Felter, volgens google enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Wat is de correcte achternaam van Milton? Ik zou het niet graag verkeerd spellen...
Jaap vertrouw ik voor geen meter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Natasia verdwenen... en Jaap zit bij Brian
FELTERquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Wat is de correcte achternaam van Milton? Ik zou het niet graag verkeerd spellen...
Die rechtse kan ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helemaal links, die lelijke zeg maar...
Milton Felterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Lekker he, je irriteren aan anderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Desii het volgende:
En nou gaan ze roepen dat Huub zijn eigen glazen aan het ingooien is..... men, die Bean-rotzooi lokt het zelf allemaal uit door hem aanrander e.d te noemen.
ik spuug op dat zooitje.... (mijn bloed kookt)![]()
Zit half uur op de streams mee te kijken en bean heeft het weer voor elkaar
Dat zal wel niet, kunnen ze niet maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef milk-shake het volgende:
huub is weg??? volgens brain ..eric zijn eigen glazen in gegooit
hmm, voor wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef milk-shake het volgende:
huub is weg??? volgens brain ..eric zijn eigen glazen in gegooit
ohoh huub exit??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Ik hoor iemand praten die geen miljonair is. Het klinkt te ver weg om te verstaan.
Eric niveau?????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zijn ook walgelijk.... maar dit is het enige wat nog aankomt.... een gesprek/discussie op niveau is er met BEAN niet te voeren.... waar ik Eric dan nog de meeste credits geef... die heeft nog iets van intellect.
Relax toch meissiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Desii het volgende:
mijn bloed kookt
Oeps, ik had alleen de eerste en de laatste 2 letters goed.quote:
Nathanael is gewoon gestruikeld. Als Brian echt hard zou uithalen dan wordt dat geen blauw plekje die pas de volgende dag te zien is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Nee blauwe plekken gaan niet zoals bij Nathanael
Die vormen zich over een langere periode en dan kun je toch niet echt bewijzen dat 't daardoor kwam
volgens mij zijn ze bezig met de aftiteling van het priogramma van eric dikebquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Ik hoor iemand praten die geen miljonair is. Het klinkt te ver weg om te verstaan.
en begint het verhaaltje Milton/Natasia pas echtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, kunnen ze niet maken.
En zo wel dan stopt voor mij de kooi ook.
Er gaan er 2 steeds 2 voorbij hier, Ferner en Felter. Ik ben niet zo thuis in die scene, dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Is de filmploeg die nog wat shotjes staat te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Iedereen heeft het toch over Holeder? En daar heeft hij verder ook niets over gezegd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen dit gaat niet allemaal over Milton , anders was die streamlock er wel eerder! Het gaat erom dat Huub begon over Willem Holeder, en die zaak loopt nog , en dat is het probleem!
Hoe ze het iedere keer weer voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
En beeld. En het gaat ineens over hoeren bestellen en Huubs liefde voor Lieke.
nou niet zo expliciet dat je wenst dat iemand dood gaat aan baarmoederhalskanker, sorry,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Amanda dergelijke dingen nooit.
Is de ex van Natasia en de vader van de kinderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begon over de criminele vader (?) van Natasia.
Nou en? (is geen vraag aan jou hoor, redactie is kennelijk iemand monddood aan 't maken)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Whehe hij ziet eruit als Notorious BIGquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef agter het volgende:
3e van links...en die rechter lijkt wel op brian ;-)
http://www.jurojin.info/index.php?q=gallery&g2_itemId=4139
De criminele vader van de kinderen van Natasiaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt , maar Natasia heeft iets daarmee te maken , wat precies weet ik niet maar Huub bracht duidelijk een verband tussen Natasia & Holeder en dat is dus niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen heeft het toch over Holeder? En daar heeft hij verder ook niets over gezegd.
Dat kent ze niet eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou niet zo expliciet dat je wenst dat iemand dood gaat aan baarmoederhalskanker, sorry,
oh dat doet zij net zo gemakkelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou niet zo expliciet dat je wenst dat iemand dood gaat aan baarmoederhalskanker, sorry,
Al zou het wel over holleeder gaan, wat een onzin dan om Huub daarom te toneelhaken. Ik kan het in de trein ook over die gast hebben en de grootst mogelijke onzin ophangen of het echt is, dan hoort ook iedereen dat. Ze blazen het zelf ontzettend op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen heeft het toch over Holeder? En daar heeft hij verder ook niets over gezegd.
Anders begrijpt het nieuwe Jensen en L&C publiek er geen snars van natuurlijk.quote:
Alleen de vader van Cheyenne.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
[..]
De criminele vader van de kinderen van Natasia![]()
Doet de uitspraak 'STERF' een belletje bij je rinkelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zullen wel bedreigd zijn door MILTON en kornuitenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Al zou het wel over holleeder gaan, wat een onzin dan om Huub daarom te toneelhaken. Ik kan het in de trein ook over die gast hebben en de grootst mogelijke onzin ophangen of het echt is, dan hoort ook iedereen dat. Ze blazen het zelf ontzettend op.
Pas maar op, straks heb je de googlemafia achter je aan.quote:
Wat nou niet de bedoeling? Als het verband bestaat, kun je het net zo goed aanhalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar Natasia heeft iets daarmee te maken , wat precies weet ik niet maar Huub bracht duidelijk een verband tussen Natasia & Holeder en dat is dus niet de bedoeling.
ik heb hier even geen leuk gevoel bijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Kaleddis het volgende:
Echt te bizar voor woorden deze streamlock![]()
Hoe duidelijk wil je het er bovenop leggen dat er meer aan de hand is...
Je bedoelt Milton Felter, de ex van Natas?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Zullen wel bedreigd zijn door MILTON en kornuiten
Ze heeft hem anders ook zelf een keer indirect ter sprake gebracht, tegen Brian: "onze vriend de hongerstaker'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar Natasia heeft iets daarmee te maken , wat precies weet ik niet maar Huub bracht duidelijk een verband tussen Natasia & Holeder en dat is dus niet de bedoeling.
kom op, dat is gewoon een uitdrukkingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet de uitspraak 'STERF' een belletje bij je rinkelen?
Welnee, je hoeft alleen Natasja maar even te sturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef CoT het volgende:
[..]
Kan ik geen bom sturen, of een lading beton![]()
Die werkte toch samen met Holleeder?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je bedoelt Milton Felter, de ex van Natas?
ja....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, dat is gewoon een uitdrukking
is dat te vergelijken met: ik hoop dat je doodgaat aan baarmoederhalskanker
Sterf! staat bij mij gelijk aan, ik hoop dat je dood gaat aan om het even wat....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, dat is gewoon een uitdrukking
is dat te vergelijken met: ik hoop dat je doodgaat aan baarmoederhalskanker
En we hebben ergens een filmpje waarin ze erover praat tegen Brian (en zegt dat Huub er niet over mag praten).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft hem anders ook zelf een keer indirect ter sprake gebracht, tegen Brian: "onze vriend de hongerstaker'.
Dat zou idd wel prettig zijn. Gelukkig ken ik dit soort taferelen niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef Yollie het volgende:
Is dit een reallife soap? Ik wou dat ik ook zo'n knop had in rl om af en toe het beeld weg te draaien...
ik hoop het.... want het is knuddequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:08 schreef schatje het volgende:
Ze zullen wel worden aangesproken over het algemene lage niveau.
Ik heb het vandaag niet gevolgd, maar het is belachelijk als dat gebeurd is. Dat terwijl er maar 1 verkrachter in de kooi zit en dat is haar dikke maatje ericquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:06 schreef Desii het volgende:
Als Huub eruit gaat.... dan is het ook voor mij einde DGK.
Huubje gaf gisteren al aan (in bed tegen Lieke) dat er een agressive vibe in het huis hangt, al 8 dagen..
Hij baalde van de slechte energie, die dat met zich mee bracht.
Als je dan vandaag nog eens aangepakt wordt, als aanrander, verkrachter e.d... door de moederverlater eerste klas, komt er wel eens wat je bek uit... (heb ik ook veels te vaak last van... helaas)
Ja die van met de Endstratoestanden weet je welquote:
Wie van hun is Milton Felter?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Wat een mietje, die Milton Felter.
Met zijn stomme ouderwetse broekjurk.
Gaat lekker hier, de namen van criminelen vliegen over FOKquote:
Dat dreigen en vervolgens zeggen dat het een belofte is, word ik ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef akveor het volgende:
En BEAN zit meteen weer in de zwart maak modus.... daar wordt ik zo verschrikkelijk pissed off van... de hele dag dat gezeik....
Ja, MILTON kijkt alsof die moet poepenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
En toch is Cheyenne een prima meid. Ze lijkt op hem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
het is hier saunawarm, ik hoor donder, het waait, maar nog geen regenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:09 schreef CocaColaLight het volgende:
en whoohoo we hebben een weer alarm vanwege het onweer![]()
dus er is echt storm op komst vandaar die spanningen in de gouden kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |