Ook bolbliksem lees ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:42 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=83264
Vergeet ook niet de coax uit de muur te trekken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kleine moeite om die uit te trekken ... Anders slaat ie nog door je stekker heen...
Komt recht deze kant op (Arnhem)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:43 schreef Oom_Agent het volgende:
ten oosten van Nijmegen ''ontploft'' het !
Gewoon alles laten draaien, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:39 schreef emmy het volgende:
Wat doen jullie bij onweer met je PC en TV?
Is het voldoende om hem uit te zetten of moet ook de stekker uit het stopcontact
Het begint hier nu te onweren en regenen in de Bollenstreek)
Ik voorspel een raziaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:47 schreef zakjapannertje het volgende:
nu ook ten westen van mij onweer in Zoetermeer, ik ben omsingeld
Ga in je ferrari rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Gewoon alles laten draaien, lekker belangrijk. Server heeft UPS dus die overleeft het sowieso wel. Laptop, werkstation en TV.... ach, de kans dat 't inslaat is nou niet zo geweldig groot, en wat moet ik anders? Ga geen boek lezen ofzo
Ik woon in Zutphen maar volgens mij komt er helemaal niet veel deze kant uit. het is hier nog een 28 graden ongeveer. Wel is het aardig bewolkt.quote:
quote:In het noorden van Frankrijk heeft hevige regenval overstromingen en aardverschuivingen veroorzaakt. In de buurt van Valenciennes en Beauvais werden tientallen bewoners uit hun huizen geëvacueerd.
In Auffay stond het water in de gebouwen tot 70 centimeter hoog, meldt hln.be.
Same here (Utrecht)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:49 schreef SuperRembo het volgende:
Hilversum: het waait, het is donker, maar droog
Terwijl het nu nagenoeg windstil is, en slechts weinig regen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Schiphol is helemaal dichtgegooid!!!
Nu wel ja...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:53 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Terwijl het nu nagenoeg windstil is, en slechts weinig regen.
Bron?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:52 schreef Hi_flyer het volgende:
Schiphol is helemaal dichtgegooid!!!
Ik weet niet precies waar schiphol ligt. Maar toch wel aardig in de buurt van deze enorme wolkbreuk:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:53 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Denk dat het duidelijk is waarom Schiphol dicht isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar schiphol ligt. Maar toch wel aardig in de buurt van deze enorme wolkbreuk:
[afbeelding]
Voor als nog: http://schiphol.nl/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:53 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Idem in Geldrop. Al enkele uren en ook gerommel maar droogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:49 schreef SuperRembo het volgende:
Hilversum: het waait, het is donker, maar droog
Ja, heel raar, vanuit de slaapkamer kijk ik op schiphol. Het is echt bijna windstil en haast geen regen. Wel de hele tijd gerommel en wat flitsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar schiphol ligt. Maar toch wel aardig in de buurt van deze enorme wolkbreuk:
[afbeelding]
quote:Het dak van de Ford-fabriek in Genk is ingestort door wateroverlast. Dat gebeurd in de hal waar de persen zich bevinden. Het is voorlopig niet duidelijk of er gewonden zijn. De arbeiders die er aan de slag waren, zijn geëvacueerd. Ze staan buiten in de gietende regen.
tering, als dat op de verkeerde plek gebeurt dan hebben ze een partij schadequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_486965.html?wt.bron=homeArt1
[..]
Schiphol vliegt weer, ik hoor ze over komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:02 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, heel raar, vanuit de slaapkamer kijk ik op schiphol. Het is echt bijna windstil en haast geen regen. Wel de hele tijd gerommel en wat flitsen.
Same herequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:13 schreef 61neorej het volgende:
Het is hier nu rustig geworden na 2 uur contiunue gedonder.
Daarbij is overigens geen druppel regen gevallen.
Dan valt 't blijkbaar hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |