Wat verdient die dan met (semi) overheidsfuncties?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
gaat niet alleen om Hans he, die zn naam staat wellicht in de TT maar wat dacht je dat Wim Kok tegenwoordig doet?
Dat begrijpt het gros hier niet, voor hen is 100.000 euro al een astronomisch salaris.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef DS4 het volgende:
270.000 euro per jaar is niet graaien. Hoogervorst kan zonder meer hetzelfde elders verdienen. En een goede kandidaat vraagt echt meer dan 170.000 euro.
Wordt Kok betaald van publiek geld?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
gaat niet alleen om Hans he, die zn naam staat wellicht in de TT maar wat dacht je dat Wim Kok tegenwoordig doet?
Is dat relevant?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wordt Kok betaald van publiek geld?
Als er 1 achterban is die veel slikt is het de PvdA wel, wat een domme (politiek dom bedoel ik) mensen!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
Oh jee, dat gaat Bos ongetwijfeld weer kritiek opleveren van z'n achterban.
Het antwoord is simpel: JA want;quote:
Communist.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het antwoord is simpel: JA want;
ALLES word betaald van publiek geld. Soms via de regering, soms privé dan wel zakelijk.
Dit is natuurlijk rechts lullen en met overheidsgeld de zakken vullen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:49 schreef fokthesystem het volgende:
Men noemt dit soort zaken ook wel "links lullen en recht zakken vullen".
Ik ken toevallig iemand die met Hoogervorst heeft gewerkt voordat hij minister werd en die wist mij te vertellen dat Hoogervorst weldegelijk kwaliteiten bezit. Ik acht deze man (topman bij een van de ziektenkostenverzekeraars) zonder meer beter in staat om dit te beoordelen dan jij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef Tup het volgende:
Een hoog salaris wordt vaak gerechtvaardigd door te wijzen op bewezen kwaliteiten (in de markt zou hij nog meer verdienen). Ik geloof toch dat Hoogervorst bewezen heeft veel kwaliteiten NIET te hebben.
Daar heb ik geen donder mee te maken. Dan zoeken ze maar op wat een normaal salaris is voor topfuncties.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat begrijpt het gros hier niet, voor hen is 100.000 euro al een astronomisch salaris.
Oh ja hoor. Het is ook een investering in m'n toekomst (eigen zaak) en ik verwacht over een tijd als meer afbetaald is wel mijn salaris flink te kunnen verhogen. Ik klaag ook niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jouw probleem. Als je meer wil, harder werken. Dat moet jou toch aanspreken, nietwaar?
Dat is een heel flink salaris ja. Ik betwijfel trouwens ten zeerste of jij zo veel meer dan dat bedrag verdient, ALS je die ¤ 100.000,- al vangt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat begrijpt het gros hier niet, voor hen is 100.000 euro al een astronomisch salaris.
Voor die functie is het dat niet. Voor een bediende bij de bank (met alle respect, de dames van Private banking zijn altijd heel lief voor mij) is het inderdaad een hoog salaris. Maar goed, we hebben het over deze functie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar zeggen dat 270.000 per jaar geen hoog salaris is, is natuurlijk gewoon dikke vette bullshit.
Hoogervorst heeft al eerder de handjes laten wapperen natuurlijk. En nu plukt hij de vruchten. Echt, hij is zonder meer ooit begonnen met een salaris onder modaal. En naar verluid werkt hij wel hard.quote:Verder betwijfel ik zeer of Hogervorst harder werkt dan ik voor die centen, ik weet wel zeker van niet trouwens. En ik verdien echt geld, hij incasseert geld van belastingen.
Is dat relevant?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik betwijfel trouwens ten zeerste of jij zo veel meer dan dat bedrag verdient, ALS je die ¤ 100.000,- al vangt.
Mooi he. Klassen zouden niet bestaan in Nederland, maar er is volgens mij geen land ter wereld waar men zo gelooft dat men niet voorruit kan komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind ik grote onzin. Onderbouw dit eens met bewijzen. Volgens mij is dit gewoon een populaire VVD-achtige aanname.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef DS4 het volgende:
270.000 euro per jaar is niet graaien. Hoogervorst kan zonder meer hetzelfde elders verdienen. En een goede kandidaat vraagt echt meer dan 170.000 euro.
Kijk naar de salarissen in het bedrijfsleven voor dit soort posities.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik grote onzin. Onderbouw dit eens met bewijzen. Volgens mij is dit gewoon een populaire VVD-achtige aanname.
Altijd heel toevallig ja, dat oud-politici zo geschikt zouden zijn voor dit soort baantjes.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom moet het persé een oud-minister zijn die zo'n baantje krijgt?
Onderschat het belang van wie je kent niet in dit soort baantjes, je wordt hier aangenomen om je netwerk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Altijd heel toevallig ja, dat oud-politici zo geschikt zouden zijn voor dit soort baantjes..
't Is niet wát je kunt, maar wié je kent.
Dat is slechts een aaname.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:20 schreef DS4 het volgende:
270.000 euro per jaar is niet graaien. Hoogervorst kan zonder meer hetzelfde elders verdienen.
Klopt, wat is je punt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:28 schreef Fastmatti het volgende:
Even los van wat je van het stelsel zelf vind. Het zorgstelsel is toch tamelijk vlekkeloos ingevoerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |