Ja, vind ik ook. Bovendien is hij altijd bescheiden. Lees zijn blogs maar en luister wat hij na wedstrijden zegt. Ik vind overigens alle tennissers wel bescheiden, alleen Tommy Haas niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:59 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Waarom het hij een een over het paard getild ventje? Hij werkt toch hard voor wat hij bereikt.
Ach, het bekt zo lekker he waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:59 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Waarom het hij een een over het paard getild ventje? Hij werkt toch hard voor wat hij bereikt.
Ik vind Nadal ook de meest bescheiden speler. En goudeerlijk. Als hij sorry zeg, ziet het er echt uit alsof hij het meent. Heeft iemand dat boek over hem trouwens gelezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef Norrage het volgende:
Nadal is echt één van de meest sympathieke spelers op de tour hoor. Eerlijker dan hem heb je ze niet, en bescheidener ook niet. Arrogant is echt het allerallerlaatste wat in mij zou opkomen als ik Nadal zie.
Als het waar is wat Federer zegt, zou Federer dit jaar liever Wimbledon opnieuw winnen en RG niet dan RG voor de eerste keer en Wimbledon niet. Hij vindt Wimledon de bakermat van het tennis. Maar Federer zal toch neem ik aan ook wel begrijpen dat hij de AO, Wimbledon en de US Open alledrie bijvoorbeeld 15 keer kan winnen maar dat een ontbrekende titel op RG op zijn lijst met prestaties altijd zal schitteren door afwezigheid en dat hij voor heel veel mensen toch niet de grootste speler allertijden zal zijn zonder RG-titel.quote:Nadal is gewoon echt een held. Ik hoop dan ook dat hij Wimbledon wint dit jaar (en Fed RG)
Nadal is een stuk minder geworden met zijn 'c'mons' (noem ik het maar even). Alleen op echt belangrijke punten doet hij dat. Vroeger deed hij het tien keer in een partij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind Nadal wel een bepaald soort uitstraling hebben, en dat spreekt niet iedereen aan natuurlijk. Arrogant kan ik hem in ieder geval niet noemen, al komt hij niet altijd even sympathiek op mij over (op de baan tenminste...).
Beetje hetzelfde als bij Hewitt inderdaad...Ze krijgen er ook zoveel kritiek op (onterecht) dat ze het volgens mij daarom ook minderen....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal is een stuk minder geworden met zijn 'c'mons' (noem ik het maar even). Alleen op echt belangrijke punten doet hij dat. Vroeger deed hij het tien keer in een partij.
Ja, al weet ik nog niet naar wie ik ga luisteren. Ik vind Marcella, Jan en Kristie ook wel erg leuk om naar te luisteren. De combinatie van Marcella en Jan is denk ik mijn favoriete Nederlandse commentator.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:38 schreef Norrage het volgende:
Sue en co zijn gewoon helden tijdens Wimbledon..Ik heb er nu al weer zoveel zin in
Ach, ik zie dat véél liever dan de huisvrouwenuitstraling waar Milalaa het over hadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij Hewitt inderdaad...Ze krijgen er ook zoveel kritiek op (onterecht) dat ze het volgens mij daarom ook minderen....
Ja ik ook. Al vind ik het ook leuk als Nadal voor de derde keer op rij wint. 20 wedstrijen op RG ongeslag zijn is ook vrij geweldig. En als hij van Federer wint, wordt die reeks misschien we weer een stuk langer, want de eerste ronden van volgend jaar zal hij neem ik aan ook wel doorkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:43 schreef Norrage het volgende:
Mij maakt het niet uit wat hij zelf wil winnen, ik wil dat hij RG wint!
Bij mij staat het echt werkelijk nonstop op BBC hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al weet ik nog niet naar wie ik ga luisteren. Ik vind Marcella, Jan en Kristie ook wel erg leuk om naar te luisteren. De combinatie van Marcella en Jan is denk ik mijn favoriete Nederlandse commentator.
Op de BBC vond ik Dan Maskell altijd geweldig om naar te luisteren. Die had zoveel nuttigs te melden over het tennis. Volgens mij is hij er van 1936 tot begin jaren 90 altijd geweest om commnetaar te geven bij Wimbledon (met uitzondering van een paar jaar).
Ja, bij Hewitt is het ook een stuk minder geworden. Tegen Nadal in Hamburg dit jaar deed hij het twee keer op momenten waarop het ook logisch was. Maar als hij op één knie gaat zitten en van die stoten richting de grond geeft heb ik altijd zoiets vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij Hewitt inderdaad...Ze krijgen er ook zoveel kritiek op (onterecht) dat ze het volgens mij daarom ook minderen....
Bedoel je dat Wilfried Geneequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij mij staat het echt werkelijk nonstop op BBC hoor...
Ik vind het trouwens erg jammer dat het op RTL5 niet meer zo leuk was als vroeger. Vroeger (2 jaar geleden of zo) was Wimbledon Today echt superleuk en gezellig, ook met de weerberichten van de Nederlandse spelers en zo en al de leuke reportages etc..
Ik weet nog dat ik vorig jaar erg teleurgesteld was
Maar eigenlijk moet ik zelf weer eens naar Wimbledon! (ëén keer geweest) maar het is altijd precies tijdens mijn tentamenweken
Echt waar?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat Wilfried Geneeer niet was en ook Jan
en Jacco
niet?
'Toen tennis nog tannis was'![]()
Familiereüniequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar?Waarom dan?
Ik heb een tip: meld je ziek.![]()
En Puerta of Gaudio dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef mitt het volgende:
Tijd geleden dat ik zo uitkeek naar een Grand Slam finale
Dat heb ik ook allang gemerkt, is typerend aan Federer. De eerste twee sets pakt hij met gemak, of eigenlijk alleen de eerste en dan zie je gewoon duidelijk dat het spel minder wordt, alsof hij er minder zin in heeft. Zo van, ach ik ga toch wel winnen of van ik ben toch wel beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Óké, ja, da's waar. Maar soms lijkt het ook alsof Federer net zoveel scherpte heeft als zijn tegenstander hem dwingt om te gebruiken. En als het dan eenmaal goed gaat, loopt hij eroverheen.
Mooi was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |