Zit jij ook op zo´n klote zolderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:49 schreef TommyGun het volgende:
Yeh nog maar 19 graden hier buiten. Tegen het eind van de middag nog 28 ofzo
Helaas @ zolder nog steeds 30
Druppelen hier in Geldrop zet niet echt door maar dat komt vast nog wel. Buienradar en wind is gunstig
Wacht maar, hier waait het al goed inmiddels, in Schagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:44 schreef djkoelkast het volgende:
hier is het nog steeds bijna 30 graden... Den Helder
Yep. Vanmiddag was 't 32 graden. Vorige zomer dik 40 en hoger gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:51 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Zit jij ook op zo´n klote zolder
Ik hang meer uit het raam dan dat ik hier ben, om maar wat koele lucht te krijgen. Vanavond wordt het weer zweten in bed..
Vorig jaar tijdens die enorme lange hitte golf was het hier ook dik 40+quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:52 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yep. Vanmiddag was 't 32 graden. Vorige zomer dik 40 en hoger gehad
Slapen gaat wel, ventilator en heb grote dakkappel dus die gaat volledig open. Lekker koele wind
Kan beter met m'n laptop in de woonkamer gaan zitten
Ik hoor hier nog niet veel. Toch vreemd dat jullie eerder aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef djkoelkast het volgende:
gedonder te horen, nog maar 23 graden
of weerwoord ^^quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Xenwolfie het volgende:
Peter Timoffeef zei dat de bui ontplofte, hij leest dit forum dus ook.
Zeker niet de bui die nu oost-Belgie over trekt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Xenwolfie het volgende:
Peter Timoffeef zei dat de bui ontplofte, hij leest dit forum dus ook.
Yep, ontstaan op de outflow van de lijn Maastricht - Haarlem. Het onweert nu zo'n 1,5 uur behoorlijk door hier in Nijmegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:14 schreef Cootz het volgende:
Wat eerst een buitje was over de grens bij Nijmegen, ontwikkelt zich nu tot een tweede lijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |