quote:Het dak van de Ford-fabriek in Genk is ingestort door wateroverlast. Dat gebeurd in de hal waar de persen zich bevinden. Het is voorlopig niet duidelijk of er gewonden zijn. De arbeiders die er aan de slag waren, zijn geëvacueerd. Ze staan buiten in de gietende regen.
tering, als dat op de verkeerde plek gebeurt dan hebben ze een partij schadequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_486965.html?wt.bron=homeArt1
[..]
Schiphol vliegt weer, ik hoor ze over komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:02 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, heel raar, vanuit de slaapkamer kijk ik op schiphol. Het is echt bijna windstil en haast geen regen. Wel de hele tijd gerommel en wat flitsen.
Same herequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef 61neorej het volgende:
Het is hier nu rustig geworden na 2 uur contiunue gedonder.
Daarbij is overigens geen druppel regen gevallen.
Dan valt 't blijkbaar hierquote:
Ja volgens mij gaat alles net langs ons heen, in de verte zie ik wel dikke donkere strook maar die komt maar niet dichterbij.quote:
let er maar op dat dat naar het westen trekt dus arnhem nauwelijk tot niks meemaakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Cootz het volgende:
Onweer boven Nijmegen, in Arnhem nog slechts dreigend gerommel...
Yep, dit was een voorproefje gok ik zo als ik buienradar ziequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:33 schreef Xenwolfie het volgende:
Oh shit, ik zie net op RTL4 dat er nog een GROOT gebied aan komt...
Arnhem-Zuid meldt gedruppel...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef Adelante het volgende:
Arnhem meldt gerommel en aantrekkende wind...
hoorde op rtl nieuws dat schiphol is gesloten
of welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:41 schreef Marsepein het volgende:
Als ik de buienradar bekijk dan wilde je ook niet in de belgische ardennen zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |