volgens mij zijn ze bezig met de aftiteling van het priogramma van eric dikebquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Ik hoor iemand praten die geen miljonair is. Het klinkt te ver weg om te verstaan.
en begint het verhaaltje Milton/Natasia pas echtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, kunnen ze niet maken.
En zo wel dan stopt voor mij de kooi ook.
Er gaan er 2 steeds 2 voorbij hier, Ferner en Felter. Ik ben niet zo thuis in die scene, dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Wat is de correcte achternaam van Milton? Ik zou het niet graag verkeerd spellen...
Is de filmploeg die nog wat shotjes staat te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Ik hoor iemand praten die geen miljonair is. Het klinkt te ver weg om te verstaan.
Iedereen heeft het toch over Holeder? En daar heeft hij verder ook niets over gezegd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen dit gaat niet allemaal over Milton , anders was die streamlock er wel eerder! Het gaat erom dat Huub begon over Willem Holeder, en die zaak loopt nog , en dat is het probleem!
Hoe ze het iedere keer weer voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
En beeld. En het gaat ineens over hoeren bestellen en Huubs liefde voor Lieke.
nou niet zo expliciet dat je wenst dat iemand dood gaat aan baarmoederhalskanker, sorry,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Amanda dergelijke dingen nooit.
Is de ex van Natasia en de vader van de kinderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begon over de criminele vader (?) van Natasia.
Nou en? (is geen vraag aan jou hoor, redactie is kennelijk iemand monddood aan 't maken)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begon over de criminele vader (?) van Natasia.
Whehe hij ziet eruit als Notorious BIGquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef agter het volgende:
3e van links...en die rechter lijkt wel op brian ;-)
http://www.jurojin.info/index.php?q=gallery&g2_itemId=4139
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |