De criminele vader van de kinderen van Natasiaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begon over de criminele vader (?) van Natasia.
Klopt , maar Natasia heeft iets daarmee te maken , wat precies weet ik niet maar Huub bracht duidelijk een verband tussen Natasia & Holeder en dat is dus niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen heeft het toch over Holeder? En daar heeft hij verder ook niets over gezegd.
Dat kent ze niet eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou niet zo expliciet dat je wenst dat iemand dood gaat aan baarmoederhalskanker, sorry,
oh dat doet zij net zo gemakkelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou niet zo expliciet dat je wenst dat iemand dood gaat aan baarmoederhalskanker, sorry,
Al zou het wel over holleeder gaan, wat een onzin dan om Huub daarom te toneelhaken. Ik kan het in de trein ook over die gast hebben en de grootst mogelijke onzin ophangen of het echt is, dan hoort ook iedereen dat. Ze blazen het zelf ontzettend op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:02 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Iedereen heeft het toch over Holeder? En daar heeft hij verder ook niets over gezegd.
Anders begrijpt het nieuwe Jensen en L&C publiek er geen snars van natuurlijk.quote:
Alleen de vader van Cheyenne.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
[..]
De criminele vader van de kinderen van Natasia![]()
Doet de uitspraak 'STERF' een belletje bij je rinkelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zullen wel bedreigd zijn door MILTON en kornuitenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Al zou het wel over holleeder gaan, wat een onzin dan om Huub daarom te toneelhaken. Ik kan het in de trein ook over die gast hebben en de grootst mogelijke onzin ophangen of het echt is, dan hoort ook iedereen dat. Ze blazen het zelf ontzettend op.
Pas maar op, straks heb je de googlemafia achter je aan.quote:
Wat nou niet de bedoeling? Als het verband bestaat, kun je het net zo goed aanhalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar Natasia heeft iets daarmee te maken , wat precies weet ik niet maar Huub bracht duidelijk een verband tussen Natasia & Holeder en dat is dus niet de bedoeling.
ik heb hier even geen leuk gevoel bijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Kaleddis het volgende:
Echt te bizar voor woorden deze streamlock![]()
Hoe duidelijk wil je het er bovenop leggen dat er meer aan de hand is...
Je bedoelt Milton Felter, de ex van Natas?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Zullen wel bedreigd zijn door MILTON en kornuiten
Ze heeft hem anders ook zelf een keer indirect ter sprake gebracht, tegen Brian: "onze vriend de hongerstaker'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Klopt , maar Natasia heeft iets daarmee te maken , wat precies weet ik niet maar Huub bracht duidelijk een verband tussen Natasia & Holeder en dat is dus niet de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |