zie je gewoon duidelijk dat het spel minder wordt, alsof hij er minder zin in heeft. Zo van, ach ik ga toch wel winnen of van ik ben toch wel beter.
Utrecht. Ik zou alleen geen kroeg weten (in utrecht of den haag) die tennis laat zien. Misschien een sportscafe in adam...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:41 schreef XL het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Als het in Den Haag ergens in een kroeg op groot scherm is, dan zit ik er. Dan zitten er ook ongetwijfeld meer mensen.
Maar dat is volgens mij standaard bij elk tournooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
trouwens er zijn toch nog 2 toernooien gewonnen door Nederlanders
Esther Vergeer wint bij de rolstoeldames en bij rolstoeldames dubbel met Maaike Smit
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:28 schreef Vaud het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij standaard bij elk tournooi![]()
Ester Vergeer roelt gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
trouwens er zijn toch nog 2 toernooien gewonnen door Nederlanders
Esther Vergeer wint bij de rolstoeldames en bij rolstoeldames dubbel met Maaike Smit
Demonstratiewedstrijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ester Vergeer roelt gewoon
Ze heeft een keer een exhibition (kan ff zo snel niet op het nederlandse woord komen)
Da's wel erg knap inderdaad.quote:gedaan bij ons op het tennispark. Ze speelt met haar regels (rolstoeltennisregels) ongeveer net zo goed als een dame die in de 5 speelt van het normale tennis. Dat is echt niet normaal.
Ik zou het ook weleens kunnen zien. Kan me er namelijk moeilijk een voorstelling van maken hoe snel het is.quote:Ik heb haar bezig gezien en het is echt zo ongelovelijk knap. Hoe snel ze sowieso nog is met zo'n rolstoel.
Een speelster van onze club heeft het toen geprobeerd. Was prachtig om te zien. Het is echt veel en veel moeilijker dan je denkt.
leer eerst zo'n rolstoel goed besturenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef Norrage het volgende:
Tss hoe moeilijk kan het zijn, de bal mag 2x!!! stuiteren!
Bedankt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
Poll: Wie gaat RG winnen morgen?Nadal Federer
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
We gaan naar iets in België waar familie dus een huisje heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan je niet later gaan ofzo? Of voorstellen om met z'n allen tennis te gaan kijken? Niets brengt een familie zo bijeen als een historische tenniswedstrijd.![]()
misschien kan je de pc gebruiken en alles via een stream volgen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We gaan naar iets in België waar familie dus een huisje heeft.
1 tv en ik weet niet hoeveel mensen er komen, pas wss nooit.
Ik ben zo zielig
Daar is geen pc. Komt omdat we daar maar soms weekendje heen gaan..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:20 schreef Vaud het volgende:
[..]
misschien kan je de pc gebruiken en alles via een stream volgen?![]()
Wel vreemd jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Zie http://sports.yahoo.com/ten/news?slug=reu-openivanovicfedererdc&prov=reuters&type=lgns. Ivanovic heeft gen coach voor de wedstrijd tegen Henin omdat hij dezelfde sponsor heeft als Henin. Erg vreemd vind ik. Heeft iemand hier zoiets eerder gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |